AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #1 Skrevet 23. juli 2021 Aldri helt forstått det? Antar de at alle vil ha noe med ungene deres å gjøre? Altså at de ikke tar et hint på kroppspråk som sier. Ikke interessert Anonymkode: 32c34...67e
SoWhat? Skrevet 23. juli 2021 #2 Skrevet 23. juli 2021 En kan ikke like alle barn. De er små mennesker med sine sider og egenskaper de også. Men det er ikke ok å avvise mennesker. Det gjør vondt for de aller fleste. Og når det kommer til småttinger, så må en tenke seg godt om. Normale mennesker vil unngå å såre barn 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #3 Skrevet 23. juli 2021 SoWhat? skrev (1 minutt siden): En kan ikke like alle barn. De er små mennesker med sine sider og egenskaper de også. Men det er ikke ok å avvise mennesker. Det gjør vondt for de aller fleste. Og når det kommer til småttinger, så må en tenke seg godt om. Normale mennesker vil unngå å såre barn Jeg mener folk med barn bør slutte å plage folk med det bare. De er dine barn, ikke mine barn. Er bare så irritabelt at de må annta at jeg skal bry meg om slikt Synes man skal være gode foreldre men det å putte dem i trynet på folk blir jeg så lei av. De er mutante ekle uferdige arbeid. Ikke noe å skryte av. Jeg var helt kaotisk som unge og er sikkert litt det enda, så jeg er enda et uferdig arbeid... Men jeg kom opp måte å gå ned i vekt, og også ikke bli påvirket av press.. så jeg må ha gjort noe rett der. Anonymkode: 32c34...67e
SoWhat? Skrevet 23. juli 2021 #4 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg mener folk med barn bør slutte å plage folk med det bare. De er dine barn, ikke mine barn. Er bare så irritabelt at de må annta at jeg skal bry meg om slikt Synes man skal være gode foreldre men det å putte dem i trynet på folk blir jeg så lei av. De er mutante ekle uferdige arbeid. Ikke noe å skryte av. Jeg var helt kaotisk som unge og er sikkert litt det enda, så jeg er enda et uferdig arbeid... Men jeg kom opp måte å gå ned i vekt, og også ikke bli påvirket av press.. så jeg må ha gjort noe rett der. Anonymkode: 32c34...67e Ja, altså. Foreldre skal ikke prakke barn på andre. Men vi har jo alle et ansvar for at unger har det best mulig. Vi må jo liksom samarbeide på denne kloden, for om vi gjør det, og ser på det som viktig vil jo alle få det bedre. Det er barn som skal styre fremtiden da. Best å ta godt vare på dem 🙂
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #5 Skrevet 23. juli 2021 SoWhat? skrev (2 minutter siden): Ja, altså. Foreldre skal ikke prakke barn på andre. Men vi har jo alle et ansvar for at unger har det best mulig. Vi må jo liksom samarbeide på denne kloden, for om vi gjør det, og ser på det som viktig vil jo alle få det bedre. Det er barn som skal styre fremtiden da. Best å ta godt vare på dem 🙂 Joa. Men er jo voksen mishandling å annta at alle bryr seg om barna som ikke er sine Er jo de som man skal ta vare på. Anonymkode: 32c34...67e
SoWhat? Skrevet 23. juli 2021 #6 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Joa. Men er jo voksen mishandling å annta at alle bryr seg om barna som ikke er sine Er jo de som man skal ta vare på. Anonymkode: 32c34...67e Hm. Jeg syns bare det blir så teit med gamle menn som tenker at alt var bedre før. Ikke min humor. Men okay... 🙂
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #7 Skrevet 23. juli 2021 SoWhat? skrev (2 minutter siden): Hm. Jeg syns bare det blir så teit med gamle menn som tenker at alt var bedre før. Ikke min humor. Men okay... 🙂 Jeg er ikke slik da. Jeg synes derimot at folk på 90 og tidlig 2000 tallet var opptatt av aktivitet som var en bra ting. Før de hersens lav energi hipsterne i 2013 som tok inspirasjonen fra hippier. Der ideen er å være lav energi å være limt inn på en dum teit telefon. Er en grunn hvorfor jeg hater dopingshoder og lav energi kultur, fordi livsstilen er så ræv. Men virker som folk har begynt å oppmuntre til aktivitet igjen. Du vet, skateboard, sykling, fjellklatring, fotball, airhockey osv... så glad noen ser fornuften der igjen. Istedet for å være limt inn til en telefon som ikke engang har knapper... hvem gidder å røre på noe usynlig. Er så kjedelig med mindre det handler om å runke så bryr jeg meg ikke Uansett jeg synes ting ikke var bedre før. Men lav energi kulturer er ræv. Før eller nå bare. Anonymkode: 32c34...67e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå