Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en Tinder-date for noen dager siden. Skrevet sammen i ukesvis - god kjemi på meldinger, kanonbra når vi først traff hverandre. 😍 Jeg tenkte aldri sex på første date, men ble helt satt ut da han først kysset meg. Overnatting, masse sex, kjempegod stemning. 

Han sa selv han var dårlig på meldinger. Jeg tenkte ikke så mye på det før vi møttes, men nå tenker jeg på ham _hele_ tiden. Synes han virker veldig laid back - hadde håpet på litt mer i etterkant av treffet vårt.

Hvordan er det egentlig med dere menn, etter et møte med masse sex og moro? Jeg kjenner meg supergira på han, men han virker like lugn? Hadde ønsket en form for avklaring etter vi møttes – han svarer på meldinger, men det er alltid jeg som må skrive først.

Noen anbefalinger? Skal jeg bare bakke stille og rolig ut? Blir ikke de fleste litt mer ivrige etter et treff? Synes han her virker mer dempet nå… og jeg gidder ikke være masete. Vi hadde herlige og dype samtaler da vi møttes, men nå akkurat (eller kortere) enn før. Dårlig tegn? Er redd han bare svarer meg for å være hyggelig/ikke ghoste.

Sier dere menn det rett ut dersom dere ikke føler for å fortsette kontakten? Eller holder dere det gående for ikke å såre motparten?

Anonymkode: 0ecee...dd3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dere hadde en ONS.

Anonymkode: bef6e...ddf

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Noen anbefalinger? Skal jeg bare bakke stille og rolig ut?

Jeg tenker motsatt. Greit, gi han albuerom og ikke mas, men ta initiativ til et nytt møte. Ikke bakk unna. 

Anonymkode: 9f974...022

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at menn mister interessen etter sex, og svarer for å være hyggelige. Jeg hadde trukket meg litt tilbake og sett hva som skjer da. Hører du ingenting er han ikke keen. Du har jo vist interesse, så nå er det hans tur. 

Anonymkode: 6e9b2...e8a

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Det er så ekstremt forskjellig fra mann til mann. Du må nesten bare se det litt an, tror jeg. Det blir jo litt kjedelig i lengden hvis han gir lite av seg selv når dere ikke er sammen. 

Anonymkode: 829fa...c7e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hadde en Tinder-date for noen dager siden. Skrevet sammen i ukesvis - god kjemi på meldinger, kanonbra når vi først traff hverandre. 😍 Jeg tenkte aldri sex på første date, men ble helt satt ut da han først kysset meg. Overnatting, masse sex, kjempegod stemning. 

Han sa selv han var dårlig på meldinger. Jeg tenkte ikke så mye på det før vi møttes, men nå tenker jeg på ham _hele_ tiden. Synes han virker veldig laid back - hadde håpet på litt mer i etterkant av treffet vårt.

Hvordan er det egentlig med dere menn, etter et møte med masse sex og moro? Jeg kjenner meg supergira på han, men han virker like lugn? Hadde ønsket en form for avklaring etter vi møttes – han svarer på meldinger, men det er alltid jeg som må skrive først.

Noen anbefalinger? Skal jeg bare bakke stille og rolig ut? Blir ikke de fleste litt mer ivrige etter et treff? Synes han her virker mer dempet nå… og jeg gidder ikke være masete. Vi hadde herlige og dype samtaler da vi møttes, men nå akkurat (eller kortere) enn før. Dårlig tegn? Er redd han bare svarer meg for å være hyggelig/ikke ghoste.

Sier dere menn det rett ut dersom dere ikke føler for å fortsette kontakten? Eller holder dere det gående for ikke å såre motparten?

Det finnes ikke noe "dere menn"...bare spør han rett ut hva han vil/ ønsker?...Og slutt å overanalysere...du finner svaret på det du spør om hos ham...og bare der!

AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (2 minutter siden):

Det finnes ikke noe "dere menn"...bare spør han rett ut hva han vil/ ønsker?...Og slutt å overanalysere...du finner svaret på det du spør om hos ham...og bare der!

