Gå til innhold

Flere som foretrekker Bomull?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 23.7.2021 den 17.03):

Hva passe best utendørs?

Er klassisk hvit det samme som helt hvit?

Anonymkode: 17e8d...9fb

Nei. 

Anonymkode: 1cb23...61c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 23.7.2021 den 16.59):

Jeg synes fargen bomull er helt topp. Har den både i taket, på dører og på alt av lister, og er godt fornøyd med det. Men så er det altså noen folk der ute som av en eller annen grunn har fått det for seg at den fargen bare er helt bånn i bøtta. Virker som det har blitt en trend å hate fargen bomull. Og når noen har bestemt seg for at noe er stygt, så henger folk seg på, og tror at det er sannheten. Synes man skal forsøke å tenke litt selv, og gi mer faen i hva en innsnevra gjeng med tullinger mener om saken.

Anonymkode: fad9e...412

👏

Anonymkode: 572d3...74b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bildet viser forskjellen på (gamle) lister malt i bomull, litt nyere lister i klassisk hvitt, og veggfargen Vanilje (Cafe latte). Vanilje ser ikke så bra ut til Bomull, og tror kanskje det er derfor den er blitt såpass upopulær. Det ser ganske skittent ut sammen synes jeg. Til klassisk hvitt synes jeg derimot den er veldig behagelig!

20210727_072104_capture.jpg

Anonymkode: 20c1a...532

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.7.2021 den 15.25):

Har inntrykk av at fargen Bomull er skikkelig ut og at alle skal ha Klassisk hvit for tiden. Er det flere enn meg som faktisk heller foretrekker Bomull? 

bomull er det lignende eggeskall? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bildet viser forskjellen på (gamle) lister malt i bomull, litt nyere lister i klassisk hvitt, og veggfargen Vanilje (Cafe latte). Vanilje ser ikke så bra ut til Bomull, og tror kanskje det er derfor den er blitt såpass upopulær. Det ser ganske skittent ut sammen synes jeg. Til klassisk hvitt synes jeg derimot den er veldig behagelig!

du har så rett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Foretrekker fortsatt Bomull, faktisk😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 27.7.2021 den 18.27):

Foretrekker fortsatt Bomull, faktisk😊

(...særlig mtp at døren også er Bomull)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.7.2021 den 17.51):

Det er derfor man må se an hvilken farge man velger til bomull. Ikke alle farger passer. Hvis man benytter fargeskalaen som passer til bomull går det helt fint. Og for meg er det et lite offer å sjekke fargekombinasjonene på forhånd i stedet for å gå løs på absolutt alle lister, vinduer og dører og male de klassisk hvit… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 29.7.2021 den 23.09):

(...særlig mtp at døren også er Bomull)

Den er faktisk ikke det, den skal være klassisk hvit! Men ser ikke sånn ut på bildet :) Vi byttet dørene og 😅

Snedig skrev (På 30.7.2021 den 0.12):

Det er derfor man må se an hvilken farge man velger til bomull. Ikke alle farger passer. Hvis man benytter fargeskalaen som passer til bomull går det helt fint. Og for meg er det et lite offer å sjekke fargekombinasjonene på forhånd i stedet for å gå løs på absolutt alle lister, vinduer og dører og male de klassisk hvit… 

Det er og en mulighet. Jeg slet bare med at mange av fargene jeg likte ikke passet... og det hadde vært mye mer styr å bytte ut veggfargen enn å male listene 🙈 men smak og behag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius

Ser ikke forskjell, jeg... Altså, ser jo forskjell om de holdes opp mot hverandre, men kunne ikke sagt hvorvidt noen har det ene eller det andre på sine lister. Selv tror jeg at jeg har flere ulike hvitfarger på listene hjemme, synes ikke det gjør noen forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...