Gå til innhold

Venner som ber deg ta ørepropper fordi du snorker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal på ferie med noen venner. Fikk melding fra de om jeg kunne ta med ørepropper til dem fordi de mener jeg snorker mye. Er ikke det ganske frekt å skrive? Bør ikke de ordne seg ørepropper selv? Er usikker på om jeg vil reise på ferie med dem etter dette. De snorker ikke mindre selv. Kjæresten min klager ikke på meg. Bare i perioder når jeg er forkjølet eller har mye allergi.

Anonymkode: be73f...fb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle kan snorke. De også. Ser ikke helt greia deres. 
Men innafor å si at folk snorker, men om det er til plage så får man ordne det selv!

• Liker 4
Gjest 123 eller noe
Skrevet

Jo det er frekt! Kjøp den billige dritten fra coop xtra til de (som ser ut som sprettball-mønster og det følger en liten rund boks med) de er harde og funker ikke i det hele tatt 😄 så kan de angre på at de ikke kjøpte gode 3M selv, fra Europris, og må ligge der og høre på!

Skrevet

Hvorfor skal de ha utgifter fordi du snorker?

• Liker 4
Gjest 10.54
Skrevet

Dersom snorkingen din er veldig høylydt ville jeg sett om det er noen tiltak jeg kunne gjort for å ikke plage livet av andre folk. Snorkeplaster eller noe sånt. Så kan du si at du gjør det du kan på din kant, men ørepropper kan de stå for selv.

AnonymBruker
Skrevet

NM i å bli krenket? Jeg kan se poenget i at det grenser til frekkhet, men samtidig kan det også være en god dose humor i det hele, og bare halvveis seriøst ment (det med ørepropper, ikke det med snorkingen).

Prøv å ha litt selvironi, kjøp noen ørepropper og nyt en fin ferietur!

Anonymkode: bc0ec...74c

• Liker 4
Skrevet

Med mindre det er sagt med tydelig humor, er det frekt. De kan kjøpe øreproppene sine selv, så får de også den typen propper de synes er greiest.

• Liker 3
Gjest 123 eller noe
Skrevet

Hva er det med dere for noe? Voksne folk kan da ta ansvar selv og kjøpe en pakke ørepropper til 60 kr, for å sikre seg en god natts søvn! Skal jeg ringe på til husverten som bygger hus i hagen utenfor her 7 om morgenen, og gå og kjøpe propper til meg, for ellers får jeg ikke sove mens han hamrer? Herregud da, bruk nå de småkronene selv.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg skal på tur og vet at det er fare for at jeg kan bli forstyrret av musikk, snorking, eller andre ting ordner jeg meg ørepropper selv. Jeg klager ikke til andre og ber om at de må skaffe meg.

Jeg har ikke fått klager fra kjæresten min på at jeg er en stor snorker. Jeg passer også på å å bruker saltvanns spray og liknende hvis jeg skal sove tett på andre for å unngå mulig snorking. 

Som sagt snorker de også av og til. De er dessuten sist i seng og lager mye støy når de skal legge seg. Minst like irriterende det. Jeg ber de imidlertid ikke om å kjøpe ørepropper til meg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje litt frekt, men samtidig så syns jeg snorkere har ett ansvar nå de blir med andre på hyttetur og man skal sove tett. F.eks bør du legge deg lengst mulig vekk fra andre, sove på annekset om det finnes et ect. Dersom jeg var en snorker hadde jeg gladelig tatt med ørepropper for at de andre skulle hatt det bra på turen. Jeg har selv en i vennegjengen som snorker voldsomt, men insisterer på å sove på fellesrom der det er ganske lytt til de andre rommene. Det har flere ganger endt med at andre ikke får sove, mens han faktisk kunne lagt i annekset uten å plage noen. At kjæresten din ikke klager er irrelevant, han er sikkert vant til det, og utholder mer fordi han er forelsket. 

Anonymkode: 88041...814

• Liker 1
Skrevet
Svigermor skrev (23 minutter siden):

Hvorfor skal de ha utgifter fordi du snorker?

Er deres problem at de våkner? Hvis de er DE som har et problem da får DE løse det. Ts må ikke kjøpe en dritt til dem

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde latt være å bli med.

Anonymkode: e1738...dce

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns i hvert fall det er frekt. Ble ganske lei meg faktisk. Jeg føler de bidrar lite når vi er på tur sammen eller lager felles middag. Hvis vi skal handle inn til felles måltidet for eksempel kjøper de bare det billigste og kjipeste, og forsyner seg rått av det vi kjøper. At de i tillegg ber om å få øreplugger fordi jeg snorker er liksom toppen av kaken.

De sitter også opp til langt på natt/morgen, og bråker som noen elefanter når de skal legge seg. Jeg ber de som sagt ikke om ørepropper. Har bedt de om å gå mer stille, men hjelper ikke det etter litt mye alkohol.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg syns i hvert fall det er frekt. Ble ganske lei meg faktisk. Jeg føler de bidrar lite når vi er på tur sammen eller lager felles middag. Hvis vi skal handle inn til felles måltidet for eksempel kjøper de bare det billigste og kjipeste, og forsyner seg rått av det vi kjøper. At de i tillegg ber om å få øreplugger fordi jeg snorker er liksom toppen av kaken.

De sitter også opp til langt på natt/morgen, og bråker som noen elefanter når de skal legge seg. Jeg ber de som sagt ikke om ørepropper. Har bedt de om å gå mer stille, men hjelper ikke det etter litt mye alkohol.

Ikke dra da. 

• Liker 2
Gjest 10.54
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ikke dra da. 

Det tenker jeg også. Dette høres ikke ut som en hyggelig tur i utgangspunktet.

AnonymBruker
Skrevet

Det er frekt som fy! De tar selvfølgelig med ørepropper selv. De må ha tullet med deg. 

Anonymkode: 3a6be...55e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...