Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte ei dame på et julebord før jul. Det var felles for flere bedrifter som har kontor i samme bygg.

Ei av de besøkende forskerne i nabobedriften ble fascinert av meg og vi kom i prat og senere på facebook. Hun tok toget ut til meg der jeg bor og vi hadde sex et par ganger. Hun bor med samboeren sin inne i Oslo. 

Det er en stund siden jeg høvlet over henne, dette var rundt påsketider. Bør jeg fortelle typen hennes om for en utro dame hun er? Isåfall, hvordan bør jeg gjøre det?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg hadde likt å visst selv. Så jeg personlig hadde fortalt! 

Anonymkode: fa7e9...a5b

• Liker 7
Skrevet
Gjenferdet skrev (Akkurat nå):

Visste du at hun hadde type? I så fall har du medvirket til utroskap og du er like skyldig. 

De skal gå fra hverandre. Har ikke sex. Han er deprimert og bare spiller dataspill. Bla bla ukeblad. 

Ifølge henne. Det vanlige fra en som vil være utro.

• Liker 2
Skrevet (endret)
Realverdien skrev (1 minutt siden):

De skal gå fra hverandre. Har ikke sex. Han er deprimert og bare spiller dataspill. Bla bla ukeblad. 

Ifølge henne. Det vanlige fra en som vil være utro.

Uansett hvor lite sex hun hadde i det parforholdet så er det ingenting som kan rettferdiggjøre utroskap. Ingenting!! Da kommuniserer man med partneren. Og hvis ikke det fungerer går i parterapi eller slår opp. Utroskap er bare feigt og ingen løsning.

Endret av Gjenferdet
  • Liker 3
Skrevet

For min del er det to ulike scenarioer, med to ulike konklusjoner:

1. Utroskap i flatfylla - engangstilfelle; ville ikke visst.

2. Planlagt utroskap - ville ha visst. 

• Liker 1
Gjest Skogsalv
Skrevet

Du trenger ikke å miste nattesøvnen pga moral eller dårlig samvittighet 🙂

Da du ; høvlet- over- henne- 

Skrevet

Ryddet for avsporinger, forherligelse av lovbrudd, brukerdebatt og svar til dette.

Edie, adm.

AnonymBruker
Skrevet

Tenker at det er stor sjans for at hun lyger. Og at han i såfall burde ha visst. Men ikke fra én som bruker ord som "høvlet over". Spesielt om det stemmer at han er deprimert.

Anonymkode: 7ec7e...2a5

• Liker 2
Skrevet

Jeg trodde du spesifikt gikk etter opptatte damer? 

Skrevet

Det er en ting som er mer patetisk enn å gå etter dem som er opptatt, og det er å si det til partneren i etterkant. Hat ingenting med ærlighet å gjøre, det er bare feil.

En venninne opplevde dette en gang, og hun forakter dama ennå.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
SS skrev (22 minutter siden):

En venninne opplevde dette en gang, og hun forakter dama ennå.

Sikkert mer behagelig enn å forrakte partner eller seg selv. 

Anonymkode: 91d76...c35

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Sikkert mer behagelig enn å forrakte partner eller seg selv. 

Hun har nok foraktet både seg selv og eks partner. Har likevel inntrykk av at få liker å bli kontaktet av elsker/ elskerinne. Og hvorfor gjør elskerinnen dette? Ofte fordi hun føler seg sviktet av mannen, når han prioriterer partner foran elskerinnen. Så, nei... Klarer ikke å se noe som helst fordelaktig ved forsmådde elskerinner som kontakter partner.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
SS skrev (3 timer siden):

...Klarer ikke å se noe som helst fordelaktig ved forsmådde elskerinner som kontakter partner.

Det er positivt å informere, så ikke ektefellen er uvitende. 

• Liker 1
Skrevet
Realverdien skrev (På 22.7.2021 den 22.35):

Møtte ei dame på et julebord før jul. Det var felles for flere bedrifter som har kontor i samme bygg.

Ei av de besøkende forskerne i nabobedriften ble fascinert av meg og vi kom i prat og senere på facebook. Hun tok toget ut til meg der jeg bor og vi hadde sex et par ganger. Hun bor med samboeren sin inne i Oslo. 

Det er en stund siden jeg høvlet over henne, dette var rundt påsketider. Bør jeg fortelle typen hennes om for en utro dame hun er? Isåfall, hvordan bør jeg gjøre det?

Og hva er hensikten med det? Hvis du syntes det var så ille hvorfor høvlet du over henne da?

Latterligt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...