Gå til innhold

Menn: Hvorfor er det viktigere at dama er lavere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Det er mange "lave" menn som klager på at ingen damer vil ha dem, men så tør de ikke bli sammen med en kvinne som er noen cm høyere enn seg selv. 

Så lave menn får liksom tilbud fra høye damer om å bli sammen med dem...

Lave menn og høye kvinner bør egentlig bli sammen med hverandre, siden ingen vil ha dem. Men de høye kvinnene vil jo ikke det?

Anonymkode: 6223f...461

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tror det handler litt om mindreverdighetskompleks. De kvinnene som krever at mannen skal være kjempe høy har gjerne de samme kompleksene som de mennene som skal ha en kvinne som er en halvmeter lavere enn seg selv. Bare en liten observasjon jeg har gjort gjennom mine bekjentskaper oppigjennom tiden. Det er mange "lave" menn som klager på at ingen damer vil ha dem, men så tør de ikke bli sammen med en kvinne som er noen cm høyere enn seg selv. 

Anonymkode: eb3ce...0e2

Virkelig? Observerer du en hel masse damer som VIL ha lavere menn, som blir avvist?

Anonymkode: 2ad40...e02

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg setter helt klart personlighet og andre egenskaper langt fremfor utseende, høyde, penger, utdanning. Jeg leser jo hele tiden om hvor viktig høyde er, men det er vanskelig for meg å forstå siden jeg er så høy som jeg er- Skjønner at det er et problem for mange. Jeg har andre utfordringer som gjør livet omtrent ikke til å holde ut så jeg skulle gjerne donert bort 30-40 cm til noen i bytte mot bedre helse. For meg er min høyde bare problemer. det er et slit med å finne store nok sko, få plass i en bil, få enorme smerter ved å sitte på fly/buss og andre transportmidler.  

Anonymkode: 20c64...558

Morsomt. For meg på 1.70 er livet helt fantastisk. Jeg har alltid god plass i alle biler og fly. Jeg må aldri sove med bena utenfor dynen. Jeg har mindre fysisk masse, så det er lettere for meg å løpe tur i terrenget. Jeg er raskere og mer spretten enn om jeg hadde vært 2 meter høy. Jeg har en helt fantastisk balanse. Jeg kan stå på en fot på en spiss så lenge jeg bare gidder. Helsen min er veldig god. Jeg har et hjerte som ikke sliter med å pumpe blodet ut i kroppen. 

Men kvinner synes du er mer sexy enn meg, i allefall på papiret. Til tross for at livet mitt som 1.70 er helt perfekt og gir logisk sett mer mening enn 2 meter. 

Anonymkode: 885a7...a33

• Liker 2
Skrevet

Tror 0 menn er opptatt av at dama skal være mindre enn dem. 

Men siden store damer gjerne er litt overvektig også, så fanges de gjerne opp av fedme-fobien som så mange menn med sunt forhold til egen helse og sexualitet har. 

Er du slank og 5-15 cm høyere enn han, og du er pen, så vil han nok beise på uansett. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Morsomt. For meg på 1.70 er livet helt fantastisk. Jeg har alltid god plass i alle biler og fly. Jeg må aldri sove med bena utenfor dynen. Jeg har mindre fysisk masse, så det er lettere for meg å løpe tur i terrenget. Jeg er raskere og mer spretten enn om jeg hadde vært 2 meter høy. Jeg har en helt fantastisk balanse. Jeg kan stå på en fot på en spiss så lenge jeg bare gidder. Helsen min er veldig god. Jeg har et hjerte som ikke sliter med å pumpe blodet ut i kroppen. 

Men kvinner synes du er mer sexy enn meg, i allefall på papiret. Til tross for at livet mitt som 1.70 er helt perfekt og gir logisk sett mer mening enn 2 meter. 

Anonymkode: 885a7...a33

😂😂

Anonymkode: 44bdd...533

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 160 cm og har vært sammen med menn fra både 153 cm og 2 meter høye. Min erfaring er at menn på 170 cm og lavere er de mest aggressive med voldelige tendenser. Han på 153 cm viste seg å være voldelig med sinneproblemer. Aldri mer.

