MammaLinda Skrevet 22. juli 2021 #1 Del Skrevet 22. juli 2021 Jeg leter etter en utroskapstråd jeg leste for kanskje et år siden. Vet ikke hvor gammel den var da, men husker at TS mistenkte kjæresten for å være utro. Mener de var litt oppi årene, kanskje 40-50 år. Plutselig ser TS kjæresten på snapmap hjemme hos en gammel venninne av henne, noen timer unna. Så hun setter seg i bilen og kjører hele veien dit mens hun oppdaterer tråden. Jeg vet ikke om det var trolling, men historien var god og jeg vil lese igjen. Noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeffe Skrevet 22. juli 2021 #2 Del Skrevet 22. juli 2021 Ja den var fin. Ts fulgte etter og titta inn vinduet og så kjæresten kysse en annen. Deretter dro hun hjem og drakk vin med en veninne. KG ble kontinuerlig oppdatert, før ts plutselig forsvant. Klart troll men mange bet på og fyrte løs mot trolljegerne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 22. juli 2021 #3 Del Skrevet 22. juli 2021 Jeffe skrev (4 timer siden): KG ble kontinuerlig oppdatert En helt riktig prioritering, spør du meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaLinda Skrevet 23. juli 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 23. juli 2021 Jeffe skrev (22 timer siden): Ja den var fin. Ts fulgte etter og titta inn vinduet og så kjæresten kysse en annen. Deretter dro hun hjem og drakk vin med en veninne. KG ble kontinuerlig oppdatert, før ts plutselig forsvant. Klart troll men mange bet på og fyrte løs mot trolljegerne. Usikker på om dette er samme som jeg tenker på? Mener å huske at TS fant typen der, men ikke at de kyssa. At venninna og typen hadde sagt at han trengte et sted å overnatte. Hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeffe Skrevet 23. juli 2021 #5 Del Skrevet 23. juli 2021 MammaLinda skrev (3 minutter siden): Usikker på om dette er samme som jeg tenker på? Mener å huske at TS fant typen der, men ikke at de kyssa. At venninna og typen hadde sagt at han trengte et sted å overnatte. Hmmm... Åj ja da blanda jeg nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå