Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min bærbare datamaskin er til reperasjon så jeg har lånt mannen min sin når han er på jobb. Jeg så at han hadde vært på to forskjellige nettsider som heter mail order bride. På begge sidene så ble jeg automatisk innlogget, men jeg orket ikke å se hva de har skrevet til mannen min.

Det er seksualiserte bilder av pene damer med utdannelse som vil gifte seg. Mannen min har reist på flere jobbreiser til Ukraina, men nå er jeg i tvil om hva han har gjort på reisene.

Jeg hadde aldri forventet at mannen min noen gang skulle bytte meg ut etter 21 års ekteskap. Vi har to barn og tre barnebarn. Det passer ikke min man sin karakter å skille seg for å bli sammen med en ukrainsk dame. Skal han bytte meg ut eller er dette bare det at mannen min har en femti års krise og har behov for noen sidesprang. Jeg blir gal av å ikke vite hva som skjer og jeg tør ikke spørre ham.

Er det jeg som overeagerer her?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
visp skrev (Akkurat nå):

Hvordan kan man gå videre og late som ingenting etter noe sånt?

Jeg hadde sikkert holdt hodet hans nedi doskåla mens jeg pakket.

Du er sikkert mye yngre meg. Jeg tror mannen min gjør dette fordi han vet jeg ikke kan forlate ham etter jeg ble syk

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Gå inn å sjekk hva de har skrevet til hverandre da vel. 

Selv trodde jeg jeg og eksmann hadde det godt sammen helt til jeg tilfeldigvis gikk inn på Wordfeud-spillene hans og fant lange samtaler han hadde med kvinner, hvor de planla fremtiden sammen og hadde nettsex. 

Få han ut. 

Anonymkode: 6561e...e18

• Liker 19
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Etter 21 års ekteskap burde du tørre å spørre ham om hvorfor han frekventerer sider med postordrebruder.

Anonymkode: 91176...2c8

Det som er så vanskelig er at hvis jeg gjør det så vil alt være forandret. Akkuratt nå for tiden er mannen min veldig god mot meg

• Liker 2
Skrevet

Du har masse spørsmål, men du vil ikke se hva de har skrevet? Det er jo der du får svar på spørsmålene!

• Liker 10
Skrevet
Folivora skrev (Akkurat nå):

Du er sikkert mye yngre meg. Jeg tror mannen min gjør dette fordi han vet jeg ikke kan forlate ham etter jeg ble syk

Men det forandrer ingenting. Hadde du tenkt å fortsette uten at dette ble et tema?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Folivora skrev (1 minutt siden):

På hvilken måte hindrer sykdom deg i å forlate ham?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Folivora skrev (1 minutt siden):

Det som er så vanskelig er at hvis jeg gjør det så vil alt være forandret. Akkuratt nå for tiden er mannen min veldig god mot meg

Men ellers ikke? 

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gå inn å sjekk hva de har skrevet til hverandre da vel. 

Selv trodde jeg jeg og eksmann hadde det godt sammen helt til jeg tilfeldigvis gikk inn på Wordfeud-spillene hans og fant lange samtaler han hadde med kvinner, hvor de planla fremtiden sammen og hadde nettsex. 

Få han ut. 

Anonymkode: 6561e...e18

Jeg vet bare ikke hvordan barna ville reagert. Hadde jeg vært yngre så ville jeg ikke ha akseptert det. Hvis jeg går inn så er jeg redd for at han skal bli sint fordi jeg bryter personvernet hans.

Det er ingen mann som ønsker å bli sammen med en gammel dame som har fått prolaps i ryggen. Jeg trenger faktiskt fysisk hjelp når jeg skal dusje, stå opp og legge meg. Toalett klarer jeg selv.

Jeg er faktiskt avhengig av mannen min. Når han har vært på jobbreise så har jeg sovet med klær på så jeg er veldig avhengig av ham.

• Liker 2
Skrevet
Folivora skrev (Akkurat nå):

Jeg er faktiskt avhengig av mannen min. Når han har vært på jobbreise så har jeg sovet med klær på så jeg er veldig avhengig av ham.

Kanskje du kan unne ham et lite ligg i utlandet da?

Er jo ikke som om han skal bytte deg ut med Oxana eller Xenia. Er garantert bare en enkel måte å møte fruentimmere for sex og dating. Er vel egentlig bedre enn prostituerte og evt jobbromanse hjemme i Norge.

• Liker 8
Skrevet

På tide med en prat med mannen din. Om du ikke vil spørre om disse damene spesifikt, så i alle fall en generell dialog om hvordan han ser på livet sitt, livet deres sammen og framtida. Sånne prater bør man jo uansett ha løpende i et forhold. 

• Liker 7
Skrevet
Realverdien skrev (Akkurat nå):

Kanskje du kan unne ham et lite ligg i utlandet da?

Er jo ikke som om han skal bytte deg ut med Oxana eller Xenia. Er garantert bare en enkel måte å møte fruentimmere for sex og dating. Er vel egentlig bedre enn prostituerte og evt jobbromanse hjemme i Norge.

Jeg overlever fint hvis han ligger med noen av disse ludderne så lenge ingen finner det ut.

Det somer problemet er at jeg blir så usikker. Jeg er gammel og de damene er 25-35. De er mye penere og jeg er redd for å bli byttet ut. Hvis han skjuler det for meg og beholder meg så er det greit for meg.

• Liker 1
Skrevet
Folivora skrev (3 minutter siden):

Jeg vet bare ikke hvordan barna ville reagert. Hadde jeg vært yngre så ville jeg ikke ha akseptert det. Hvis jeg går inn så er jeg redd for at han skal bli sint fordi jeg bryter personvernet hans.

Det er ingen mann som ønsker å bli sammen med en gammel dame som har fått prolaps i ryggen. Jeg trenger faktiskt fysisk hjelp når jeg skal dusje, stå opp og legge meg. Toalett klarer jeg selv.

Ok, om det er et avhengighetsforhold så skjønner jeg at det blir vanskeligere. Da vil jeg ihvertfall råde deg til å ikke lese noe av kommunikasjonen. Det vil jo bare såre deg.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Må du være sammen med noen? Det finnes hjemmesykepleie. Jeg ville uansett heller vært alene enn sammen med en mann hvis han var utro og uten respekt for meg.

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Jeg overlever fint hvis han ligger med noen av disse ludderne så lenge ingen finner det ut.

Det somer problemet er at jeg blir så usikker. Jeg er gammel og de damene er 25-35. De er mye penere og jeg er redd for å bli byttet ut. Hvis han skjuler det for meg og beholder meg så er det greit for meg.

Å, herregud. 🙄

• Liker 10
Skrevet

Han bytter deg ikke ut. Det har han ikke økonomi til. 

Å hente brud fra øst europa er så økonomisk (og sosialt) kostbart, at de som har råd til det i Norge er de som er så rike at de kan vasse i damer uansett. 

Han holder det nok skjult. Tipper det er kult å bli oppvartet og stelt med av ei på 30 er ganske stas for en gammel gris fra Norge. Kanskje han betaler strømregninga hennes også, så er det vel ikke ren kvinneutnytting heller. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Å, herregud. 🙄

Er nok ganske vanlig tankegang for godt gifte par. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

La det ligge. Elsk mannen. 

Anonymkode: 5c62a...00f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...