Gå til innhold

Føler du et stigma av å være en kåt mann

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om en kvinne gjør det er det frigjørendes. Men om en mann snakker om det så er man pervo? Føler du det er litt sosial manipulasjon av samfunnet? Siden de anntar at du må være slikt hvis du tenker slikt osv.

Så dermed er det å hate det lettere selv om de OGSÅ vil at man ikke skal skamme seg over det :P

Så lurer litt?

Anonymkode: f17ed...69e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går ikke rundt og føler på dette akkurat. Men det er som du sier ts. Kåte kvinner er så sensasjonelt, at gjør de noe spesielt i seksuell retning, havner de i stolen til Lindmo på en fredag for intellektuell og følsom utspørring. Det er helt greit at kvinner er hard to get. Lindmo, verken hun eller programmet, er særlig attraktivt 😂.

Anonymkode: 14c7a...095

Skrevet

Nei føler ikke noe stigma rundt det, jeg er veldig åpen om min kåthet, har aldri opplevd noe negativt rundt dette, tvert om. Eneste et at kåtheten har i perioder vært en belastning for meg da den krever mye tid 😊

AnonymBruker
Skrevet

Mannlig seksualitet er i følge samfunnet det skitneste som finnes har jeg lært.

Anonymkode: 91792...604

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er en voldsom holdningsforskjell 😅 Menn er ekle creep om de er seksuelle vesener eller så mye som snakker med noen av det motsatte kjønn. Mens kvinner hylles for å være seksuelle. Forstå det den som kan!

Anonymkode: 704d1...5db

• Liker 1
Skrevet

Tvert i mot. Som regel får jeg svært positiv tilbakemelding fra mine (potensielle) partnere. Begjær er ikke feil i seg selv, men hvordan man kommuniserer det har alt å si. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Om en kvinne gjør det er det frigjørendes. Men om en mann snakker om det så er man pervo? Føler du det er litt sosial manipulasjon av samfunnet? Siden de anntar at du må være slikt hvis du tenker slikt osv.

Så dermed er det å hate det lettere selv om de OGSÅ vil at man ikke skal skamme seg over det :P

Så lurer litt?

Anonymkode: f17ed...69e

Alle forum untatt KG er det likevekt mellom kvinne og mann, vi oppmuntrer hverandre, prater voksent og har lest og forstått janteloven. Så hvorfor skulle det ikke fungere på dette seksualforumet? Neida, er du kåt og ronker mye må du bare godta at du er en gammel gris🙈

Skrevet

Tja vet nå ikke helt jeg! Det at en mann er kåt er gamelt nytt, det er liksom sånn det skal være.

Om en kvinne er kåt å benytter seg av tilbudene som å ha sex ned mange, flørte osv får hun raskt et negativt ryte på seg.. En mann blir sett på som den hinksten å hyllet av kompiser.

I mine tidligere forhold har fyren vært veldig opptatt av hvor mange partnere jeg har hatt.

Er glad jeg nå er gift med en skiklig mann som setter pris på kåtheten å erfaringen min 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...