Støtter denne. Vær ærlig og direkte. Du oppnår ingenting ved å gå rundt å overtenke og lure på ting. Menn er enkle skapninger og liker ting rett fram. Ikke stalk eller ghost. Ikke driv på med mind-games. Ikke spill på samvittighet. Ikke lat som om at han skal vite hva du tenker eller mener. Han gjør ikke det. Ikke vent på det som aldri vil skje. Ta initiativ selv! 

Derav, be han til et nytt møte ganske raskt. Hold ting varmt med han. 

• Liker 4
Skrevet

Mine gjetninger:

Han syntes det var kult å få knulle deg (og), tipper du er hans tja. 10ende ligg i år? Selv om det var fantastisk for deg, var det sikkert helt standard for han, etter hvordan du beskriver kvelden. Så hvorfor skulle han vært interessert da? Tipper han ser etter ei dame som ikke bare er god, men fantastisk og enda litt til 🙂

Tipper jeg da. 

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Støtter denne. Vær ærlig og direkte. Du oppnår ingenting ved å gå rundt å overtenke og lure på ting. Menn er enkle skapninger og liker ting rett fram. Ikke stalk eller ghost. Ikke driv på med mind-games. Ikke spill på samvittighet. Ikke lat som om at han skal vite hva du tenker eller mener. Han gjør ikke det. Ikke vent på det som aldri vil skje. Ta initiativ selv! 

Upvote!

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

For det første jeg har aldri sex på første date :) Heller ikke 2 eller 3. Avventer til jeg kjenner damen bedre og ser om vi passer sammen som kjemi, interesser og verdier. Men har jeg datet en dame og jeg liker henne lar jeg henne få vite det straks etter daten. En hyggelig melding som sier akkurat det. Er hun interessert så blir kontakten opprettholdt og jeg viser alltid interesse og prioriterer å møtes. Liker noen deg kan du faktisk ikke virke masende :) Da skal det tippe over i det ekstreme faktisk. Alt annet er tegn på manglende interesse. Beklager at jeg må si akkurat det. Det er tilfellet i 99% av tilfellene og som jeg har sagt før den 1% er i så fall mennesker med problemer av et eller annet slag mentalt.

Alle voksne seriøse menn som ikke har en interesse sier dette klart raskt. På en fin måte som "jeg takker for daten, men har har ikke de rette følelsene og vi passer nok ikke sammen". Dette kan skje etter første date eller etter et par dater om man vil sjekke dette litt nærmere. Sette noen på vent eller fade ut er ekstremt stygt gjort. Det sier alt om vedkommende sin personlighet, og ærlig talt vil du virkelig inn i et forhold med en slik feig mann/kvinne som er konfliktsky og feig? Du vet nok svaret. Noe dritt når det skjer at de fader deg ut, etter at man har delt det mest intime som sex faktisk er. Løsningen er å holde tilbake og vente med sex til man er blitt litt bedre kjent, ser om man passer sammen på flere ting en bare ønske om sex. Sex er viktig, men et forhold kan ikke bygges på dette alene.

• Liker 8
Skrevet
ABM skrev (6 minutter siden):

Slik jeg ser det er det akkurat det hun har gjort, han virker avvisende og svarer bare kort. Da er en slik strategi helt bortkastet. Han er ikke nok interessert og vil bare ha sex. Da er det en ting som gjelder, trekke seg tilbake og ikke gi mer en det en får. Går det mer en en uke, bare å gå videre og så blokkere videre kontakt. Det er første bud når man er ute etter et seriøst forhold, at følelsene er gjensidig og kontakten likeså. Alt annet er borkastet tid og såre følelser. Når man starter en relasjon med slike problemer? Det ender sjeldent godt.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, ABM said:

Upvote!

Takk begge! Dere havnet ikke i samme quote, men dog ;).

Det å være direkte, å si ifra, har vært min største last i tidligere forhold. Jeg er litt struts, stikker hodet i sanden og håper på det beste.

Men vil forsøke å lære nå. Er det virkelig innafor - og ikke ufint - å spørre direkte om hva han ønsker videre? 🙈 Jeg synes deg er flaut – men helt sikkert bedre enn å gå rundt å lure.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk begge! Dere havnet ikke i samme quote, men dog ;).

Det å være direkte, å si ifra, har vært min største last i tidligere forhold. Jeg er litt struts, stikker hodet i sanden og håper på det beste.

