Caramba Skrevet 17. september 2005 #21 Del Skrevet 17. september 2005 Helt typisk at det tar mange uker før kroppen reagerer på dietten, men bare vent... Plutselig kommer du til å merke resultater. Det tar ofte litt tid før det kommer i gang, men så renner kiloene av. Det viktigste er å holde seg til det sunne kostholdet fra nå av, da legger du heller ikke på deg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 18. september 2005 #22 Del Skrevet 18. september 2005 Sliter med det samme som deg. Jeg har vært medelem i vektklubb i 8 uker nå. Så jeg har spist maks 1300 kcl om dagen, spiser bare sunn mat. Har ikke rørt sjokolade, sukker, brus, snacks osv på de 8 ukene, og starta og trene mer og. Og har nå gått ned 4 kg, så det går ned, men sakte ned. Og da er det nok mye lettere og bli der og. De første 4 ukene, hadde jeg bare gått ned 1 kg, så det har løsna litt mer de siste 4 ukene. Så bare fortsett og stå på, så vil du nok snart se en nedgang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå