Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har reist på ferie med lillegull på 8 mnd. Han er begynt å krabbe, sitte, prate(bable) og får tenner disse 2 ukene.. Har Hele ferien våknet kl 0300, babler og er strålende blid (lar han ligge, gir ingen oppmerksomhet) ca 4 våkner han skikkelig for så å skrike hysterisk fra 04 -, 05 ish.. 

Har hatt gode leggerutiner, ham sovner 1830 uansett og uten tull, har amma x2 per natt hjemme og han har sovet til kl 06..

Kan det være utviklingstrinn?  Noen med erfaring og råd? Hilsen sliten mamma 

Anonymkode: 8bc82...e14

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er på ferie med mini på 8 mnd selv, og jeg tror at det kan både være utviklingstrinn og mye nye inntrykk her i gården. Det har vært noen utfordrende netter med lang leggetid og opp før 05 (sover som regel til 06-0630). Noen dager fikk vi han ikke til å sove før 22 heller (sovner som regel 20). 

Så har han hatt oppvåkninger kl. 23, 02 og deretter rett før 05 😴 Begynner som regel å grine med engang. 

Har ikke andre råd enn å være tålmodig og legge seg tidlig. Dritkjedelig, men jeg har ikke sjans til å fungere dagen etter hvis ikke. Jeg og mannen tar annenhver morgen, slik at den ene får sovet litt ut. This too shall pass 😂

Anonymkode: c3d5a...d5c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er på ferie med mini på 8 mnd selv, og jeg tror at det kan både være utviklingstrinn og mye nye inntrykk her i gården. Det har vært noen utfordrende netter med lang leggetid og opp før 05 (sover som regel til 06-0630). Noen dager fikk vi han ikke til å sove før 22 heller (sovner som regel 20). 

Så har han hatt oppvåkninger kl. 23, 02 og deretter rett før 05 😴 Begynner som regel å grine med engang. 

Har ikke andre råd enn å være tålmodig og legge seg tidlig. Dritkjedelig, men jeg har ikke sjans til å fungere dagen etter hvis ikke. Jeg og mannen tar annenhver morgen, slik at den ene får sovet litt ut. This too shall pass 😂

Anonymkode: c3d5a...d5c

Legger oss senest 2130, igår kl 20 😂 vi tar også annenhver, det hjelper! Krysser fingrene for oss begge at vi får mer søvn snart 🤞

Anonymkode: 8bc82...e14

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vår baby begynte å våkne tidligere og tidligere på den tiden. Når far tok over permisjonen ved 9 mnd begynte dagen kl 0430 😭 selv uten alle inntrykk og rot med rutinene som ferie fører med seg. 

Gikk gradvis over igjen av seg selv her. 

Anonymkode: 0bcd5...bb2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...