AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #21 Skrevet 23. juli 2021 10 minutter siden, Milky said: Helt seriøst… har du mensen OG sopp så går du ikke på offentlige basseng! Både for din del og andre. Vet du hvor uhygenisk det er i de bassengene? Tror ikke soppen blir bedre av å bade der Om du syns det er ekkelt bør du nok ikke bade i basseng. Anonymkode: 1be6b...bac 1
Milky Skrevet 23. juli 2021 #22 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Javel, mamma. Anonymkode: 388e6...b17 Gjør som du vil.. hjelper ikke med soppkur når du skal i basseng
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #23 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hæ? Tråden har ikke noe å si. Kjøp Ellen tampong eller hva den heter. Bruk en annen menskopp enn du prøvde sist, bruk tampong uansett, eller prøv uten. Evt dropp bading. Men viktig, bruker du tampong, bytt etter hvert bad Anonymkode: 1be6b...bac Er jo tråden som absorberer vann som går opp i tampongen i skjeden? Klipper jeg av denne så unngår jeg at noe fører vannet opp til selve tampongen? Mulig jeg tenker feil da 😅 Anonymkode: 388e6...b17
Milky Skrevet 23. juli 2021 #24 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om du syns det er ekkelt bør du nok ikke bade i basseng. Anonymkode: 1be6b...bac Ok så jeg er den rare her.. helt vanlig å bade med masse andre når man har underlivssopp ser jeg
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #25 Skrevet 23. juli 2021 Just now, AnonymBruker said: Er jo tråden som absorberer vann som går opp i tampongen i skjeden? Klipper jeg av denne så unngår jeg at noe fører vannet opp til selve tampongen? Mulig jeg tenker feil da 😅 Anonymkode: 388e6...b17 Du tenker feil.😅 Anonymkode: 1be6b...bac 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #26 Skrevet 23. juli 2021 Dette vet du svaret på selv. Enten så tar du tampong i, hvis ikke så kan du ikke bade. Anonymkode: 9b485...8f9
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #27 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du tenker feil.😅 Anonymkode: 1be6b...bac Lov å prøve seg! 😅😅😂 Anonymkode: 388e6...b17
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #28 Skrevet 23. juli 2021 Just now, Milky said: Ok så jeg er den rare her.. helt vanlig å bade med masse andre når man har underlivssopp ser jeg Det er nok ganske vanlig ja. Også å bade med mens. Eller andre "ekle" tilstander. Sier ikke at c jeg gjør det, men at det er normalt, helt uten tvil Anonymkode: 1be6b...bac
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #29 Skrevet 23. juli 2021 Både egosentrisk og uhygienisk 🤮 Anonymkode: 87d8e...b72
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #30 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er nok ganske vanlig ja. Også å bade med mens. Eller andre "ekle" tilstander. Sier ikke at c jeg gjør det, men at det er normalt, helt uten tvil Anonymkode: 1be6b...bac Husk at alle barna du har rundt deg tisser i vannet også Anonymkode: 388e6...b17
Milky Skrevet 23. juli 2021 #32 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er nok ganske vanlig ja. Også å bade med mens. Eller andre "ekle" tilstander. Sier ikke at c jeg gjør det, men at det er normalt, helt uten tvil Anonymkode: 1be6b...bac Greit nok at man gjør det og ikke bryr seg om at det er ekkelt… men man bør tenke litt på seg selv. Når man har sopp skal man unngå fuktighet i underlivet. Så hjelper ikke med soppkur om man skal gå i basseng 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #33 Skrevet 23. juli 2021 Skal du ligge hele dagen i basseng sammen med familien din? Eller klarer du å finne på noe annet i en god del av timene? Bad en stund, bruk tampong med canesten, skift tampong og les en bok, spill kort, spill beachvolleyball eller finn på noe. Ingen MÅ være i basseng i 7 timer. Anonymkode: ff7cf...c2e 1
GulSitron Skrevet 23. juli 2021 #34 Skrevet 23. juli 2021 Hvor stor blødning har du da? Og er du "langt på vei" i mens-uka? Jeg bader ikke de første dagene pga stor blødning, men etter et par tre dager bader jeg uten noe fordi blødningen er så liten at det blir som å bade uten mens. Vagitoriene skal vel settes ved sengetid for å ha virkning hele natta uten at det renner ut sammen med utflod/blod, kremen kan du alltids bruke et par ganger om dagen? Evt kan du smøre tampongen med canesten, sette den inn rett før bading og ta den ut rett etter du har bada? Så får du heller bruke noen tamponger ekstra i dag 🤷🏼♀️ 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #35 Skrevet 23. juli 2021 Total mengde blod gjennom hele mensuka er 2-3 ss. Du blør faktisk veldig lite per dag, jeg hadde gitt blaffen og bare badet. Det er klor i vannet. Tenk på alle som har skrubbsår, kutt på fingeren, eksploderende acne, dårlig hygiene, fotsopp osv. Det er en grunn til at det er klor og dusjpåbud. Anonymkode: ce854...619 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå