Bummelong Skrevet 23. juli 2021 #1 Skrevet 23. juli 2021 Argumentet er de er bedre familie modeller. De anntar folk som trener er for selv absorberte. Sikkert innenfor livskvaliteten. Uavhengig av din egen livskvalitet. Men diett er vel det man må gjøre til å begynne med, ikke trening, trening er bare bra for å runde av ting. Men fant det litt interessant.
Milky Skrevet 23. juli 2021 #2 Skrevet 23. juli 2021 For meg stemmer ikke dette. Vil heller at barna mine skal ha en veltrent far som orker å løpe etter dem, og som lærer dem at fysisk aktivitet er viktig. Er mer sexy med en mann som tar vare på seg selv 8
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #3 Skrevet 23. juli 2021 Ok, takk for informasjonen. Anonymkode: fba93...95d 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #4 Skrevet 23. juli 2021 Hva er såg, modeller, selv og absorberte i denne sammenhengen?Og «Innenfor livskvaliteten»?? Innlegget gir ingen meningen…. Anonymkode: fc6f8...884 13
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #5 Skrevet 23. juli 2021 Stemmer ikke med meg. Har til og med prøvd (personen ble tykk i løpet av forhold). Anonymkode: 75f01...d71 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #6 Skrevet 23. juli 2021 Satt på spissen? Mange foretrekker pappakropp over muskelbunter? Ikke at de foretrekker sykelig overvekt over en som holder seg moderat i form..? Jeg foretrekker absolutt en pappakropp med antydning til mage over en som har massevis av store muskler. Men jeg ønsker jo ikke en mann med sykelig overvekt. Anonymkode: 68ef1...1bb 9
Bummelong Skrevet 23. juli 2021 Forfatter #7 Skrevet 23. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Satt på spissen? Mange foretrekker pappakropp over muskelbunter? Ikke at de foretrekker sykelig overvekt over en som holder seg moderat i form..? Jeg foretrekker absolutt en pappakropp med antydning til mage over en som har massevis av store muskler. Men jeg ønsker jo ikke en mann med sykelig overvekt. Anonymkode: 68ef1...1bb Er det fordi livet deres er delvis ødelagt, og man får glede av det innenfor et dominanse perspektiv?. Bare lurt litt på det? Innenfor at damer liker ølmage bare. Edit: Men så liker jeg chubby jenter også... men tynne jenter gjør ikke meg noe heller. Så hvem vet. Endret 23. juli 2021 av Bummelong 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #8 Skrevet 23. juli 2021 Jeg liker ingen av delene jeg. Jeg liker menn med en helt normalt kropp, som ikke er ekstrem i hverken den ene eller andre retningen. Litt tynn eller litt overvektig er ikke noe problem, men veldig overvektig eller veldig trent er ikke min greie. Anonymkode: 26b75...e36 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #9 Skrevet 23. juli 2021 Stemmer for min del at jeg ønsker en litt dubben mann fremfor en trent en. Men ikke nødvendigsvis av grunnene som nevnes. Jeg er dubben selv, og vil slite med å være tykkere enn mannen. Ikke minst så liker jeg å bruke mye tid på stillesittende aktiviteter, og ønsker å dele slik tid med en mann, ikke å ha han på treningssenteret for å opprettholde six packen mens jeg sitter hjemme alene. Anonymkode: a68c8...bde
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #10 Skrevet 23. juli 2021 Bummelong skrev (1 minutt siden): Er det fordi livet deres er delvis ødelagt, og man får glede av det innenfor et dominanse perspektiv?. Bare lurt litt på det? Innenfor at damer liker ølmage bare. Jeg regner med at enten har du norsk som tredjespråk, eller så formulerer du deg på en måte du tror skal få deg til å fremstå smart men har motsatt effekt. Uansett: jobb litt med setningene dine dersom du vil at folk skal forstå hva du mener. "Innenfor at damer liker ølmage bare"? Det er ikke en setning som gir noe mening.. Tror ikke det er fordi livene våre er ødelagt (ser ikke relevansen her, men det er en annen sak), men litt fordi en litt mykere kropp er deilig å ta på, og litt fordi det vitner om at han prioriterer å nyte livet over å trene manisk. Menn som har så mye muskler gjør det for å få annerkjennelse fra andre menn, ikke fra damer. Anonymkode: 68ef1...1bb 6
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #11 Skrevet 23. juli 2021 Observasjonsmessig ser det ut til at styrketrening ikke bidrar til vesentlig bedre attraktivitet. Det gjør heller ikke kondisjonstrening, som er min greie, det teller heller negativt selv om det får meg til å føle meg vel. De fleste ikke altfor gamle menn jeg ser i forhold er halvdvaske. Anonymkode: 3323c...c8e
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #12 Skrevet 23. juli 2021 Jenter liker muskler. Ikke la dem lure deg. Anonymkode: f2a9f...ee2 1
Bummelong Skrevet 23. juli 2021 Forfatter #13 Skrevet 23. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg regner med at enten har du norsk som tredjespråk, eller så formulerer du deg på en måte du tror skal få deg til å fremstå smart men har motsatt effekt. Uansett: jobb litt med setningene dine dersom du vil at folk skal forstå hva du mener. "Innenfor at damer liker ølmage bare"? Det er ikke en setning som gir noe mening.. Tror ikke det er fordi livene våre er ødelagt (ser ikke relevansen her, men det er en annen sak), men litt fordi en litt mykere kropp er deilig å ta på, og litt fordi det vitner om at han prioriterer å nyte livet over å trene manisk. Menn som har så mye muskler gjør det for å få annerkjennelse fra andre menn, ikke fra damer. Anonymkode: 68ef1...1bb Jeg mener ikke at livene er ødelagt. Jeg mener. Dominanse innenfor psykologiskt kontroll. Noen får litt glede av det. Men du får mer historier av fysisk vold av menn, enn den mentale biten av livsstil eller livskvalitet, hvis du skjønner hva jeg mener? Er noe ondsinnet der bare. Så kanskje lurt litt på det nivået bare. Men jeg er ikke en som tror på å være drit trent, bare å leve sunt bare. Utifra en strategi jeg bygget opp. Trening er mer bare for å bruke kondisen bare for å være aktiv. Generelt er aktiviteter det sunneste, som frisbee, fotball, sykling, fjellklatring, airhockey osv. Trening er egentlig ikke så super viktig men helt greit. Aktivitet er vel den viktigste formen, lesing eller fysisk osv osv. Hvis man blir trøtt for eksempel så betyr det at man ikke er aktiv nok om dagene Endret 23. juli 2021 av Bummelong
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #14 Skrevet 23. juli 2021 Alle kvinner er forskjellige, og liker forskjellige ting. Selv bryr jeg meg mer om ansiktet, utstråling og sjarm enn kropp. Liker litt kraftige menn, men har en grense for hva jeg synes er attraktivt. Er magen alt for stor, synes jeg det er lite attraktivt. Litt mage er ok, men ikke hvis den henger over buksa. Menn som lever for å trene, gidder jeg ikke, da jeg er mer en mosjonist selv. Orker ikke det evige fokuset på trening, mat, søvn, kropp og muskler. En mellomting er det beste. Anonymkode: c380a...195 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #15 Skrevet 23. juli 2021 For min del er dette faktisk sant. Dersom fyren er veldig godt trent, og jeg ikke kjenner ham personlig som en omsorgsfull fyr, så vil jeg tillegge han stereotypiske egenskaper som selvsentrert, arrogant, player osv. Jeg vil også tenke at han er uaktuell som partner pga dette! Hilsen K27 som er sammen med en fyr som er 10kg overvektig på fjerde året🙈😅 Anonymkode: dad8a...8d7 3
Bummelong Skrevet 23. juli 2021 Forfatter #16 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alle kvinner er forskjellige, og liker forskjellige ting. Selv bryr jeg meg mer om ansiktet, utstråling og sjarm enn kropp. Liker litt kraftige menn, men har en grense for hva jeg synes er attraktivt. Er magen alt for stor, synes jeg det er lite attraktivt. Litt mage er ok, men ikke hvis den henger over buksa. Menn som lever for å trene, gidder jeg ikke, da jeg er mer en mosjonist selv. Orker ikke det evige fokuset på trening, mat, søvn, kropp og muskler. En mellomting er det beste. Anonymkode: c380a...195 Ansiktet tror jeg er sant faktisk. Selv om dama er tjukk, hvis hun har pent ansikt så finner jeg henne attraktiv.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #17 Skrevet 23. juli 2021 Bummelong skrev (1 minutt siden): Jeg mener ikke at livene er ødelagt. Jeg mener. Dominanse innenfor psykologiskt kontroll. Noen får litt glede av det. Men du får mer historier av fysisk vold av menn, hvis du skjønner hva jeg mener? Er noe ondsinnet der bare. Så kanskje lurt litt på det nivået bare. Men jeg er ikke en som tror på å være drit trent, bare å leve sunt bare. Utifra en strategi jeg bygget opp. Trening er mer bare for å bruke kondisen bare for å være aktiv. Generelt er aktiviteter det sunneste, som frisbee, fotball, sykling, fjellklatring, airhockey osv. Trening er egentlig ikke så super viktig men helt greit. Nei jeg forstår faktisk ikke hva du mener, selv om jeg pleier å være flink til å tolke. Ut fra det du skriver vil jeg tro at du ikke har norsk som førstespråk, og oversetter setninger ord for ord fra eget språk. Det fungerer ganske dårlig, men poeng for å prøve å formulere deg på norsk. Men for å oppsummere: 1) Kvinner er forskjellige, så å si noe om attraksjon på gruppenivå vil aldri treffe alle, men en tommelfingerregel er at du må ha noe annet enn kropp å by på. En fin kropp (hva nå det betyr for den enkelte) er en bonus. 2) Mange liker kropper som er normale og litt midt på treet, ikke i ytterkantene av noen skala. Anonymkode: 68ef1...1bb 5
Fioljenta Skrevet 23. juli 2021 #18 Skrevet 23. juli 2021 Jeg vil at far til mine barn skal formidle et sunt forhold til egen kropp. Uansett størrelse. Jeg har møtt menn i mange forskjellige størrelser og mange bruker og er fornøyd med den kroppen de har. De virker glade når de trener, leker med barna og måten de ter seg. Jeg synes det er tristere når folk har et anstrengt forhold til kroppen. Uansett størrelse. 1
bullehurk Skrevet 23. juli 2021 #19 Skrevet 23. juli 2021 Milky skrev (35 minutter siden): Er mer sexy med en mann som tar vare på seg selv Ja, for all del. men heller en overvektig en enn en undervektig mann. Men direkte tjukk, nei takk.
Bummelong Skrevet 23. juli 2021 Forfatter #20 Skrevet 23. juli 2021 (endret) Fioljenta skrev (4 minutter siden): Jeg vil at far til mine barn skal formidle et sunt forhold til egen kropp. Uansett størrelse. Jeg har møtt menn i mange forskjellige størrelser og mange bruker og er fornøyd med den kroppen de har. De virker glade når de trener, leker med barna og måten de ter seg. Jeg synes det er tristere når folk har et anstrengt forhold til kroppen. Uansett størrelse. Men skjønner hva du mener. Men tror å ha sex må være vanskelig, bare i hodet mitt bare. Siden overvekt fører til at man peser mer osv og svetter. Kanskje de mener muffinsmage men oftest er det ikke det jeg ser oftest i sammenligningen. Men hvem vet. Endret 23. juli 2021 av Bummelong
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå