AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #1 Skrevet 22. juli 2021 Hvor ofte veier dere baby? Min er 2mnd nå. Veide hver uke i starten grunnet dårlig vektøkning, men er usikker på hva jeg burde nå når vektøkningen har vært stabil i noen uker. Anonymkode: dc8ac...26f
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #2 Skrevet 22. juli 2021 På kontrollene på helsestasjonen bare. Ser ingen grunn til å veie ham hjemme siden vi ser at han legger på seg og er fornøyd. Anonymkode: 16f5a...db7 5
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #3 Skrevet 22. juli 2021 Vi veide ikke hjemme, siden han så fin og frisk ut i kroppen. Helsesykepleieren var også mer opptatt av å se på babyen enn tallet på vekta. Anonymkode: 2853f...3de
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #4 Skrevet 23. juli 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvor ofte veier dere baby? Min er 2mnd nå. Veide hver uke i starten grunnet dårlig vektøkning, men er usikker på hva jeg burde nå når vektøkningen har vært stabil i noen uker. Anonymkode: dc8ac...26f Vi veier ikke hjemme, kun i forbindelse med kontroller. Man bør ikke veie for ofte, man er opptatt av vektøkning over tid, ikke de små, normale svingningene, så å veie en gang i måneden er maks. Anonymkode: 77069...23a 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #5 Skrevet 23. juli 2021 Veide kun på kontroll. Anonymkode: a16b4...6f3 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #6 Skrevet 23. juli 2021 19 hours ago, AnonymBruker said: Vi veier ikke hjemme, kun i forbindelse med kontroller. Man bør ikke veie for ofte, man er opptatt av vektøkning over tid, ikke de små, normale svingningene, så å veie en gang i måneden er maks. Anonymkode: 77069...23a Det må være for store babyer. Med min minste måtte vi veie hos hs hver uke frem til 3 mnd. Anonymkode: 9bf41...bb7
Gåsemor Skrevet 23. juli 2021 #7 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hvor ofte veier dere baby? Min er 2mnd nå. Veide hver uke i starten grunnet dårlig vektøkning, men er usikker på hva jeg burde nå når vektøkningen har vært stabil i noen uker. Anonymkode: dc8ac...26f Spør HS. Her var det dårlig vektoppgang, men vi veide kun på kontroll på helsestasjon. HS satte opp kontroller etter hvilken frekvens hun mente var nødvendig.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #8 Skrevet 23. juli 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det må være for store babyer. Med min minste måtte vi veie hos hs hver uke frem til 3 mnd. Anonymkode: 9bf41...bb7 Da regner jeg med at det er en helt spesiell grunn for det som gjaldt spesifikt i deres tilfelle, for det er på ingen måte vanlig praksis å veie så ofte så lenge, så lenge baby er frisk og legger på seg. Anonymkode: 77069...23a 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå