Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hus rett i nærheten av vannet og har da båtplassen rett over veien. Jeg hadde vært en tur i båten og hadde nettopp parkert den og la ikke merke til at jeg hadde parkert på båtplassen ved siden av som ikke var min. Jeg begynte å sette tingene i land og begynner å gå mot huset for å sette fra meg hjemme. Når jeg kommer tilbake står de som eier båtplassen ved siden av å drar den over til riktig plass. Dette er noen jeg kjenner godt da det er sjefen til mannen min og kona som er en jeg ble kjent med gjennom mannens vennskap til Sjefen. De vet hvor vi bor og jeg gikk forbi dem på vei til huset mitt. Så de viste at jeg var hjemme. (Huset er snakk om et stein kast unna) Jeg lurer på om det egentlig er lov til å bare flytte en båt uten å spørre først? Hadde det ikke vert bedere å bare komme å be meg flytte den selv?  Skal sies at mannen min og sjefen har hat en diskusjon ang lønn og at det kan virke som de er litt iriterte?(Når jeg gikk forbi så de ikke på meg en gang enda jeg sa hei) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du snakket med dem?

Skrevet

Om jeg hadde gjort en slik feil hadde jeg blitt ydmyk og flau, ikke sinna fordi noen rettet opp i min feil. Jeg hadde beklaget da jeg oppdaget det, ikke klaget. Uansett om jeg ikke likte menneskene. 

• Liker 2
Skrevet

Heter det ikke legge til?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...