Men vil forsøke å lære nå. Er det virkelig innafor - og ikke ufint - å spørre direkte om hva han ønsker videre? 🙈 Jeg synes deg er flaut – men helt sikkert bedre enn å gå rundt å lure.

Det er ikke det spor flaut..men derimot voksent og konstruktivt for dere begge!!! Lykke til!!🌹

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjære deg :) Det er da ikke ufint på noen måte. Være direkte og ærlig er noe alle seriøse mennesker setter pris på. Men se på handlingene hans og ikke ordene. Alltid handling for ord er ikke verdt en dritt. Endrer ikke interessen hans seg i praktisk handling har du uansett svaret.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Antiviruset said:

Alle voksne seriøse menn som ikke har en interesse sier dette klart raskt. 

Takk for svarene dine. Jeg så på ham som en av disse som ville sagt ifra, faktisk… han virker/virket som en tvers igjennom god fyr. Men nå er jeg i tvil…

TS

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Da er han ikke interessert. Hadde han vært det, ville han vist interesse og kontaktet deg etter daten. Jeg ville ha gått videre hadde jeg vært deg. 

AnonymBruker
Skrevet

Ville latt være å ta kontakt på noen dager, for så å foreslå en ny date igjen. Da er du ikke masete, men du viser at du er interessert i å treffe ham igjen 😊 Hva han tenker/mener med måten han er på er det ikke noen vits i å spekulere i, det er bare han som vet det. 

Anonymkode: 8c282...7b6

• Liker 2
Gjest irkan90
Skrevet

Dette her kunne vært meg. Har skjedd flere ganger. Meget god kjemi, sex, og deretter lunkenhet fra min side.

Forklaringen min er at jeg har satt opp sperrer. Vil av en eller annen grunn ikke få følelser eller ta ting videre. Har vi hatt god kjemi er det gjerne fordi dette fort kunne blitt noe mer og da er det ekstra sårt å ta initiativ og sette strek, selv om jeg ser den komme og den alltid kommer.

Men jeg vet ikke. Vær ærlig med han. Er han sånn som meg får du i alle fall et ærlig svar hvis du spør 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Takk for svarene dine. Jeg så på ham som en av disse som ville sagt ifra, faktisk… han virker/virket som en tvers igjennom god fyr. Men nå er jeg i tvil…

Alle kan spille et rollespill på dating der de utgir seg for noe de ikke er. Derfor er det å avvente og bli mye bedre kjent viktig før man kan konstatere noe som helst. Spille et spill over uker og måneder er bortimot umulig for mennesker som ikke har det i seg, problemet er om den andre er forelsket så ser man ikke de "røde flaggene" som da raskt dukker opp.

De som er ute etter bare sex er ofte attraktive, de har sjarm, de kan snakke for seg og sier akkurat de tingene som skal til for at du slipper de til og gir sex raskt. Så når de har fått det de er ute etter? Fader deg sakte ut om ikke interessen er der, eller virker uinteressert og lunkne for at du skal gi opp og forsvinne og de slipper og ta den vanskelige samtalen. 

• Liker 4
Skrevet
irkan90 skrev (1 minutt siden):

Dette her kunne vært meg. Har skjedd flere ganger. Meget god kjemi, sex, og deretter lunkenhet fra min side.

Forklaringen min er at jeg har satt opp sperrer. Vil av en eller annen grunn ikke få følelser eller ta ting videre. Har vi hatt god kjemi er det gjerne fordi dette fort kunne blitt noe mer og da er det ekstra sårt å ta initiativ og sette strek, selv om jeg ser den komme og den alltid kommer.

Men jeg vet ikke. Vær ærlig med han. Er han sånn som meg får du i alle fall et ærlig svar hvis du spør 😊

Da burde du faktisk sagt dette fra første stund, og ikke bare late som om du er seriøs og når den andre får følelser så trekker du deg tilbake og overlater til den andre å måtte spørre før du er ærlig. For mange venter lenge før de spør, fordi de er redd for å miste en de har fått følelser for. Da er du den 1% som sliter med psykiske problemer angående dette, og en tapt sak for den som er ute etter noe seriøst. De fleste er bare ute etter sex, og fader ut andre uansett om de spør eller ikke.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...