AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #1 Skrevet 22. juli 2021 Vi har glemt igjen selveste kosen til mini på et hotell, jeg ringte dem straks vi fant det ut, men de hadde ikke fått den inn. Dette var i går, har ringt å hørt 2 ganger i dag også, men fremdeles ikke noen som var noen lyse historier hvor den plutselig har dukket opp, eller er det ikke håp? Den ble liggende igjen i sengen, så den kan jo ha havnet innimellom sengetøyet, og da kanskje havnet hos vaskeriet. Jeg skjønner de ikke kan ta vare på alt, men hvis de hadde sett denne så hadde de skjønt at den var høyt elsket, og at noen savner den nå 🥺 Anonymkode: 69c43...b3a
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #2 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Vi har glemt igjen selveste kosen til mini på et hotell, jeg ringte dem straks vi fant det ut, men de hadde ikke fått den inn. Dette var i går, har ringt å hørt 2 ganger i dag også, men fremdeles ikke noen som var noen lyse historier hvor den plutselig har dukket opp, eller er det ikke håp? Den ble liggende igjen i sengen, så den kan jo ha havnet innimellom sengetøyet, og da kanskje havnet hos vaskeriet. Jeg skjønner de ikke kan ta vare på alt, men hvis de hadde sett denne så hadde de skjønt at den var høyt elsket, og at noen savner den nå 🥺 Anonymkode: 69c43...b3a Kjøp en ny Anonymkode: 65564...045 5
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #3 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Vi har glemt igjen selveste kosen til mini på et hotell, jeg ringte dem straks vi fant det ut, men de hadde ikke fått den inn. Dette var i går, har ringt å hørt 2 ganger i dag også, men fremdeles ikke noen som var noen lyse historier hvor den plutselig har dukket opp, eller er det ikke håp? Den ble liggende igjen i sengen, så den kan jo ha havnet innimellom sengetøyet, og da kanskje havnet hos vaskeriet. Jeg skjønner de ikke kan ta vare på alt, men hvis de hadde sett denne så hadde de skjønt at den var høyt elsket, og at noen savner den nå 🥺 Anonymkode: 69c43...b3a Be de om å sjekke søpla..? Om de ikke har funnet den så må jo den som vasket ha kastet den..? Var det et stort hotell? Og er dere helt sikre? Sjekk i bilen igjen!! Anonymkode: d52bc...27c
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #4 Skrevet 22. juli 2021 Derfor veldig mange har dobbelt opp med kos, om det er noe ungen har lagt sin elsk på. Og det å rullere på de forskjellige, så de blir ca like slitt Anonymkode: a3cc3...65f 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #5 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Derfor veldig mange har dobbelt opp med kos, om det er noe ungen har lagt sin elsk på. Og det å rullere på de forskjellige, så de blir ca like slitt Anonymkode: a3cc3...65f Vi forsøkte det, men han var ikke interessert 😕 det er kun den ene.. Anonymkode: 69c43...b3a
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #6 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Be de om å sjekke søpla..? Om de ikke har funnet den så må jo den som vasket ha kastet den..? Var det et stort hotell? Og er dere helt sikre? Sjekk i bilen igjen!! Anonymkode: d52bc...27c De skulle visst alltid levere inn det som var gjenglemt, og det har ikke blitt gjort, så da har den enten havnet i søpla eller blant sengetøyet. Den er ikke i bilen, vi har endevendt alt, og vi vet at ingen av oss tok den med 🥺 Anonymkode: 69c43...b3a
Pinto2013 Skrevet 23. juli 2021 #7 Skrevet 23. juli 2021 Hei! Har ikke noen gode råd, egentlig... innlegg på Facebook, kanskje? Med finnerlønn. Og: dere er ikke verdens verste foreldre. ❤ 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #8 Skrevet 23. juli 2021 Hvor gammel er barnet? Kanskje ta ungen med på butikk for å velge ut ny kos? Savnet vil gå over om ikke lenge, dette skjer nok alle foreldre en eller annen gang! Det mistes kluter og bamser hver dag, dere som foreldre har ikke gjort noe galt og dette vil gå over om et par dager om den ikke dukker opp. Anonymkode: d69b2...9f4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå