Gå til innhold

Foretrekker dere damer en handy mann eller en som kan betale for reparasjoner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva foretrekker dere? En mann med ti tommeltotter og som innser at han ikke klarer å fikse ting på en ordentlig måte så han foretrekker å betale fagfolk til å gjøre det ordentlig. Han har en godt betalt jobb og har ingen problemer med å betale fagfolk. Eller foretrekker dere en handy man som fikser til selv? Selv om fagperson kan se at dette er litt "hjemmesnekret".

Anonymkode: 98ad3...ae3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er det samme, bare det blir fikset. For øvrig klarer jeg å fikse det meste selv, utenom tunge ting som å bytte vindu og dører, samt det man trenger fagfolk til, vvs og elektro.

Anonymkode: c9c7d...819

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De er nokså likeverdige. Det som ikke er noe særlig er sånne som tror de kan fikse selv, men utfører det dårlig. 

Anonymkode: f61d9...aad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker en som tar ansvar, enten ved å fikse selv eller betale noen for å få det gjort. Tiltaksløse mannfolk tenner jeg ikke på

Anonymkode: 6424e...527

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Foretrekker en som tar ansvar, enten ved å fikse selv eller betale noen for å få det gjort. Tiltaksløse mannfolk tenner jeg ikke på

Anonymkode: 6424e...527

Feminisme forlater kroppen din når noe må gjøres.

Anonymkode: 87440...473

• Liker 3
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Foretrekker at mannen har råd til å kjøpe ny når jeg har skrudd den i stykker i ett forsøk på å fikse den hersens duppeditten😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Feminisme forlater kroppen din når noe må gjøres.

Anonymkode: 87440...473

Feminisme er ikke det samme som å ønske å gjøre alt i hus og hage helt selv, hver gang noe må gjøres. Rettferdig arbeidsfordeling er en selvfølge. Så ja, jeg forventer at mannen tar ansvar, på samme måte som at mannen kan forvente at jeg tar ansvar. Vi deler på.

• Liker 3
Skrevet

Mange kan gjøre begge deler. Om jeg gjør det selv, eller leier inn noen kommer an på lyst og tid.

AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker nok en som kan fundamentale ting og vet hvordan man kan fikse mindre ting i heimen. Er litt slik selv også, så det sitter langt inne å ringe etter noen som kan gjøre ting for meg. 

Anonymkode: c7b3e...a65

Skrevet

Begge deler funker. Å ikke klare å sette sammen et flatpakket garderobeskap funker ikke.

Skrevet
Biloba skrev (1 time siden):

Begge deler funker. Å ikke klare å sette sammen et flatpakket garderobeskap funker ikke.

Bor man med noen som har flatpakkede møbler har neppe hverken handyman eller pengemann... 

I min mening! 

Skrevet
Realverdien skrev (18 timer siden):

Bor man med noen som har flatpakkede møbler har neppe hverken handyman eller pengemann... 

I min mening! 

Det kan vi være enige i, både handy menn og pengemenn er sjeldne raser i dette lille landet😅

(Så er også jeg en enkel sjel som lever godt med Pax-garderobe på soverommet, han har ikke vært på IKEA frivillig, han) 

Skrevet

Helt uvesentlig. Jeg foretrekker en mann som deler på ansvar og "få ting fikset" dersom vi hadde bodd sammen. Hvordan det gjøres er uvesentlig. Dvs. jeg foretrekker en som er på team "leie faglig hjelp" hvis det gjelder vann eller elektrisitet istedet for å insistere på å fikse den type ting selv :fnise: . 

Så lenge man ikke er samboere så er det "min heim, mitt ansvar og mine penger" - altså for min del leies det inn hjelp. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...