Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er i en beinhard tid med skilsmisse. Barn i bildet. Vi var gift i 8år, og ble brått slutt mot min vilje. 

Jeg har grått og grått , vært mye alene. Var vele tiden merket energier og aktivitet i husene jeg har bodd i. 

Nå i denne alene perioden merker jeg mer. Hvorfor? Er det bare noe jeg tror det? 

-Usakelige svar her kommenterer jeg ikke på.-

Kvinne 31

Anonymkode: 02bfc...4bc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet du hva energi er? 

Anonymkode: 43536...c80

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vet du hva energi er? 

Ja, gjør du? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, gjør du? 

Ja jeg gjør det. Ville bare påpeke at energi har ingen ting med det du beskriver å gjøre. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg gjør det. Ville bare påpeke at energi har ingen ting med det du beskriver å gjøre. 

Da er du på feil side. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da er du på feil side. 

Det kan godt være, men du kan ikke påstå at du vet hva energi er etter det du skrev som opprinnelig innlegg. 

Jeg kan ikke bare finne på min egen def for et ord. Fra nå av skal jeg bruke manshovenisme som ordet for likestilling. Du ser hvor dumt det blir?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det kan godt være, men du kan ikke påstå at du vet hva energi er etter det du skrev som opprinnelig innlegg. 

Jeg kan ikke bare finne på min egen def for et ord. Fra nå av skal jeg bruke manshovenisme som ordet for likestilling. Du ser hvor dumt det blir?

Vi har ulik syn på livet. Skal jeg kalle deg idiot fordi om du for eks er ateist? Nei gjør ikke det. Når man er voksen bør man akseptere alles religion, syn på ting, forskjellige meninger om kultur osv. Jeg kaller igjenlevende for energier uansett hva du mener. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi har ulik syn på livet. Skal jeg kalle deg idiot fordi om du for eks er ateist? Nei gjør ikke det. Når man er voksen bør man akseptere alles religion, syn på ting, forskjellige meninger om kultur osv. Jeg kaller igjenlevende for energier uansett hva du mener. 

Jeg har da ikke nevnt din tro. 

Jeg kalte deg ikke idiot.

Jeg kommenterte kunn din ordbruk. Jeg ga deg til og med et eksempel for å vise hvor teit det er å finne opp en egen def for enkelte ord. 

Du er da voksen regner jeg med. Du trenger ikke ta deg nær av at jeg retter på ordbruken din? Du trenger hvertfall ikke å bruke ord helt feil. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...