Gå til innhold

Hvem ser dere for dere når dere diskuterer med AB?

Anbefalte innlegg

Gjest Rååååsa
Skrevet

Når jeg leser innvandringskritiske AB ser jeg for meg menn over 70 år.

Når jeg leser AB som kritiserer barneoppdragelse ser jeg for meg kvinner i 60-åra. 

Når jeg ser opplagt trolling ser jeg for meg 16-17-årige gutter som ler seg ihjel i en ledig stund. 

Enn dere? Hva tenker dere om de forskjellige AB? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som oftest ser jeg for meg litt eldre damer som ikke er fornøyd med livet sitt eller 40 år gamle menn som aldri får napp

Skrevet
Rååååsa skrev (1 time siden):

Når jeg leser AB som kritiserer barneoppdragelse ser jeg for meg kvinner i 60-åra. 

Når jeg ser opplagt trolling ser jeg for meg 16-17-årige gutter som ler seg ihjel i en ledig stund. 

Ser for meg kvinner i slutten av 20 årene, midten av 30-årene for å være ærlig. 

De yngre guttene er aldri i livet på norske forum. Og de eldste damene klarer vel ikke logge seg inn. Mannfolk over 60 er det neppe her. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Faktisk er det flere menn og kvinner over 70 år her enn dere tror :) 

Anonymkode: 8565c...fd0

AnonymBruker
Skrevet

Hmm, jeg ser ikke for meg noe, jeg. 

Men jeg er veldig åpen da 🙂 er ikke fordomsfull eller lukket som deg. 🙈🙈🙈

Har bare vent meg til at de fleste er hykleriske som f og hvis alle skulle vært bevisste på seg selv hadde de ligget i fosterstilling på bakken uansett. 

Anonymkode: c06c3...cbc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser for meg en uføretrygda snylter som sitter hjemme og gamer og skriver på KG. 

Anonymkode: 214a3...3de

Skrevet (endret)

36 år gammel kvinne..smartere enn bare helvete...vakrere enn Afrodite....og kåtere enn en kasse kaniner!!😅

Endret av ABM
Har en dårlig dag så glemte emoji
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg ser AB rope harry om alt mulig ser jeg for meg Thea Linnea på 23 som med et nødskrik kom seg gjennom en halvkjip bachelor på BI og som derfor tror hun er bedre enn alle andre. Og hun er i hvert fall ikke harry! Hun har tross alt LV veske og leilighet i Bærum selv om hun er oppvokst i Spydeberg.

Anonymkode: 17ef3...994

AnonymBruker
Skrevet

Innvandringskrittik går nok mye videre enn som så. Jeg er kritisk til innvandring, og har blant annet opplevd voldtektsforsøk av en asylsøker som var under utvisning. Jeg er kvinne rundt 30 år.

Anonymkode: 9607a...5d1

• Liker 1
Skrevet

Ser ikke for meg noe spesielt angående utseende etc. 

Er det AB som åpenbart troller, eller bare krangler etc, så tenker at det er utrolig stusselige folk som sitter hjemme i kjellerleiligheten. Litt sånne Viggo venneløse som runker til tråden på sexualitet forumet.

Nå har jeg helt sluttet å gå inn på noe diskusjoner med AB, i hvert fall de som åpenbart bare kverulerer/troller. Gjør brukeropplevelsen bedre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Når jeg ser AB rope harry om alt mulig ser jeg for meg Thea Linnea på 23 som med et nødskrik kom seg gjennom en halvkjip bachelor på BI og som derfor tror hun er bedre enn alle andre. Og hun er i hvert fall ikke harry! Hun har tross alt LV veske og leilighet i Bærum selv om hun er oppvokst i Spydeberg.

Ingen på 23 vil ha leilighet i Bærum.

AnonymBruker
Skrevet
Realverdien skrev (15 minutter siden):

Ser for meg kvinner i slutten av 20 årene, midten av 30-årene for å være ærlig. 

De yngre guttene er aldri i livet på norske forum. Og de eldste damene klarer vel ikke logge seg inn. Mannfolk over 60 er det neppe her. 

Yngre gutter er heller på Flashback, diskusjon.no, 4chan, reddit eller freak.no, enn dette forumet her.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ingen på 23 vil ha leilighet i Bærum.

De som ikke har råd til leilighet på Frogner men som likevel vil rope "classy og rik"

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De som ikke har råd til leilighet på Frogner men som likevel vil rope "classy og rik"

Du kjenner åpenbart iKke til Oslo-området.

AnonymBruker
Skrevet

Men hvis det er så viktig for folk å kategorisere andre skjønner jeg jo hvorfor folk glor sånn på andre mennesker. 🙈🙈🙈

Anonymkode: c06c3...cbc

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Haha. Nå fikk jeg meg en god latter. Kjenner Linnea jeg. 

Men å kalle ting "Harry" er det vel gjerne folk som er ti år eldre enn henne som gjør? 

Skrevet

Egentlig ikke noe ansikt eller fremtoning. De får en form via sine ord
og jeg tenker klok, snill, omsorgsfull, humoristisk el.l. 
Ellers har nok avataren en bitteliten rolle med i dette.
Liker jeg dem, så liker jeg oftere skribenten også. :jepp: 

Skrevet

Ser for meg noen som er ganske opptatt av sin egen anseelse her inne, så når de skal skrive noe som er litt politisk ukorrekt er det greit å bruke den funksjonen. Jeg er glad for at det ikke lenger er mulig på for eksempel koronaforumet. Utrolig slitsomt å diskutere med.

• Liker 1
Gjest Storebror
Skrevet
Example skrev (13 timer siden):

Ser for meg noen som er ganske opptatt av sin egen anseelse her inne, så når de skal skrive noe som er litt politisk ukorrekt er det greit å bruke den funksjonen. Jeg er glad for at det ikke lenger er mulig på for eksempel koronaforumet. Utrolig slitsomt å diskutere med.

Enig. 

Skrevet

I de eksemplene du kommer med ser jeg oftest for meg kvinner mellom 25 og 50 faktisk. Jo nærmere 50, jo verre! 

Jeg tror også de er typene som legger seg i alt mulig og ikke unngår en sladder om folk de kjenner. Jeg tror også at de stemmer Frp og har lav utdanning.

Det fins unntak, så det er sagt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...