Gå til innhold

Innfri forbrukslån (renter) Santander

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg hadde et forbrukslån hos Santander som nylig ble innfridd, men rentene kostet på i siste liten så saldoen står litt i minus.

Saldoen viser per dags dato: -774,03

Men når jeg trykker på innfri hele lånet så får jeg opp dette beløpet å betale: 663,55

Hva betyr dette her? I mitt hode ville det jo vært mer rett å betale inn 774 for å gå i null. Eller tar jeg feil her? Det viser 774 på gjeldsregisteret også

Anonymkode: 805e4...df5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hei, jeg hadde et forbrukslån hos Santander som nylig ble innfridd, men rentene kostet på i siste liten så saldoen står litt i minus.

Men når jeg trykker på innfri hele lånet så får jeg opp dette beløpet å betale: 663,55

Hva betyr dette her? I mitt hode ville det jo vært mer rett å betale inn 774 for å gå i null. Eller tar jeg feil her? Det viser 774 på gjeldsregisteret også

Ville bare betalt det høyeste beløpet om du vil ha det ut av verden i dag. Hvis ikke er vel det høyeste beløpet renter til neste forfall mens det laveste er renter til i dag. 

Anonymkode: 4875c...9e7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ville bare betalt det høyeste beløpet om du vil ha det ut av verden i dag. Hvis ikke er vel det høyeste beløpet renter til neste forfall mens det laveste er renter til i dag. 

Anonymkode: 4875c...9e7

Takk for respons! Det har blitt gjort nå :)

Synes det var et merkelig opplegg de hadde. Men nå bør det være i null såfall :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det laveste beløpet er nok pr dd og det høyeste er hvis du betaler ved neste forfallsdato. 

Anonymkode: 3b4c3...734

AnonymBruker
Skrevet

Høyeste. Ikke nødvendigvis det hjelper heller. Betalte ut to sånne for litt siden, betalte akkurat det som stod på sidene, men måtte alikevel betale tilbake 500kr og 200kr i renter🙃

Anonymkode: 96c16...173

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...