Anonymkode: 95189...7a6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er 160 cm og har vært sammen med menn fra både 153 cm og 2 meter høye. Min erfaring er at menn på 170 cm og lavere er de mest aggressive med voldelige tendenser. Han på 153 cm viste seg å være voldelig med sinneproblemer. Aldri mer.

Det stemmer bra med mitt inntrykk av høye damer - usikre, usympatiske, bitre og aggressive. Nei takk, aldri mer

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det stemmer bra med mitt inntrykk av høye damer - usikre, usympatiske, bitre og aggressive. Nei takk, aldri mer

Ja, kan være at det ligger noe i det. Sier ikke at det gjelder alle, men det er i alle fall min erfaring.

AnonymBruker
Skrevet

Når er man høy dame og lav mann egentlig?

Høy dame: 173 og oppover?

Lav mann: 170 og nedover? 

Hilsen nysgjerrig

Anonymkode: a5b5e...a63

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Nå beskriver du høyeOGovervektige damer.

Anonymkode: e7800...3a7

nei han beskrev overvektige kvinner med fedme. ikke høye kvinner

Anonymkode: 70a4c...a49

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Realverdien skrev (7 timer siden):

Tror 0 menn er opptatt av at dama skal være mindre enn dem.

Da har du ikke lest mannlig profiler på datingsider. Å skrive at dama bør være lav eller ihvertfall ikke over snitthøyde er ikke uvanlig. 

Anonymkode: 5b189...709

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Når er man høy dame og lav mann egentlig?

Høy dame: 173 og oppover?

Lav mann: 170 og nedover? 

Hilsen nysgjerrig

Anonymkode: a5b5e...a63

Under og over snittet sikkert? Så 167 for damer og 180 menn. 

Anonymkode: 5d147...b7d

AnonymBruker
Skrevet

En del av den rollen jeg har i forhold, er at jeg er beskytteren. Det føles riktig. 

Derfor liker jeg å være en god del større enn kvinnen.

Anonymkode: 25f53...9e7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

En del av den rollen jeg har i forhold, er at jeg er beskytteren. Det føles riktig. 

mannen er beskytteren uansett. fordi han er mann. hva er grensen? 10cm er for lite forskjell?

Anonymkode: 70a4c...a49

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tviler ikke på at det er sant for deg, eller for andre (rent psykisk), men synes du at du er en bedre "beskytter" fordi dama er lavere enn deg? 

Tror ikke det er så viktig jeg, TS - annet enn at menn vet at mange damer ønsker seg  en partner som er høyere enn dem, og sånn sett blir det litt nedtur å ha en dame som er høyere? :vetikke: 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

"Beskytteren", det høres litt sånn toxic masculinity ut. Typen som må pakke inn den sarte dama si, og blir hissig når en annen mann ser på henne.

Anonymkode: 2ad40...e02

• Liker 3
Skrevet
Milky skrev (På 22.7.2021 den 18.26):

Det skjønner jeg haha!! 30 cm forskjell er en del

Er 29 cm forskjell på meg og samboeren min. Har svært lite å si i praksis 😁

Skrevet
sicario skrev (6 minutter siden):

Er 29 cm forskjell på meg og samboeren min. Har svært lite å si i praksis 😁

Javel…🤣 jeg snakker ikke om praksis her men hva som er sexy

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Så lave menn får liksom tilbud fra høye damer om å bli sammen med dem...

Lave menn og høye kvinner bør egentlig bli sammen med hverandre, siden ingen vil ha dem. Men de høye kvinnene vil jo ikke det?

Enig. Jeg, mann, 177, skulle gjerne møtt en som er høyere og større, men de damene ser jo ikke etter lavere menn. 

Anonymkode: be255...318

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke så stort problem med en høy kvinne hvis hun er slank. Men kraftige, høye damer er helt uinteressante for meg seksuelt. 

Anonymkode: 7ebe9...8e8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...