AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #1 Skrevet 22. juli 2021 Kleint å bare «jeg har bursdag!»🤓 Anonymkode: c0c62...aa5
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #2 Skrevet 22. juli 2021 Lat som om du får en telefon fra en forelder/tante og si litt høyt «Tusen takk for at du ringte på bursdagen min!» Anonymkode: 3663d...cfe 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #3 Skrevet 22. juli 2021 Kjøp med deg en musserende vin og ta med noen glass -når du åpner den så sier du bare "og i dag har jeg bursdag, så nå skal jeg kose meg med et glass med musserende på trappa i et kvarter mens jeg ser på stjernene! Straks tilbake!" Anonymkode: 2c26b...dfa 3
sicario Skrevet 22. juli 2021 #4 Skrevet 22. juli 2021 Sjenke et glass og si «grattis med dagen til meg», høyt og tydelig 😀
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #5 Skrevet 22. juli 2021 Jeg hadde tatt med sprudlende i alle fall og feiret meg selv - med de andre så klart. Gratulerer på forskudd 🍾🥂✨ Anonymkode: e23e4...5ea 1
magic carpet Skrevet 22. juli 2021 #6 Skrevet 22. juli 2021 Ingenting, burde ha sluttet å bry deg om bursdag for lenge siden. 6
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #7 Skrevet 22. juli 2021 (endret) Er ikke godt å si hva hun mener, har dere kommet dere på hyttetur enda, ts? Anonymkode: 37950...8d3 Endret 24. juli 2021 av Elaine Marley
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #8 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er ikke godt å si hva hun mener, har dere kommet dere på hyttetur enda, ts? Anonymkode: 37950...8d3 Ja, dro hjem i dag Anonymkode: c0c62...aa5
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #9 Skrevet 22. juli 2021 Si fra selvfølgelig! Folk glemmer ikke bursdager for å være slemme. Anonymkode: c1137...b0a 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #10 Skrevet 22. juli 2021 Ja, lat som ingenting. Det er bare en bursdag. Anonymkode: a133b...1e5
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #11 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Ja, dro hjem i dag Anonymkode: c0c62...aa5 Var dere der fra igår til idag? Og de glemte å gratulere deg? Husk at de er fortsatt like gode venner likevel, de er like glad i deg selv om de glemte bursdagen din. Jeg kan selv plutselig glemme gode venners bursdag selv om jeg som regel husker på det. Jeg hadde invitert til feiring i helgen eller neste helg, jeg😊 Anonymkode: 37950...8d3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #12 Skrevet 22. juli 2021 Ta med en vin og heng på en lapp der det står gratulerer med dagen til deg! Så ser de at du har fått den fordi du har bursdag😊 Anonymkode: 786c3...879
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #13 Skrevet 22. juli 2021 Hvis jeg tolker deg rett ts, så dro dere på hytteturen igår kveld og dro hjem igjen idag? Er det idag du har bursdag? Isåfall: GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN🥳💛 Anonymkode: 37950...8d3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #14 Skrevet 22. juli 2021 Tja, det er ikke sånn at en går rundt og tenker nårtid alle vennene har bursdag. Du kunne tatt med kake hvis du ville poengtere at du hadde bursdag . Anonymkode: 67cd7...618 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #15 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, dro hjem i dag Anonymkode: c0c62...aa5 Har du allerede hatt bursdag? Gratulerer med dagen! Men..hvordan gikk det da? Siden du ikke sier noe mer så regner jeg med det ble litt trist? ... Vet du, selv om jeg svarer litt ut i fra å anta her nå, at det er ikke sikkert disse vennene er noe for deg om du går rundt og føler deg nede og kjip med dem. Ikke sikkert det er noe galt med alle her, men du bør ikke la deg tråkke på -du hører fra en som har gjort akkurat det, og som ikke fikk stoppet det med årene, det ble bare verre og verre. Og jeg skal love deg at det ikke endte godt... Det blir liggende i hele personligheten din at du er en liten mus, et lett bytte -selv om du vet at du både burde ta deg sammen (vi har alle noe) og selv om du vet du fortjener mer, selv om du også bare ønsker å være glad -så har du altså folk i nærheten av deg som gjør dette utrolig mye vanskeligere. Venner, har jeg hørt, skal være støttende mennesker, mennesker som drar hverandre opp, som feirer hverandre, som viser kjærlighet og omtanke, som snakker sammen og føler seg trygge på hverandre. Ekte venner setter ikke vennene sine i situasjoner som dette, ekte venner overser ikke en annen venn på den måten, også så totalt i tillegg da, det er egentlig ganske drøyt. Jeg mener det er mobbing. Men jeg driter i dem, og er opptatt av deg. Jeg tror du må begynne å utvide horisonten din litt jeg. Før du ender opp som meg. Er du smart så begynner du å tenke på hva som virkelig gir deg glede i livet. Eller hva som kunne gitt deg det. Mange har interesser og hobbyer utenom studier/jobb, mange driver med noe kreativt, det finnes de som møtes for å trene akrobatikk for gøy, eller som liker å fotografere med speilrefleks. Finn deg miljøer med sunne mennesker med ordentlige tanker, mennesker som tar vare på andre. I et hvert miljø kan man finne disse mobberne, eller narsissistene som noen av dem er, lær deg tegnene og unngå de om de er kjipe eller liker å ta makt over følelsene dine, -samme hvor "morsomme og sjarmerende" de er med "alle andre" og seg i mellom, er de kjipe mot deg på en så ekkel måte, så er de ikke gode mennesker. Over årene vil det være litt færre mobbere rundt om, folk vokser opp. Men... de vil alltid være der. Så lenge det finnes en syforening... Og i voksen alder vil mange møte på kanskje mer enkeltvise mennesker, en til en-relasjoner kan være enda skumlere.. Alle møter disse menneskene forresten, det kan være sjefen også. Men!!! Ingen av disse trenger å ta en stor del av livet ditt, hvis du bare blir smart nå!!! En av måtene å bli smart på er å skjønne at selv om du har folk som "glemmer deg" eller manipulerende på andre måter rundt deg, så er det DERES dårlige karaktertrekk som gjør at du blir oversett (med vilje..), og deres oppførsel, som de fikk fra SIN familie og SIN oppvekst, den har faktisk INGENTING med deg å gjøre. Om de velger å ha på seg en oransje bukse en dag, så har jo heller ikke det valget noe med deg å gjøre! At de velger å oppføre seg sånn, har ingenting med deg å gjøre. Ikke så lenge det handler om mobbing. (Hadde de oppført seg kjipt fordi du hadde gjort noe ordentlig galt eller noe, så hadde det vært annerledes). Poenget er at du ikke bør ta på deg ansvaret og og den vonde følelsen, for at de velger å oppføre seg dårlig. Og den beste måten du kan gjøre det på er å bare å gå å finne deg et annet liv, andre venner, gjøre ting du synes er bra og som gjør deg glad. Og komme dit at du blir trygg på deg selv. Du kan gå før det starter i de aller fleste tilfeller, om du har lært deg å sette grenser (det finnes egne råd for arbeidssituasjon eller når man har det i familien, spesielt med familie kan det være veldig komplekst) Seriøst, du kan bare snu ryggen å gå hver eneste gang du føler at noen ikke behandler deg med verdighet. Det som er kult er at du er nitten, du er akkurat den alderen jeg gjerne ville gått tilbake til om jeg kunne. Akkurat dette året og de neste, så har du mulighet til å omforvandle livet ditt til noe skikkelig bra -du er voksen, men akkurat i startgropa. Du kan gjøre så mye gøy akkurat nå, du kan bli med på noe du har lyst til, uten å tenke på hverken gamle venner eller foreldre. Akkurat nå er du i en alder hvor mange søker noe nytt, de fleste begynner å studere, og det er mange som ønsker seg nye venner, nye opplevelser. Jeg tror du kan få noen kjempebra år om du tør å løfte blikket litt, og gi litt eff de rare jentene du kjenner. Du er nitten!! Grattis!! ! Anonymkode: 2c26b...dfa 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #16 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har du allerede hatt bursdag? Gratulerer med dagen! Men..hvordan gikk det da? Siden du ikke sier noe mer så regner jeg med det ble litt trist? ... Vet du, selv om jeg svarer litt ut i fra å anta her nå, at det er ikke sikkert disse vennene er noe for deg om du går rundt og føler deg nede og kjip med dem. Ikke sikkert det er noe galt med alle her, men du bør ikke la deg tråkke på -du hører fra en som har gjort akkurat det, og som ikke fikk stoppet det med årene, det ble bare verre og verre. Og jeg skal love deg at det ikke endte godt... Det blir liggende i hele personligheten din at du er en liten mus, et lett bytte -selv om du vet at du både burde ta deg sammen (vi har alle noe) og selv om du vet du fortjener mer, selv om du også bare ønsker å være glad -så har du altså folk i nærheten av deg som gjør dette utrolig mye vanskeligere. Venner, har jeg hørt, skal være støttende mennesker, mennesker som drar hverandre opp, som feirer hverandre, som viser kjærlighet og omtanke, som snakker sammen og føler seg trygge på hverandre. Ekte venner setter ikke vennene sine i situasjoner som dette, ekte venner overser ikke en annen venn på den måten, også så totalt i tillegg da, det er egentlig ganske drøyt. Jeg mener det er mobbing. Men jeg driter i dem, og er opptatt av deg. Jeg tror du må begynne å utvide horisonten din litt jeg. Før du ender opp som meg. Er du smart så begynner du å tenke på hva som virkelig gir deg glede i livet. Eller hva som kunne gitt deg det. Mange har interesser og hobbyer utenom studier/jobb, mange driver med noe kreativt, det finnes de som møtes for å trene akrobatikk for gøy, eller som liker å fotografere med speilrefleks. Finn deg miljøer med sunne mennesker med ordentlige tanker, mennesker som tar vare på andre. I et hvert miljø kan man finne disse mobberne, eller narsissistene som noen av dem er, lær deg tegnene og unngå de om de er kjipe eller liker å ta makt over følelsene dine, -samme hvor "morsomme og sjarmerende" de er med "alle andre" og seg i mellom, er de kjipe mot deg på en så ekkel måte, så er de ikke gode mennesker. Over årene vil det være litt færre mobbere rundt om, folk vokser opp. Men... de vil alltid være der. Så lenge det finnes en syforening... Og i voksen alder vil mange møte på kanskje mer enkeltvise mennesker, en til en-relasjoner kan være enda skumlere.. Alle møter disse menneskene forresten, det kan være sjefen også. Men!!! Ingen av disse trenger å ta en stor del av livet ditt, hvis du bare blir smart nå!!! En av måtene å bli smart på er å skjønne at selv om du har folk som "glemmer deg" eller manipulerende på andre måter rundt deg, så er det DERES dårlige karaktertrekk som gjør at du blir oversett (med vilje..), og deres oppførsel, som de fikk fra SIN familie og SIN oppvekst, den har faktisk INGENTING med deg å gjøre. Om de velger å ha på seg en oransje bukse en dag, så har jo heller ikke det valget noe med deg å gjøre! At de velger å oppføre seg sånn, har ingenting med deg å gjøre. Ikke så lenge det handler om mobbing. (Hadde de oppført seg kjipt fordi du hadde gjort noe ordentlig galt eller noe, så hadde det vært annerledes). Poenget er at du ikke bør ta på deg ansvaret og og den vonde følelsen, for at de velger å oppføre seg dårlig. Og den beste måten du kan gjøre det på er å bare å gå å finne deg et annet liv, andre venner, gjøre ting du synes er bra og som gjør deg glad. Og komme dit at du blir trygg på deg selv. Du kan gå før det starter i de aller fleste tilfeller, om du har lært deg å sette grenser (det finnes egne råd for arbeidssituasjon eller når man har det i familien, spesielt med familie kan det være veldig komplekst) Seriøst, du kan bare snu ryggen å gå hver eneste gang du føler at noen ikke behandler deg med verdighet. Det som er kult er at du er nitten, du er akkurat den alderen jeg gjerne ville gått tilbake til om jeg kunne. Akkurat dette året og de neste, så har du mulighet til å omforvandle livet ditt til noe skikkelig bra -du er voksen, men akkurat i startgropa. Du kan gjøre så mye gøy akkurat nå, du kan bli med på noe du har lyst til, uten å tenke på hverken gamle venner eller foreldre. Akkurat nå er du i en alder hvor mange søker noe nytt, de fleste begynner å studere, og det er mange som ønsker seg nye venner, nye opplevelser. Jeg tror du kan få noen kjempebra år om du tør å løfte blikket litt, og gi litt eff de rare jentene du kjenner. Du er nitten!! Grattis!! ! Anonymkode: 2c26b...dfa Det betyr utrolig mye❤️❤️❤️🙏 Anonymkode: c0c62...aa5 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #17 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Det betyr utrolig mye❤️❤️❤️🙏 Anonymkode: c0c62...aa5 ♥️ Ta vare på deg selv -vær den du er og bli den du vil være Anonymkode: 2c26b...dfa 2
Elaine Marley Skrevet 24. juli 2021 #18 Skrevet 24. juli 2021 Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå