Gå til innhold

Har dere sex daglig og er det begge to som ønsker det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis en av dere ikke ønsker/orker sex, blir det da sure miner fra den som ønsker sex og dårlig samvittighet for den som ikke har lyst?

Er det opplagt at man skal ha sex hver kveld når man legger seg, eller om morgenen?

Hva gjør dere istedenfor å ha sex i sengen om kvelden/morgenen?

Anonymkode: d90f1...795

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen sure miner om en ikke orker. Men ja, vi har sex flere ganger om dagen når vi sover sammen. Både morgen og kveld, og gjerne på dagen også om vi har mulighet. Vært sammen tre år, og bor ikke sammen. Så er vel derfor 😂

Anonymkode: 7cba2...27a

AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Er særboer men møtes flere gange i uken og "bor" hos hverandre.

AnonymBruker
Skrevet

Da vi ikke bodde sammen, hadde vi mye mer sex. Som samboere blir det gjerne 1-3 ganger i uken, noe jeg ikke er fornøyd med.. Det er en kombinasjon av at hans testosteron har sunket (alder og mindre trening enn før) pluss at vi begge to er glad i spenning og flørting, noe det blir langt mindre av i hverdagen. Nå er vi fra hverandre i en måned og jeg har bestemt meg for å gjøre en bedre innsats fra nå av.

Jeg kommenterer aldri noe til han om at jeg er skuffet derimot, det skaper bare mer press på ham. Men jeg blir mer irritabel hvis jeg går en uke uten sex, men prøver å ta meg seg i nakken hvis det skjer. 

Anonymkode: 14370...494

Skrevet

Har sex så og si hver dag ja, ingen sure miner om en ikke orker…

AnonymBruker
Skrevet

Sex hver dag, sammen i 7 år, bodd samme. i 5. Det har selvfølgelig vært noen unntak fra dette, men de er heldigvis få. Vi matcher godt på alle plan, også det seksuelle, så dette er ønsket fra begge hold 🥰

Anonymkode: 2f5df...063

AnonymBruker
Skrevet

Pleier å gi min mann så mye sex han ønsker. 

Anonymkode: 025cd...2d8

• Liker 2
Skrevet

Vi har mye sex så helt naturlig at en av oss ikke orker en eller annen gang i løpet av dagen. Bor ikke sammen enda men er veldig mye hos han. 

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har vært samboere/ særboere i 5-10 år da, har dere sex daglig eller hver gang dere sees?

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg (mann) gidder skjeldent å ha sex. Vår sex gir meg veldig lite, mens jeg gir mye. Til slutt ble jeg lei...

Anonymkode: 076c2...808

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi er særboere og har sjelden sex. 

Anonymkode: 5b11f...648

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke giddet å ha sex hver dag. Så fort øker ikke lysten min. Men vi har avtalt at det aldri skal gå mer enn en uke mellom hver gang.

Anonymkode: cc795...775

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Samboere i 15 år. Vi har ikke sex hver dag, ca 2-5 ganger i uken. Han vil gjerne ha sex mer, men viser lite sutring, hun får av og til dårlig samvittighet for manglende lyst.

Anonymkode: 52519...f6c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen i 9 år, samboere i 5. Har sex alt fra 1-5 ganger i uken. Varierer veldig. Jeg har tidvis slitt med sexlysten, da løser vi det med at jeg gjerne hjelper han. Men ingen sure miner om en av oss ikke har lyst 😊

Anonymkode: 2e85c...dba

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

👏

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis en av dere ikke ønsker/orker sex, blir det da sure miner fra den som ønsker sex og dårlig samvittighet for den som ikke har lyst?

Er det opplagt at man skal ha sex hver kveld når man legger seg, eller om morgenen?

Hva gjør dere istedenfor å ha sex i sengen om kvelden/morgenen?

Du skal ikke ha sex om du ikke ønsker det selv. Det virker på meg som at du er i et forhold hvor den andre har ønkse om mer sex enn deg, og at vedkommende blir sur om du sier nei. Du er i din rett til å si nei. For din egen helses del, bør du ikke gå på akkord med din egen kropp. Det vil ende opp med at du mister all lyst på sex og respekten for deg selv, og din 'kjæreste'. Du blir fucka i hodet av å drive på slikt. Om din partner lager sur stemning pga dette, er det kun h*n sin feil. Det er ikke ditt ansvar alene å passe på at 'stemingen er god'.

Nei, det er ikke opplagt at man skal ha sex hver kveld eller om morgen. I stedet for sex, går det faktisk an å prate. Eller til og med ikke noe. Eller lese bok, scrolle på telefonen. Eller, hør på dette: Sove!

Anonymkode: db28a...c55

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du skal ikke ha sex om du ikke ønsker det selv. Det virker på meg som at du er i et forhold hvor den andre har ønkse om mer sex enn deg, og at vedkommende blir sur om du sier nei. Du er i din rett til å si nei. For din egen helses del, bør du ikke gå på akkord med din egen kropp. Det vil ende opp med at du mister all lyst på sex og respekten for deg selv, og din 'kjæreste'. Du blir fucka i hodet av å drive på slikt. Om din partner lager sur stemning pga dette, er det kun h*n sin feil. Det er ikke ditt ansvar alene å passe på at 'stemingen er god'.

Nei, det er ikke opplagt at man skal ha sex hver kveld eller om morgen. I stedet for sex, går det faktisk an å prate. Eller til og med ikke noe. Eller lese bok, scrolle på telefonen. Eller, hør på dette: Sove!

Anonymkode: db28a...c55

Du har litt rett, selv om vi har mye mindre sex nå enn i begynnelsen av forholdet.

Saken er at han blir litt sur og sier at jeg er aseksuell hvis jeg ikke vil ha sex med han daglig.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Vært samboere i tre år. Og vi har sex ca 3-4 ganger i uka. Liker at det går en dag eller to i mellom. Koser MYE, kysser og flørter og kjærtegner hverandre igjennom dagene, og på kveldstid uansett om det blir sex eller ikke. Liker også å ha uplanlagt sex. Pliktsex når en legger seg er gørrkjedelig i lengden synes jeg. Sliter med å få orgasme da.

Anonymkode: 4e1c8...daa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Som HAN ønsker ja. Hvor lenge har dere vært sammen? Og er det noe du vil også? Nyter? 

Anonymkode: 4e1c8...daa

• Liker 2
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Vi har sex hver dag , som regel når vi legger oss , i sofaen på kvelden og morgenen. Selvsagt har det vært avvik av og til 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...