AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #1 Skrevet 22. juli 2021 Likte du de? De hadde den kuleste Bondsangen spør du meg. De var veldig 80-talls på 80-tallet, men på The Wedding fra 1993 har virkelig en helt annen lyd. Anonymkode: 337c5...502 3
Rumle Skrevet 22. juli 2021 #2 Skrevet 22. juli 2021 Om jeg gjorde, de var en av mine aller første musikk-crush! 😍 3
AliceNextDoor Skrevet 22. juli 2021 #3 Skrevet 22. juli 2021 Jeg er skeptisk til mennesker som ikke liker Duran Duran. Men sånn seriøst, de var et av de viktigste stilelementene fra 80-tallet og laget absolutt ikke dårlig musikk. Jeg kan godt være enig i at de kan være like mye andre band og artister fra samme periode, men det er vel i bunn og grunn akkurat slik 80 og 90-tallet var. 3
Rumle Skrevet 22. juli 2021 #4 Skrevet 22. juli 2021 strapaziert skrev (Akkurat nå): Jeg er skeptisk til mennesker som ikke liker Duran Duran. Men sånn seriøst, de var et av de viktigste stilelementene fra 80-tallet og laget absolutt ikke dårlig musikk. Jeg kan godt være enig i at de kan være like mye andre band og artister fra samme periode, men det er vel i bunn og grunn akkurat slik 80 og 90-tallet var. 😍👍
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #5 Skrevet 22. juli 2021 Litt boyband pga image, men mest av alt en helt egen sound. Jeg likte dem, men de ble aldri mine absolutte favoritter. De er likevel helt definerende for 80-tallet for meg. De var STORE! Dessuten var de jo ekstremt kjekke, synes vi da. De nailet 80-tallslooken og var så kule. Anonymkode: 4e652...714 2
parmanoia Skrevet 22. juli 2021 #6 Skrevet 22. juli 2021 (endret) ELSKER Duran Duran! 🤩 *setter på Ordinary Word og Come Undone* Endret 22. juli 2021 av parmanoia 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #7 Skrevet 22. juli 2021 Jeg var blodfan av Duran Duran, og liker de enda. Trodde seriøst jeg skulle bli sammen med John Taylor, og hadde plakater av de på alle veggene på rommet mitt. Begynte å henge opp plakater i garasjen også, men da sa pappa nei😄 Skulket skolen i 2 gym og dro på konsert i Ekeberghallen, fikk nedsatt karakter men hadde gjort det på nytt igjen😁 Anonymkode: 05797...bec
fotosyntesen Skrevet 23. juli 2021 #8 Skrevet 23. juli 2021 (endret) "Girls on film" den usensurerte utgaven, var den mest sexy musikkvideo en tenåring kunne se. Endret 23. juli 2021 av fotosyntesen feil
Million Skrevet 23. juli 2021 #9 Skrevet 23. juli 2021 (endret) Det var en av mine favorittband i ungdommen! Ene broren min var blodfan av dem også. De hadde mange kule sanger og videoer. Sangeren i bandet, Simon Le Bon, har faktisk vært sammen med samme dama og gift i over 35 år. Godt gjort å holde sammen i tykt og tynt i den bransjen. Men så både var hun og er hun modell. Veldig pen. Det var John Taylor jeg var mest forelska i den gangen for han var så kjekk da. Jeg har imidlertid sett bilder av han i dag, og han har absolutt ikke eldes godt. Simon Le Bon er nesten like kjekk i dag, men John Taylor... nei takk. Endret 23. juli 2021 av Million
DeLorean Skrevet 23. juli 2021 #10 Skrevet 23. juli 2021 Duran Duran har en liten plass i CD hylla mi. Rio er et flott popalbum og de laget noen udiskutable klassikere på første halvdel av 80-tallet. Så gikk det nedover før comebacket på midten av 90-tallet. De lager visst musikk enda og noe av det har fått gode kritikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå