AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #1 Skrevet 22. juli 2021 Jeg er helt utslitt.. Har sinnsyk hodepine, føler meg rett og slett influensasyk og klarer knapt noe som helst i løpet av en dag. Sliter i tillegg veldig mye med kvalme, som jeg har gjort av og på i hele svangerskapet. Nå har vi barnevakt noen dager, og det eneste jeg klarer, er å ligge. Gruer meg som fy til uka, for da begynner samboer på jobb igjen, og jeg blir alene hjemme med barna. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare det i denne tilstanden.. Håper bare fødsel starter nå, i hvert fall i løpet av helgen, men det kan jo enda gå flere uker.. Trenger oppmuntring og tips for å komme meg opp av senga, og igjennom dagene til uka hjemme alene med barna... Anonymkode: ad2a7...5d6
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #2 Skrevet 22. juli 2021 Er selv i uke 37 og orker snart ikke mer 😄 Prøver bare å tenke at dette er søren meg siste gang jeg skal gå gravid!! Anonymkode: 01488...f7e
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #3 Skrevet 22. juli 2021 Sitter her og ruger på overtid, så føler deg! Har ingen barn fra før, og kan ikke tenke meg hvor vanskelig det må være når du i tillegg skal være mor, er det ingen du kan spørre om barnepasshjelp? Anonymkode: dcea1...0ff
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #4 Skrevet 23. juli 2021 Du har sjekket at du ikke har svangerskapsforgiftning? Anonymkode: 07e1d...003
jaromei Skrevet 23. juli 2021 #5 Skrevet 23. juli 2021 Jeg tenkte også på om du burde få en time for å sjekke blodtrykk og urin. Spesielt siden du nevner hodepine og kvalme, og at selv om du har noen som passer barna, så orker du bare å ligge. KAN være svangerskapsforgiftning, og det er en tilstand man ikke skal kødde med. Ellers masse lykke til ♥️ Jeg skjønner godt det er tungt. Er hjemme med barn selv, er i uke 35+4, og har bekkenløsningsmerter fra helvete.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #6 Skrevet 23. juli 2021 Har du gått ut i permisjon, siden du er hjemme? Du kan bli sykemeldt så mannen også kan være hjemme når du er så dårlig. Lytt til kroppen og ta det med ro. Anonymkode: 30818...3e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå