AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #1 Skrevet 22. juli 2021 Har i en måneds tid hatt chatkontakt med en flørt. Det lå lenge i kortene at vi skulle møtes først i slutten av august/begynnelsen av september grunnet avstand og jobb. Opplevde de første ukene mye interesse og en god tone oss i mellom. Det var endel kommentarer som gav uttrykk for at det var ønskelig med et treff raskere enn antatt. Nå har det åpna seg en mulighet for det, men nå vingler plutselig flørten. Først er det et ja, så et ja hvis, om og men og nå stillhet. Jeg har tenkt i 2 baner. 1.At interessen har gått over, men hen tørr ikke si det. 2.At hen er redd for å like meg godt, da det i utgangspunktet ikke kan bli et forhold grunnet avstand. Jeg er passelig voksen og tåler fint et nei, men å bli holdt på benken mens hen ikke vil ta en avgjørelse, det synes jeg ikke noe om. Dette handler om planlegging for min del, da jeg flytter om på andre avtaler for å prioritere denne personen. Vi har tidlig vært enig i at om det er kjemi ansikt til ansikt så blir det fortsatt bare helt casual og ingen forpliktelse. Jeg har egentlig ingen forventninger annet enn å bare henge litt sammen og se hva dom skjer….. Hva burde jeg gjøre? Avlyse hele greia og si at jeg ikke tar turen allikevel? Ha is i magen? Si noe om de lave og lite krevende forventningene jeg har til et treff? No pressure liksom? Anonymkode: 22c7c...c59
Gjest irkan90 Skrevet 22. juli 2021 #2 Skrevet 22. juli 2021 Si det som det er, og at du forventer et svar 🤷🏻
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå