AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #21 Skrevet 23. juli 2021 Kjenner ei som ble nekta inngang mens hun var høygravid fordi hun var "for full" ??? Hun skulle bare hente typen på utestedet. Ikke tenk på det, TS. Så lenge det ikke skjer mange ganger, er det ingen som bryr seg. Anonymkode: 24ec1...97d
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #22 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Kjenner ei som ble nekta inngang mens hun var høygravid fordi hun var "for full" ??? Hun skulle bare hente typen på utestedet. Ikke tenk på det, TS. Så lenge det ikke skjer mange ganger, er det ingen som bryr seg. Anonymkode: 24ec1...97d Nesten som man lurer på om det var kode for "for feit"... Anonymkode: 1db01...218
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #23 Skrevet 24. juli 2021 Ikke tenk på det ts, jeg er sikker på at de har glemt det neste gang du drar på det utestedet Det er en bar her i Oslo som heter Fru Burums der de er sykt strenge og kaster ut folk over en lav sko. Jeg har vært der med jobben noen ganger, og han som stod i baren kom bort til meg for han mente jeg var så full. Jeg hadde drukket 2 øl. Så spurte han masse spørsmål som hvor vi hadde vært før på kvelden, hva vi hadde spist til middag, hva vi jobbet med etc. Vet om folk som har vært der edru og blitt kastet ut og, så jeg drar ikke dit igjen. Det er bra at utesteder overholder skjenkeregler og sånt, men noen er litt vel ivrige. Anonymkode: d4076...5fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå