Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså.. sette gjelder både gutter og jenter. Prøver du deg på en jente/gutt som er opptatt, selv om du vet at h*n er det? 

Anonymkode: 2cd9c...7b0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette^*

Anonymkode: 2cd9c...7b0

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Så lavt har jeg aldri og kommer aldri til å synke, enten jeg hadde lykkes eller ei.

Anonymkode: c1963...aaf

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det nærmeste jeg har kommet å gjøre noe slikt var med ei som endret forholdet sitt til et åpent forholdt. Hvor jeg fikk bekreftelser fra både hun og han, at de treffer flere samtidig som de er i forhold.

Anonymkode: c84f0...cd0

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det vitner om lav selvtillit og konkurranse med andre kvinner fir å føle seg bedre.

Anonymkode: 9b4f8...306

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei!!!! 

Anonymkode: 26c25...ca4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Styrer også unna hvis jeg opplever at det er "konkurranse".

Anonymkode: 16819...45e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort det ja, når det er noen jeg vil ha. 

Som oftest går det den andre veien da, at det er den opptatte som prøver seg.

Anonymkode: 25ee8...e7b

• Liker 3
Skrevet

Nei. Så dårlig står det ikke til med selvfølelse og selvtillit. Heldigvis.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har gjort det ja, når det er noen jeg vil ha. 

Som oftest går det den andre veien da, at det er den opptatte som prøver seg.

Anonymkode: 25ee8...e7b

Synes det er innafor å fiske på en som er opptatt, for å se om det er interesse. 

Anonymkode: 02c87...2a9

• Liker 2
Skrevet

Har aldri gjort det og kommer aldri til å gjøre det. Det er noe nedrig og totalt uten moral å gå etter andre sine partnere og ødelegge livet til andre for å søke egen lykke. Holder noen slikt skjult under dating er det over så snart det blir oppdaget.

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Synes det er innafor å fiske på en som er opptatt, for å se om det er interesse. 

Anonymkode: 02c87...2a9

Selvsagt er ikke det innafor. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kan godt innrømme at jeg har teaset. For eksempel den gangen vi pusset opp på jobb og ene snekkeren der var ganske kjekk synes jeg. Han  hadde både unger og kone. Jeg tok på meg dype utringninger de dagene, og han klarte ikke slutte å se på meg. Digg følelse. Når de var ferdige med arbeidet og det var tid for å si hadet ville han nesten ikke slippe meg når jeg ga han en klem. 

Anonymkode: 6ecdd...b8e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Når de var ferdige med arbeidet og det var tid for å si hadet ville han nesten ikke slippe meg når jeg ga han en klem. 

Huff. Jeg har vært der, at jeg nesten ikke slapp taket. Jeg visste ikke hvor utsultet jeg var på bekreftelse, før jeg faktisk ble flørtet med, etter en 10 års nedadgående kurve i samlivet. Men jeg har det bedre nå, som singel. 

Anonymkode: 1b5f7...f08

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Men jeg har blitt sjekket opp av mange som har vært i et forhold. Så snart jeg finner ut av det, forlater jeg de. Jeg snur meg og går fra de. Eller, en gang gjorde jeg ikke det. Men da fikk jeg han til å snakke om dama si. Det blei ikke noe som helst på han. Da var taktikken min rett og slett å hilse han opptatt slik at han ikke fikk vært utro, den kvelden. 

Anonymkode: 167ef...e0e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei! 

Anonymkode: b37d7...d76

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har gjort det en gang, jeg falt så totalt for han. Flørtet hele kvelden, men jeg sa nei da han ville ha sex. Angret litt og  sendte han en snap om hvor flott han var og hvis han ville treffes så var det bare å si fra. Så han ble elskeren min (jeg var singel) en periode til jeg fant meg kjæreste. Ikke det stolteste jeg har gjort, men mistet hue der og da. Det kunne aldri bli oss pga hans posisjon i samfunnet, men var en spennende tid. Jeg hadde nok mer angst og dårlig samvittighet ovenfor hans kone enn han hadde. 

Anonymkode: 092ee...2d6

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har gjort det en gang, jeg falt så totalt for han. Flørtet hele kvelden, men jeg sa nei da han ville ha sex. Angret litt og  sendte han en snap om hvor flott han var og hvis han ville treffes så var det bare å si fra. Så han ble elskeren min (jeg var singel) en periode til jeg fant meg kjæreste. Ikke det stolteste jeg har gjort, men mistet hue der og da. Det kunne aldri bli oss pga hans posisjon i samfunnet, men var en spennende tid. Jeg hadde nok mer angst og dårlig samvittighet ovenfor hans kone enn han hadde. 

Skjønner ikke at du greide å ha sex med en fyr hvis du hadde angst og dårlig samvittighet overfor hans kone. Det kan vel ikke ha vært særlig lystbetont sex. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Serafin skrev (7 minutter siden):

Skjønner ikke at du greide å ha sex med en fyr hvis du hadde angst og dårlig samvittighet overfor hans kone. Det kan vel ikke ha vært særlig lystbetont sex. 

Jo, det var det. Vi snakket aldri om det, men da vi ikke var sammen tenkte jeg på det. Når vi var sammen, var vi enige om at det kun var oss to. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...