AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #1 Del Skrevet 22. juli 2021 Kan hackerne ha fått se min fullstendige kortinformasjon? Det er jo sensurert delvis under kontoen min, men når de først klarer å hacke seg inn på andres Netflix konto blir jeg jo nervøs for hva de kan se.. har ikke svart på noen e-poster ol som krever personopplysninger. Noen som vet? Burde jeg bare slette all kortinformasjon og abonnement fra Netflix nå? Anonymkode: 00d44...837 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnAngel Skrevet 22. juli 2021 #2 Del Skrevet 22. juli 2021 Tror ikke de kan se kortinformasjonen din. Det samme hendte meg for et par år siden. Jeg kontaktet Netflix for jeg fikk en e-post om at e-postadressen min var endret. Prøvde å logge meg inn, men det gikk ikke. Netflix fikset det, fjernet hackeren, jeg fikk en ny konto og gratis i en måned. Ta kontakt på Netflix - siden, mener jeg chattet med noen der som hjalp meg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #3 Del Skrevet 22. juli 2021 Min ble også hacket for et par år siden. Tok kontakt med Netflix og fikk super hjelp! Anbefaler deg å gjøre det samme. Anonymkode: 0ce66...187 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 22. juli 2021 #4 Del Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Min ble også hacket for et par år siden. Tok kontakt med Netflix og fikk super hjelp! Anbefaler deg å gjøre det samme. Anonymkode: 0ce66...187 Samme her, ordnet seg greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 22. juli 2021 #5 Del Skrevet 22. juli 2021 AnAngel skrev (8 minutter siden): Tror ikke de kan se kortinformasjonen din. Det samme hendte meg for et par år siden. Jeg kontaktet Netflix for jeg fikk en e-post om at e-postadressen min var endret. Prøvde å logge meg inn, men det gikk ikke. Netflix fikset det, fjernet hackeren, jeg fikk en ny konto og gratis i en måned. Ta kontakt på Netflix - siden, mener jeg chattet med noen der som hjalp meg Sirah skrev (5 minutter siden): Samme her, ordnet seg greit Hvordan merket dere at kontoen hos Netflix hadde blitt hacket? Har konto der selv😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #6 Del Skrevet 22. juli 2021 Jeg fikk melding om at noen prøvde å hacke, fikk beskjed om å endre passordet og det gjorde jeg med en gang. Men nå var det nok tilfeldig at jeg var på nett akkurat når meldingen kom. Anonymkode: de44e...f86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #7 Del Skrevet 22. juli 2021 Takk for svar! 😀😀 tdm900 skrev (18 minutter siden): Hvordan merket dere at kontoen hos Netflix hadde blitt hacket? Har konto der selv😊 Jeg merket det fordi språket var endret fra norsk til spansk samt at det sto i streaminghistorikken at kontoen var brukt i Mexico.. TS Anonymkode: 00d44...837 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnAngel Skrevet 22. juli 2021 #8 Del Skrevet 22. juli 2021 tdm900 skrev (22 minutter siden): Hvordan merket dere at kontoen hos Netflix hadde blitt hacket? Har konto der selv😊 Jeg fikk mail om at e-postadressen min var endret. Var en stund siden jeg hadde brukt kontoen min . Kunne plutselig ikke logge inn, feil e-postadresse sto det . Men veldig god hjelp og service på Netflix 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 22. juli 2021 #9 Del Skrevet 22. juli 2021 Samme skjedde med min også (godt å se at det er flere av oss), sjekket opp med chatten og de kunne betrygge meg om at ingen kunne finne verdifull informasjon uansett hvor godt de prøvde. Fikk mail om at noen hadde byttet konto, fikk da hjelp, byttet til en annen epost jeg bruker i forbindelse med "jobb" som ikke er sporbar til min hovedmail. Håper fyren i Taiwan fikk en hyggelig stund i noen timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 23. juli 2021 #10 Del Skrevet 23. juli 2021 tdm900 skrev (12 timer siden): Hvordan merket dere at kontoen hos Netflix hadde blitt hacket? Har konto der selv😊 Fikk Mail om at passordet var endret og fikk ikke logget inn. Når jeg fikk kontoen tilbake var det tydelig at noen hadde brukt den 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #11 Del Skrevet 23. juli 2021 Bruk bedre passord og ikke samme passord på flere nettsteder. Anonymkode: 2226e...bd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Realverdien Skrevet 23. juli 2021 #12 Del Skrevet 23. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (16 timer siden): Kan hackerne ha fått se min fullstendige kortinformasjon? Det er jo sensurert delvis under kontoen min, men når de først klarer å hacke seg inn på andres Netflix konto blir jeg jo nervøs for hva de kan se.. har ikke svart på noen e-poster ol som krever personopplysninger. Noen som vet? Burde jeg bare slette all kortinformasjon og abonnement fra Netflix nå? Anonymkode: 00d44...837 Nei, tror ikke de kan se dette. Det ligger vel ikke åpent inne på profilen din. Har selv blitt hacket av en indoneser som hacket min konto på drittflix i den tiden jeg prøvde det. FIkk meg bare nytt passord og så byttet jeg passord etterpå. De hacker gjerne fordi de selger tilgangen til kontoen til andre folk, i U-land. De har nok derfor skrudd opp abonnementet ditt til det dyreste. Det kan være lurt å sjekke. For det passer ikke Netflix dama på når du ringer henne og forteller du er hacka. Det er derfor brukerprofilene også gjerne har fått endret navn osv. Mitt tips er å bruke et dritlangt passord. F.eks. hele setninger. Har du 30 til 40+ tegn i passordet ditt, så klarer ikke hackerne å hacke det med mindre de stjeler passordet ditt. (Ja, er sikkert en del IT guruer som har sine egne oppskrifter på sikre passord, men lengde funker bra for hvermansens netflixkonto). Endret 23. juli 2021 av Realverdien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #13 Del Skrevet 23. juli 2021 Realverdien skrev (3 minutter siden): Nei, tror ikke de kan se dette. Det ligger vel ikke åpent inne på profilen din. Har selv blitt hacket av en indoneser som hacket min konto på drittflix i den tiden jeg prøvde det. FIkk meg bare nytt passord og så byttet jeg passord etterpå. De hacker gjerne fordi de selger tilgangen til kontoen til andre folk, i U-land. De har nok derfor skrudd opp abonnementet ditt til det dyreste. Det kan være lurt å sjekke. For det passer ikke Netflix dama på når du ringer henne og forteller du er hacka. Det er derfor brukerprofilene også gjerne har fått endret navn osv. Mitt tips er å bruke et dritlangt passord. F.eks. hele setninger. Har du 30 til 40+ tegn i passordet ditt, så klarer ikke hackerne å hacke det med mindre de stjeler passordet ditt. (Ja, er sikkert en del IT guruer som har sine egne oppskrifter på sikre passord, men lengde funker bra for hvermansens netflixkonto). Hvorfor sier du at det er dame? Du kunne sagt "netflix folka når du ringer dem". De to gangene jeg har ringt netflix har det vært menn som svarte. Anonymkode: 84c9c...bbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #14 Del Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor sier du at det er dame? Du kunne sagt "netflix folka når du ringer dem". Anonymkode: 84c9c...bbe Hva folk skal henge seg opp i.. Anonymkode: 7e41a...f38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå