Hoppetaujenta Skrevet 23. juli 2021 #1 Skrevet 23. juli 2021 Her kan du fortelle. Kort eller langt. Jeg begynner. Ole Lukkøye var hos meg og romsterte kraftig. Han var pønkerkledd og provoserende. Ikke som han pleier. Jeg gikk forbi et stort vann og jeg så et menneske ligge på bakken stiv som en planke, med overkroppen under vann. Kjente igjen klærne og sa navnet inni meg...er det virkelig han som har druknet? Stakkars. Veldig vanskelig liv... Gikk forbi, for andre strømmet til og skulle bidra. Jeg gikk inn i en gågate og...der var det en atv som kjørte fort i sirkler, en sjåfør gasset på og villmannskjørte og bak denne satt han...som lå død i vannet. Han var maksimalt plagsom og hadde utslag på alle prykiatriske diagnoser ved sin oppførsel. Jeg stirret og forsøkte å komme meg forbi usett. Ville ikke ha hans oppmerksomhet. Han så meg, men var såpass langt bortkommet mentalt/piller, at han ikke kom etter. Så var jeg i en leilighet like bortenfor. Jeg forholdt meg til noens baby (merkelig, for det var ingen foreldre som eide den der), holdt ham i armene mine og løften ham opp i sittestilling....da kunne jeg se ungen skikkelig og jeg visste (de andre så ingenting) at dette var en voksen person forkledd som baby. Det var voksne øyne som så på meg og den visste at jeg visste. Jeg ville ikke være i situasjonen, som jo ikke var min, for jeg kjente ingen av dem. Jeg kom meg videre. Videre. Videre. Alle filmsnuttene (og det var mange flere hele natten) som jeg drømte i natt var av dette stressende slaget. Jeg våknet med et langt innpust og rykk i kropp og sinn. Det sitter i hele meg ennå. Jeg er veldig sliten av å drømme.
Hoppetaujenta Skrevet 31. juli 2021 Forfatter #2 Skrevet 31. juli 2021 Hadde en veldig levende drøm om at Gunilla Pärssons mor var død i natt. Ellers mye surr som jeg ikke husker, grunnet varmt soverom og en lett "får ikke pustet skikkelig"-situasjon...dypt innsurret i stor dyne. Er det virkelig ingen som drømmer noe i dette landet her?
Sola de Skrevet 31. juli 2021 #3 Skrevet 31. juli 2021 Jeg drømte jeg var på en slags fest med folk fra barndommen. Ikke så spennende akkurat
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 31. juli 2021 #5 Skrevet 31. juli 2021 (endret) Det var ett virvar av merkelige ting og hendelser som ikke hang sammen. Endret 31. juli 2021 av AthenaRavenLuna
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. august 2021 #6 Skrevet 1. august 2021 I natt så drømte jeg, at jeg hadde fått meg en liten hundevalp.
Daryl Dixon Skrevet 1. august 2021 #7 Skrevet 1. august 2021 Jeg drømte at jeg hadde en jobb, så tulla noen om at jeg skulle slutte og alle ble så glade, at jeg bare sluttet... Og så ble huset mitt skikkelig hjemsøkt, så jeg kjente skikkelig på angst i drømmen.
Gjest Saph Skrevet 1. august 2021 #8 Skrevet 1. august 2021 Kuene hadde rømt fra beitet og det var et ordentlig strev å få samlet de igjen. Samtidig som det var en myr som ble større og større som kuene måtte over for å komme inn på jordet igjen, så vi måtte begynne å legge finérplater. Har jobbet så hardt i natt at jeg føler jeg burde fått betalt 🥴
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå