AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #1 Skrevet 22. juli 2021 Er i en beinhard tid med skilsmisse. Barn i bildet. Vi var gift i 8år, og ble brått slutt mot min vilje. Jeg har grått og grått , vært mye alene. Var vele tiden merket energier og aktivitet i husene jeg har bodd i. Nå i denne alene perioden merker jeg mer. Hvorfor? Er det bare noe jeg tror det? -Usakelige svar her kommenterer jeg ikke på.- Kvinne 31 Anonymkode: 02bfc...4bc
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #2 Skrevet 22. juli 2021 Vet du hva energi er? Anonymkode: 43536...c80
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #3 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vet du hva energi er? Anonymkode: 43536...c80 Ja, gjør du? Anonymkode: 02bfc...4bc
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #4 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, gjør du? Anonymkode: 02bfc...4bc Ja jeg gjør det. Ville bare påpeke at energi har ingen ting med det du beskriver å gjøre. Anonymkode: 43536...c80
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #5 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja jeg gjør det. Ville bare påpeke at energi har ingen ting med det du beskriver å gjøre. Anonymkode: 43536...c80 Da er du på feil side. Anonymkode: 02bfc...4bc 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #6 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da er du på feil side. Anonymkode: 02bfc...4bc Det kan godt være, men du kan ikke påstå at du vet hva energi er etter det du skrev som opprinnelig innlegg. Jeg kan ikke bare finne på min egen def for et ord. Fra nå av skal jeg bruke manshovenisme som ordet for likestilling. Du ser hvor dumt det blir? Anonymkode: 43536...c80
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #7 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det kan godt være, men du kan ikke påstå at du vet hva energi er etter det du skrev som opprinnelig innlegg. Jeg kan ikke bare finne på min egen def for et ord. Fra nå av skal jeg bruke manshovenisme som ordet for likestilling. Du ser hvor dumt det blir? Anonymkode: 43536...c80 Vi har ulik syn på livet. Skal jeg kalle deg idiot fordi om du for eks er ateist? Nei gjør ikke det. Når man er voksen bør man akseptere alles religion, syn på ting, forskjellige meninger om kultur osv. Jeg kaller igjenlevende for energier uansett hva du mener. Anonymkode: 02bfc...4bc 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #8 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi har ulik syn på livet. Skal jeg kalle deg idiot fordi om du for eks er ateist? Nei gjør ikke det. Når man er voksen bør man akseptere alles religion, syn på ting, forskjellige meninger om kultur osv. Jeg kaller igjenlevende for energier uansett hva du mener. Anonymkode: 02bfc...4bc Jeg har da ikke nevnt din tro. Jeg kalte deg ikke idiot. Jeg kommenterte kunn din ordbruk. Jeg ga deg til og med et eksempel for å vise hvor teit det er å finne opp en egen def for enkelte ord. Du er da voksen regner jeg med. Du trenger ikke ta deg nær av at jeg retter på ordbruken din? Du trenger hvertfall ikke å bruke ord helt feil. Anonymkode: 43536...c80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå