Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min bærbare datamaskin er til reprasjon så jeg har lånt mannen min sin når han er på jobb. Jeg så at han hadde vært på to forskjellige nettsider som heter mail order bride. Jeg trodde dette var ulovlig og at det var menneskesmugling!!
Det er seksualiserte bilder av pene damer med utdannelse. Mannen min har reist på flere jobbreiser til Ukraina, men nå er jeg i tvil om hva slags reiser han har vært på.
Jeg vet ikke hva jeg gjør galt siden han oppsøker dette.  Jeg er ikke like pen som damene han ser på nettsiden, men jeg er 45 år og de er 25-35 år.

Jeg hadde aldri forventet at mannen min noen gang skulle bytte meg ut etter 21 års ekteskap. Eller er dette bare de at mannen min har en femti års krise og har behov for noen sidesprang. Jeg blir gal av å ikke vite hva som skjer og jeg tør ikke spørre ham.

Er det jeg som overeagerer her?

Anonymkode: 29301...0ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du overreagerer ikke. Høres ut som om det er noe på gang. 

Klem❤️

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Tør ikke spørre han? Fordi du ikke tør på generelt grunnlag, eller fordi du er redd for svaret?

Anonymkode: bb2c5...a2b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er nok som alle andre menn, bare kikker litt. Ikke finne ny ung og gifte seg og gifte seg på nytt. Kanskje hans form for «utroskap»?

Anonymkode: c9e57...43a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...