AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #1 Skrevet 23. juli 2021 13 åringen og en kompis har lyst å ligge i telt. Kan man sette opp telt i ett borettslag? De vil ikke ha teltet utenfor blokken her, men i nærheten av fotballbanen. Finner ingen regler om dette Anonymkode: a88a9...4c2
Gliffy Skrevet 23. juli 2021 #2 Skrevet 23. juli 2021 De fledte borettslag har ikke laget en egen regel om telt, men du kan jo kanskje spørre noen i styret , hvis du kjenner de? Kommer vel an på hva slags type folk det er, hvis de er litt rause av seg så har de vel ikke noe problem med at noen barn telter litt på plena. Men det er mange Narvestader der ute også.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #3 Skrevet 23. juli 2021 Gliffy skrev (10 minutter siden): De fledte borettslag har ikke laget en egen regel om telt, men du kan jo kanskje spørre noen i styret , hvis du kjenner de? Kommer vel an på hva slags type folk det er, hvis de er litt rause av seg så har de vel ikke noe problem med at noen barn telter litt på plena. Men det er mange Narvestader der ute også. Har sendt melding til en i styret 😉 Anonymkode: a88a9...4c2 1
Gjest Alterego666 Skrevet 23. juli 2021 #4 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): 13 åringen og en kompis har lyst å ligge i telt. Kan man sette opp telt i ett borettslag? De vil ikke ha teltet utenfor blokken her, men i nærheten av fotballbanen. Finner ingen regler om dette Anonymkode: a88a9...4c2 Hvis det ikke er regler mot det, er det lov. Et av de viktigste lovprinsippene.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #5 Skrevet 23. juli 2021 Alterego666 skrev (2 minutter siden): Hvis det ikke er regler mot det, er det lov. Et av de viktigste lovprinsippene. Det er fint. Er dessverre noen eldre som hele tiden klager på ungdommen. Anonymkode: a88a9...4c2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #6 Skrevet 23. juli 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Har sendt melding til en i styret 😉 Anonymkode: a88a9...4c2 Jeg tror jeg heller ville satset på tilgivelse enn tillatelse. Styret vil kanskje ikke ha det svart på hvitt at telting er lov, siden det potensielt kan ende opp med en teltleir. En ettdøgns telting med ett telt er det neppe noen som ser et problem i. Anonymkode: 18c92...4c6 1
Gjest Alterego666 Skrevet 23. juli 2021 #7 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er fint. Er dessverre noen eldre som hele tiden klager på ungdommen. Anonymkode: a88a9...4c2 Bare å fortelle dem at så lenge ungdommen følger de generelle ordensreglene har gamlingene ingenting de skal si.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #8 Skrevet 23. juli 2021 Alterego666 skrev (16 minutter siden): Bare å fortelle dem at så lenge ungdommen følger de generelle ordensreglene har gamlingene ingenting de skal si. 😉. Min gutt er en rolig og fornuftig gutt, så tror det går bra 😉 Anonymkode: a88a9...4c2
Gjest Alterego666 Skrevet 23. juli 2021 #9 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): 😉. Min gutt er en rolig og fornuftig gutt, så tror det går bra 😉 Anonymkode: a88a9...4c2 Bra!
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #10 Skrevet 23. juli 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Det er fint. Er dessverre noen eldre som hele tiden klager på ungdommen. Anonymkode: a88a9...4c2 Hadde sånne eldre i gata der jeg vokste opp. De begynte å skrike og bære seg hvis en unge la fra seg en løvetann på veien, og truet med å ringe politiet hvis de hørte musikk utendørs. De klaget på at posten var sen, og at de brøytet bedre i gamle dager. Enkelte bare kollapser mentalt når de når en viss alder. Må bare himle med øynene og ignorere dem. Anonymkode: 78db5...f77
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #11 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde sånne eldre i gata der jeg vokste opp. De begynte å skrike og bære seg hvis en unge la fra seg en løvetann på veien, og truet med å ringe politiet hvis de hørte musikk utendørs. De klaget på at posten var sen, og at de brøytet bedre i gamle dager. Enkelte bare kollapser mentalt når de når en viss alder. Må bare himle med øynene og ignorere dem. Anonymkode: 78db5...f77 Kjenner meg igjen. Han ene har trillefart fordi alle husene når han skal kjøre en plass. Studerer NØYE alt og alle i nesten stillegående bil. Er så lei Anonymkode: eac26...afc
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #12 Skrevet 23. juli 2021 Spør nå styret da i stedet for Kvinneguiden. Vi vet ikke hvilke regler som er i ditt borettslag. Anonymkode: b29b9...39b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå