AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #1 Skrevet 23. juli 2021 Hvor lenge hadde dere vært sammen med kjæresten? Hvor lenge var det siden bruddet med barnas forelder? Anonymkode: 95c82...18b
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #2 Skrevet 23. juli 2021 Etter ett år , noe tidligere var uaktuelt selv om den nye ønsket før Anonymkode: 9c3e4...391
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #3 Skrevet 23. juli 2021 Vi hadde vært sammen i 10 måneder. Spørsmål om hvor lenge det var etter bruddet er litt vanskeligere. Selve det å flytte fra hverandre skjedde 1,5 år før det igjen, men det hadde vært slutt lenge før det. Anonymkode: 8f386...ceb
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #4 Skrevet 23. juli 2021 Det er ett år siden bruddet med barnas far, og jeg møtte ny kjæreste i januar. Han har fortsatt ikke møtt barna mine, men vi planlegger at første møte skal skje til høsten en gang. Barna vet at mamma har en ny god venn, men jeg har ikke brukt begrepet kjæreste ennå. Anonymkode: ff371...52f
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #5 Skrevet 23. juli 2021 Jeg hadde møtt barnet hans allerede før vi ble sammen, og ble introdusert som kjæreste allerede etter en drøy måned. Dette er ikke en ting jeg vil anbefale hvem som helst, men vi hadde kjent hverandre i årevis, og var klare for å satse. Det var også vesentlig at jeg og barnet fungerte sammen. Han har aldri hatt et skikkelig forhold til barnets mor. Nå er vi gift, og jeg har et godt forhold til barnet. Anonymkode: 826cd...a4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå