AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #1 Skrevet 22. juli 2021 Vi har arva masse babytøy som jeg har vaska i dag. Det er sikkert 30 bomullsbodyer i str 0-2 mnd, men hvor mange trenger man egentlig? Vi har ikke kjempegod skapplass, så vil gjerne begrense det litt. Hvor mange ville dere lagt på plass? Har også masse luer og smekker. Gi meg gjerne et anslag på hvor mye dere ville lagt på plass av de forskjellige klesplaggene til en nyfødt 😀 Anonymkode: 3f887...2dc
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #2 Skrevet 22. juli 2021 Min baby var gulpebaby så vi brukte 10 bodyer om dagen.... Så vi trengte en del! Anonymkode: 17bf6...f9a 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #3 Skrevet 22. juli 2021 Vi har klarer oss egentlig helt fint med rundt 5-10;stk. Vi har også arva masse nå med nr 2, har sikkert over 50 bodyer men har bare 6 omslagsbodyer i str56/62 (50 kunne vi bare glemme, stor baby!) og bruker kun de 6 😂 Med første kjøpte vi ikke så mange og klarte oss med det. Vi har to gulpebabyer men vasker klær ganske ofte Anonymkode: 6d03f...ce3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #4 Skrevet 22. juli 2021 Vi gikk ut sånn cirka ut ifra denne listen på BarnasHus når det kom til antall per plagg til vår nyfødte https://www.barnashus.no/tips-og-rad/graviditet-og-nyfodt/dette-trenger-en-nyfodt Anonymkode: 317e8...479
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå