AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #1 Skrevet 23. juli 2021 Når dere vet at dere har hatt eggløsning, hva gjør dere de første dagene da? Lever dere som før, eller er det noe dere endrer på, feks kaffeinntak, alkoholbruk, enkelte matvarer, kosttilskudd osv.? Anonymkode: 6f053...61b
Svartfugl Skrevet 23. juli 2021 #2 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Når dere vet at dere har hatt eggløsning, hva gjør dere de første dagene da? Lever dere som før, eller er det noe dere endrer på, feks kaffeinntak, alkoholbruk, enkelte matvarer, kosttilskudd osv.? Anonymkode: 6f053...61b Jeg lever som normalt, men drikker ingen/lite alkohol. Tar uansett folsyre som man skal når man prøver å bli gravid +første trimester. Tenker at det blir nok restriksjoner nårjeg blir gravid, så i ventetiden vil jeg leve så normalt som mulig. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #3 Skrevet 23. juli 2021 Har prøvd 1 år nå så lever som jeg pleier frem til forhåpentligvis positiv test. Anonymkode: fe503...8f6
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #4 Skrevet 23. juli 2021 Jeg drikker 1-2 ganger i året uansett og da i begrensede mengder, drikker ikke kaffe. Lever som normalt utenom at jeg har tatt folat siden jeg fjernet spiralen. Så en video her en kveld om fosterutviklinga og det folattilskuddet er SUPERVIKTIG at kommer i gang FØR man blir gravid. Dette tror jeg presiseres for lite, dessverre.. Anonymkode: 151da...905
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #5 Skrevet 23. juli 2021 Tar kosttilskudd med folat og omega 3, og spiser ellers som vanlig/sunt. Er uansett totalavholds og har aldri røyket. Prøver å trene litt. Anonymkode: 255c5...5bb
Fame Skrevet 23. juli 2021 #6 Skrevet 23. juli 2021 Tar folat, ellers lever som normalt. Drikker en kopp kaffe hver morgen, spiser is når jeg var lyst på det nå i varmen, trener svært lite da varmen slår meg ut, legger meg til fin tid og står opp tidlig, drikker så og si ikke alkohol, røyker ikke
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #7 Skrevet 23. juli 2021 Er dette noe dere gjør hele tiden som prøvere, eller bare i tiden etter eggløsning? Anonymkode: 6f053...61b
Mammatilsukkertopp Skrevet 23. juli 2021 #8 Skrevet 23. juli 2021 Tar folsyre og er særdeles nøye med stoffskiftemedisinene mine når vi er prøvere, ellers ikke noe spesielt. Skal selvfølgelig alltid være nøye med medisinene sine da, burde vært mye flinkere til det utenom prøving og graviditet. De små tiltakene jeg har gjelder altså hele perioden som prøvere/gravid, og ikke kun i dpo-land. Trener styrke slik som før og drikker en til to kopper kaffe på formiddagen. Drikker alkohol så sjeldent at det går av seg selv(sist i november 2020 på julebord med jobben).
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #9 Skrevet 23. juli 2021 Jeg snuser, og drikker ingenting. Men jeg drikker bare annenhvert år uansett, så klarer meg fint uten alkohol. Og så prøver jeg å holde meg opptatt, for dagene til testing og evt mens går så ufattelig sakte... Anonymkode: 82f2e...ec9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå