AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #1 Skrevet 22. juli 2021 Tror jeg sikkert har blitt det. Om man har vært lenge sammen. Så plutselig blir man homo og slår opp : I Anonymkode: e9645...39e
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #5 Skrevet 22. juli 2021 sur, mest knust Anonymkode: 139e2...e51 3
knulleGuden666 Skrevet 22. juli 2021 #6 Skrevet 22. juli 2021 Er heterofil selv så kunne aldri datet en mann, men at ei kvinne hadde blitt lesbisk hadde jeg ikke blitt sur for, ingen ting er vakrere enn to kvinner sammen
tussi84 Skrevet 22. juli 2021 #7 Skrevet 22. juli 2021 Ja hadde blitt sur. Ikke fordi vedkommende kom ut som homofil, men fordi jeg har blitt lurt i lang tid. Lurt til å tro at han elsket meg, tente på meg osv. 5
Blomsterpotta Skrevet 22. juli 2021 #8 Skrevet 22. juli 2021 Han hadde blitt vist utgangsdøra og jeg skulle hjulpet han å pakke tingene hans. Jeg hadde blitt lynings forbanna 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #9 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tror jeg sikkert har blitt det. Om man har vært lenge sammen. Så plutselig blir man homo og slår opp : I Anonymkode: e9645...39e Dette er feil. Det er ikke noe man plutselig blir. Anonymkode: ebe42...913 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #10 Skrevet 22. juli 2021 Ikke blitt sur, men skuffa og dessuten tvilt skikkelig på meg selv siden jeg tydelig ikke hadde klart å fange opp de tegna som alle gir ubevisst. Og skikkelig skuffa over han som tydelig mente det var greit å holde meg for narr. Han ville aldri fått min fulle tillit igjen og han ville ha ødelagt veldig mye for min kontakt med andre helt uskyldige mennesker i fremtiden. Skulle ønske at dette er noe som ble tatt opp som eget fag på skoler. Hvorfor man ikke skal lyve og lure andre mennesker når det gjelder slike viktige ting som angår hjertet. Anonymkode: 11f90...e34 2
Elidaa Skrevet 22. juli 2021 #11 Skrevet 22. juli 2021 Hadde blitt forbanna. Han hadde jo løyet til meg på mange nivåer, tenkt på seg selv først. 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #12 Skrevet 22. juli 2021 Hadde blitt veldig lei meg. Og usikker på fremtiden, fordi det ganske sikkert hadde blitt slutten på vårt samliv. Er ikke interessert i at kjæresten min ligger med andre og jeg tenker at det er ikke riktig av meg å bestemme at han ikke får lov til å leve ut den siden av seg. Så det hadde jo snudd opp-ned på tilværelsen. Anonymkode: 5aacc...fc9
AliceNextDoor Skrevet 22. juli 2021 #13 Skrevet 22. juli 2021 Det blir for abstrakt å forestille seg uten at jeg har noe som helst annet grunnlag å tenke ut fra at han plutselig står frem som homofil. Om vi skulle gå hen og bli gift så måtte jeg jo nødvendigvis blitt kjent med mannen over noen år. Om det blir et samlivsbrudd så er det vel som alle samlivsbrudd, det er jo ikke et positivt utfall. Men hvordan kan jeg bedømme om jeg skal bli sur for en fiktiv situasjon? Hva er det egentlig man spør om?
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #14 Skrevet 22. juli 2021 Tenker jeg hadde blitt skikkelig skuffa og lei meg, men samtidig regner jeg med dette ikke bare plutselig skjedde og at dette er en følelse han har hatt ganske lenge. Tenker jeg til syvende og sist ville vært glad for at denne mannen fant ut av hvem han egentlig er og hva som er best for han. Anonymkode: cbb80...153 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #15 Skrevet 22. juli 2021 Hadde blitt knust. Tenk at han da bare hadde brukt meg for å spille et skuespill. Anonymkode: 03e1f...3bf 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #16 Skrevet 22. juli 2021 Jeg var skaplesbe i flere år og vært sammen med tre menn. Ingen av dem ble sure etterpå men blir kvalm av meg selv. Anonymkode: 30e52...598
tweet Skrevet 24. juli 2021 #17 Skrevet 24. juli 2021 Jeg fant ut at jeg er lesbisk etter et forhold på 6 år med en mann. Han spurte meg rett ut for ett år siden om jeg trodde jeg kunne være lesbisk, men da lo jeg bare 😅 Han ble ikke sint og har bare vært støttende etter jeg kom ut. Å komme ut av skapet eller bare det å komme ut til seg selv, er utrolig tøft. Noen lever lenge i fornektelse (sånn som meg), eller vil gjøre alt for å leve et "normalt" liv fordi de skammer seg. Man kan ikke helt vite hva som har foregått i hodet på noen som har vært gjennom det, før man er der selv. Jeg tror ikke jeg hadde blir sint om det var meg, men heller lei meg for det jeg hadde mistet, og lei meg for at partneren min hadde måttet bære på den byrden alene. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå