AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #1 Skrevet 22. juli 2021 Han spurte meg om når jeg skulle dit i sommer, og jeg sa datoen, plutselig sa han at da møtes vi, så sa jeg bare ja, men jeg angret på det og sa ifra om at jeg ikke kom til å møte han for jeg kommer ikke dit for han sin skyld. Da svarte han meg med "da ser jeg deg den datoen, snakkes". Dette har jeg tenkt på i flere dager nå. Jeg vet han følger med på meg og er så nysgjerrig på alt jeg gjør, har drømmer om han pga dette. Jeg har en fortid med han, vi var BARE venner. Er noe han vet om meg som gjør at jeg ikke vil møte han, bryr meg om han men alt sier meg at jeg skal holde meg vekk. Hva skal jeg gjøre nå? Kommer sikkert til å få så mange meldinger den dagen, som er snart, gruer meg. Må bare si at Jeg var brisen da jeg svarte han på det og angret med en gang dagen etter, og var nok derfor jeg svarte ja. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 79d6d...c44
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #2 Skrevet 22. juli 2021 Men du sa jo at du ikke kunne møte han likevel? Bare blokk nummeret hans og ikke møt ham. Han kan ikke tvinge deg Anonymkode: bfca2...f24 4
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #3 Skrevet 22. juli 2021 Enig med den over. Slett og blokker alle steder. Pluss si til noen du stoler på at du ikke ønsker noen form for kontakt dersom vedkommende dukker opp der du er slik at du/dere kan dra fort eller gi han beskjed om at han må dra og ikke forstyrre dere. Anonymkode: cd666...014 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #4 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han spurte meg om når jeg skulle dit i sommer, og jeg sa datoen, plutselig sa han at da møtes vi, så sa jeg bare ja, men jeg angret på det og sa ifra om at jeg ikke kom til å møte han for jeg kommer ikke dit for han sin skyld. Da svarte han meg med "da ser jeg deg den datoen, snakkes". Dette har jeg tenkt på i flere dager nå. Jeg vet han følger med på meg og er så nysgjerrig på alt jeg gjør, har drømmer om han pga dette. Jeg har en fortid med han, vi var BARE venner. Er noe han vet om meg som gjør at jeg ikke vil møte han, bryr meg om han men alt sier meg at jeg skal holde meg vekk. Hva skal jeg gjøre nå? Kommer sikkert til å få så mange meldinger den dagen, som er snart, gruer meg. Må bare si at Jeg var brisen da jeg svarte han på det og angret med en gang dagen etter, og var nok derfor jeg svarte ja. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 79d6d...c44 Si at du ikke har tid fordi du må bruke tiden til å lære deg bruken av han og ham..... Anonymkode: 1616b...9b9 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #5 Skrevet 22. juli 2021 Han høres jo helt syk ut. Du sa at du ikke vil møte han og han sier at dere sees den dagen? Sørg for å ikke være alene den dagen og avtal med den som er med deg at han eller hun snakker med han hvis han kommer. Herregud, enkelte folk klarer ikke å ta et nei for et nei. Anonymkode: 1eec9...c85 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå