AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #1 Skrevet 22. juli 2021 Er det noen andre i samme situasjon? Som rett og slett føler seg nederst på prioriteringslista til den man er sammen med? 😔 Jeg har 2 spørsmål. 1. Kunne det løses? 2. Hva skulle til for å løse det? Anonymkode: 2a7b7...1bc 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #2 Skrevet 22. juli 2021 Jeg føler det på samme måte. Er midt i det, og aner ikke hvordan eller om det kan løses. Følger og håper noen har erfaringer eller gode tips. Anonymkode: 4f957...224 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #3 Skrevet 22. juli 2021 Takk for svar… leit å høre at du er i samme situasjon..😞 Jeg har en liten teori om at når forelskelsen dabber av og følelsene kjølner, så blir man nedprioritert. Dvs at den du er sammen med har andre grunner for å være sammen med deg. Som feks trofékone/kjæreste, for tryggehet, for reserve mens de holder øynene åpne etter noe bedre.. etc. Jeg har presentert dette til han jeg er sammen med, men hva skal ha si da.?😅 Sannheten?😂 Han graver jo ikke sin egen grav akkurat 😏 Men aner ikke hvordan jeg kan finne utav det.. annet enn å stille små krav og se om det blir fulgt opp. Eller ikke. Anonymkode: 2a7b7...1bc
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #4 Skrevet 22. juli 2021 Jeg hadde det sånn også. Han er en skikkelig ja-person, og endte i all verdens styreverv, på dugnader og andre ting som tok tid. I kombinasjon med jobb med mye reise, så ble det ikke tid til meg. Det klarte ikke jeg å leve med, og jeg er usikker på om man kan endre folks væremåte. Så idag er vi bare venner, ingen forventninger som blir brutt og sees når vi begge har tid... Anonymkode: c091e...718 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #5 Skrevet 22. juli 2021 Føler litt på det samme her. Har en kjæreste som bor et par timer kjøring unna meg. Han har barn i tillegg. Jeg har barn selv. Han jobber utrolig mye og når han har fri så er han med barna (den forstår jeg) eller så drar han på fisketur med kompiser. Ble litt lei meg når han prioriterer fisketur hele tiden framfor å ta turen til meg. Jeg har barnefri en sjelden gang og da ønsker jeg selvsagt å være sammen med han. Ender som oftest at jeg drar til han. Da er han dau sliten etter jobb og orker knapt å ha sex. Så vet ikke helt hva jeg holder på meg for tiden.. Anonymkode: c7162...2ce
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #6 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg hadde det sånn også. Han er en skikkelig ja-person, og endte i all verdens styreverv, på dugnader og andre ting som tok tid. I kombinasjon med jobb med mye reise, så ble det ikke tid til meg. Det klarte ikke jeg å leve med, og jeg er usikker på om man kan endre folks væremåte. Så idag er vi bare venner, ingen forventninger som blir brutt og sees når vi begge har tid... Anonymkode: c091e...718 Dette høres ut som en god løsning på ting. Dessverre har jeg sterke følelser for han jeg er sammen med, så det blir vanskelig å gi slipp på han med det første..😔 Medmindre han driter seg ut på et vis da. Han nedprioriterer meg egentlig ikke i det daglige, men det virker som når han har sjansen og kan slippe unna med det med en eller anna teit forklaring, så nøler han ikke! Anonymkode: 2a7b7...1bc
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #7 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Føler litt på det samme her. Har en kjæreste som bor et par timer kjøring unna meg. Han har barn i tillegg. Jeg har barn selv. Han jobber utrolig mye og når han har fri så er han med barna (den forstår jeg) eller så drar han på fisketur med kompiser. Ble litt lei meg når han prioriterer fisketur hele tiden framfor å ta turen til meg. Jeg har barnefri en sjelden gang og da ønsker jeg selvsagt å være sammen med han. Ender som oftest at jeg drar til han. Da er han dau sliten etter jobb og orker knapt å ha sex. Så vet ikke helt hva jeg holder på meg for tiden.. Anonymkode: c7162...2ce Oi den er kjip 😕 Hvor lenge har dere vært sammen? Anonymkode: 2a7b7...1bc
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #8 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han nedprioriterer meg egentlig ikke i det daglige, men det virker som når han har sjansen og kan slippe unna med det med en eller anna teit forklaring, så nøler han ikke! For å sitere meg selv her… Så er vel dette spot on. Dette jeg blir lei meg for. At når vi ikke er i samme rom, da tør han å feks ignorere meldinger, anrop. Og har ingen problemer med å nedprioritere meg. Men er vi i samme hus, så skjer det som regel ikke. Hva betyr dette..?🥺 Anonymkode: 2a7b7...1bc
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #9 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For å sitere meg selv her… Så er vel dette spot on. Dette jeg blir lei meg for. At når vi ikke er i samme rom, da tør han å feks ignorere meldinger, anrop. Og har ingen problemer med å nedprioritere meg. Men er vi i samme hus, så skjer det som regel ikke. Hva betyr dette..?🥺 Anonymkode: 2a7b7...1bc Høres kjent ut. Kjæresten min svarer på tlf og meldinger like før vi skal møtes, men ellers kan det gå et døgn eller mer før feks meldinger blir besvart. Hipp som happ om han svarer på tlf. Det er vondt. Om vi har kranglet, svarer han ikke på dagevis. Anonymkode: 4f957...224
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #10 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Høres kjent ut. Kjæresten min svarer på tlf og meldinger like før vi skal møtes, men ellers kan det gå et døgn eller mer før feks meldinger blir besvart. Hipp som happ om han svarer på tlf. Det er vondt. Om vi har kranglet, svarer han ikke på dagevis. Anonymkode: 4f957...224 Hva skal man tro?🙄 Er man ikke viktig nok for dem? Anonymkode: 2a7b7...1bc
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #11 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva skal man tro?🙄 Er man ikke viktig nok for dem? Anonymkode: 2a7b7...1bc Får mer og mer følelsen av at han bare er sammen med meg fordi jeg er så forelska i han at jeg liksom godtar alt. Og at det er praktisk og lett med tilgang til jevnlig sex mens han venter på noen han virkelig liker? 💔 Anonymkode: 4f957...224 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #12 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Får mer og mer følelsen av at han bare er sammen med meg fordi jeg er så forelska i han at jeg liksom godtar alt. Og at det er praktisk og lett med tilgang til jevnlig sex mens han venter på noen han virkelig liker? 💔 Anonymkode: 4f957...224 Min er ikke intr i sex engang… så man kan jo begynne å lure🙄 Anonymkode: 2a7b7...1bc
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #13 Skrevet 22. juli 2021 Jeg var i et slikt forhold i flere år. Følte at han var sammen med meg mens han samtidig var på jakt etter noe annet. Ga beskjed om hvordan jeg følte det, men det var jo selvfølgelig ikke reelt og bare i mitt hode. Etter hvert så smittet dette over på meg og jeg ga mer faen. Merket at jeg ble mer og mer negativ mot ham. Da han ghosta meg i lang tid etter å ha følt seg nedprioritert en helg, kutta jeg ham bare ut. Jeg gadd ikke leke forhold mer. Anonymkode: 70985...ed2 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #14 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Min er ikke intr i sex engang… så man kan jo begynne å lure🙄 Anonymkode: 2a7b7...1bc Ja, uten sex blir det jo mer platonsk forhold? Men du ønsker mer sex, og han vil ikke i det hele tatt? Anonymkode: 4f957...224
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #15 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja, uten sex blir det jo mer platonsk forhold? Men du ønsker mer sex, og han vil ikke i det hele tatt? Anonymkode: 4f957...224 Jo han vil, men kun når det passer han. Og det er ikke ofte for å si d sånn😔 Man føler seg både attraktiv og viktig i perioder oh yes… Anonymkode: 2a7b7...1bc
Antiviruset Skrevet 22. juli 2021 #16 Skrevet 22. juli 2021 At man ikke prioriteres i et forhold er et eneste stort rødt flagg! Det røde flagget sier med klare ord at han ikke er "nok interessert i deg" ikke er nok inne i dette med deg. Han har kontakt for sex og ikke noe annet. At dere aldri lærer og sitter å lurer på dette. Dere vet jo egentlig svaret. Når dere så bare gir og gir har han/henne det som plommen i egget. Får det akkurat slik han/henne vil og så er de garantert på utkikk etter noe annet også. Dere kan aldri løse dette her, så det er bare å komme seg videre og finne en som har like sterke følelser tilbake som dere har for han/ henne. Ellers går årene og dere ender opp som "dumpet" og alle ressurser, tid og investeringer som er gjort i forholdet er totalt borkastet. Samt at man lever med den dårlige følelsen dette er over lang tid. Et håp om kjærlighet er noe av det jævligste man kan utsettes for over tid for et menneske. 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #17 Skrevet 2. september 2021 Hvordan går det her, TS? Har han begynt å prioritere deg mer? Anonymkode: 3abab...251
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå