AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #1 Del Skrevet 22. juli 2021 Har inntrykk av at fargen Bomull er skikkelig ut og at alle skal ha Klassisk hvit for tiden. Er det flere enn meg som faktisk heller foretrekker Bomull? Anonymkode: 572d3...74b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #2 Del Skrevet 22. juli 2021 Foretrekker standard hvit matt maling uten gule eller grå toner. Klassikeren med andre ord. Anonymkode: 8661b...072 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #3 Del Skrevet 22. juli 2021 På lister, mener du? Ja, vi valgte Bomull. Bomull-listene er lagervarer, lett tilgjengelig og er billigere. Jeg kunne egentlig tenke meg lister og dører i klassisk hvit, men ikke til dobbel pris, da vi skulle pusse opp et helt hus samtidig. Så ble Bomull, og jeg valgte heller veggfargene som passet sammen med Bomull. De som kjøper klassisk hvit, lurer seg selv hvis de tror at ikke de også gulner med tiden.. trøster jeg meg med. Anonymkode: f8354...312 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #4 Del Skrevet 22. juli 2021 Ja, foretrekker bomull! Vi skal ha det i nybygg. Klassisk hvit er for hvitt for men, men så liker jeg lune, varme farger. Hadde jeg likt det kaldt kunne det måttet bli klassisk hvit. Utover hvilke farger de to hvitfargene passer med, for de passer jo med forskjellige farger, kan de nok oppleves som ganske like avhengig av lyset. Lyssettingen har egentlig mer å si enn den lille nyanseforskjellen for hvor gul/blå/grå fargen oppleves. Anonymkode: cfce2...e98 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #5 Del Skrevet 22. juli 2021 Foretrekker klassisk hvit, men har utfordringen med at alle dører (som vi akkurat har byttet ut) er i bomull 🤦♀️ Klassisk hvite lister er uansett langt penere. Anonymkode: 1cb23...61c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #6 Del Skrevet 22. juli 2021 Eggehvit er såå mye finere enn bomull. Anonymkode: e9983...875 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pikeliten Skrevet 22. juli 2021 #7 Del Skrevet 22. juli 2021 Jeg liker bomull Varm og fin hvitfarge og greit å finne lister/dører. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #8 Del Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Foretrekker klassisk hvit, men har utfordringen med at alle dører (som vi akkurat har byttet ut) er i bomull 🤦♀️ Klassisk hvite lister er uansett langt penere. Anonymkode: 1cb23...61c Det kommer helt an påhvilke farger du vil ha til. Jeg synes det blir veldig kalde/skarpe kontraster. Anonymkode: cfce2...e98 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #9 Del Skrevet 23. juli 2021 Har inntrykk av at bomull er på vei inn igjen nå? Sammen med farger som skandinavisk lys og caffe latte. Jeg foretrekker klassisk hvit på listverket og tak👍🏻 Anonymkode: 1d734...9aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eveline Skrevet 23. juli 2021 #10 Del Skrevet 23. juli 2021 Jeg liker eggehvit best🙂 Liker også bomull🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #11 Del Skrevet 23. juli 2021 Bomull er vel standarden på listverk og dørkarmer? Som også blir mørkere gradvis? Er da en stor fordel å enten velge noe som er hvitere, eller noe som klart har en mørkere farge, på veggene. Ellers ser karmene skitne ut. Anonymkode: 85901...a23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hru Skrevet 23. juli 2021 #12 Del Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Har inntrykk av at bomull er på vei inn igjen nå? Sammen med farger som skandinavisk lys og caffe latte. Jeg foretrekker klassisk hvit på listverket og tak👍🏻 Anonymkode: 1d734...9aa Det tror jeg du har rett i. Folk har fått nok av det kalde for nå 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LedigNavn Skrevet 23. juli 2021 #13 Del Skrevet 23. juli 2021 Jeg foretrekker bomull. Enklere ved kjøp av lister og dører og finere til de fargene jeg ellers har i huset som alle er lune farger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #14 Del Skrevet 23. juli 2021 Jeg synes fargen bomull er helt topp. Har den både i taket, på dører og på alt av lister, og er godt fornøyd med det. Men så er det altså noen folk der ute som av en eller annen grunn har fått det for seg at den fargen bare er helt bånn i bøtta. Virker som det har blitt en trend å hate fargen bomull. Og når noen har bestemt seg for at noe er stygt, så henger folk seg på, og tror at det er sannheten. Synes man skal forsøke å tenke litt selv, og gi mer faen i hva en innsnevra gjeng med tullinger mener om saken. Anonymkode: fad9e...412 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #15 Del Skrevet 23. juli 2021 Hva passe best utendørs? Er klassisk hvit det samme som helt hvit? Anonymkode: 17e8d...9fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #16 Del Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 22.7.2021 den 23.57): Eggehvit er såå mye finere enn bomull. Anonymkode: e9983...875 Er vel ingen som bruker eggehvit på listverk. Anonymkode: 68194...f84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #17 Del Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er vel ingen som bruker eggehvit på listverk. Anonymkode: 68194...f84 Neivel. Anonymkode: e9983...875 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #18 Del Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hva passe best utendørs? Er klassisk hvit det samme som helt hvit? Anonymkode: 17e8d...9fb Hvis du tenker på husfarge så er Norges mest brukte hvitfarge på hus egghvit. Klassisk hvit er en helt ren hvitfarge, tilsatt bittelitt sort. Anonymkode: e9983...875 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #19 Del Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er vel ingen som bruker eggehvit på listverk. Anonymkode: 68194...f84 Det var jo standardfargen på listverk og dører og den slags før Bomull, og det er fortsatt ganske mange som velger den. Anonymkode: 6df21...046 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #20 Del Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 23.7.2021 den 16.59): Jeg synes fargen bomull er helt topp. Har den både i taket, på dører og på alt av lister, og er godt fornøyd med det. Men så er det altså noen folk der ute som av en eller annen grunn har fått det for seg at den fargen bare er helt bånn i bøtta. Virker som det har blitt en trend å hate fargen bomull. Og når noen har bestemt seg for at noe er stygt, så henger folk seg på, og tror at det er sannheten. Synes man skal forsøke å tenke litt selv, og gi mer faen i hva en innsnevra gjeng med tullinger mener om saken. Anonymkode: fad9e...412 Sitat Halvor Bakke på tv; «Jeg hater egghvit» 🤮 Anonymkode: 61e95...881 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå