Gå til innhold

Møte kun for sex

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Høres veldig risikabelt ut. Hva om du ikke tenner på vedkommende i virkeligheten? Hvordan skal du backe ut da? Hva om han ikke tar et nei for et nei? Vet du at vedkommende er fri for sykdom? Russisk rulett dette. Anbefaler heller å finne fram tippekupongen og spille Lotto.

Endret av Majer
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ts her.

Har funnet hans fb profil og sett vi har en felles venn. Nær kompis av meg, mer bekjent studiekamerat av han. 

Gitt beskjed til to venninner at han kommer kl xx i morgen. Og at han drar nok i xx tiden da han skal være sjåfør for en kamerat og dama.

Han bor like ved meg. Par kilometer unna.

Anonymkode: 04cee...48e

Dette ser jeg du har full kontroll på, for du er smart og tatt dine foholdsregler. Og håper du har funnet løsning på hvordan du tar imot han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvis man har flørta og chatta en god stund og ønsker å møtes for sex. Så man avtaler at i helga møtes vi. Han kommer til meg på fredag kveld. 

Aldri gjort dette før. Så håper noen kan forklare. Hvordan går man frem? Klemming ved ankomst? Kyss? Hopper vi rett inn på soverommet og pulings? Prate i sofaen først? Netflix? 

Hjelp! Steg for steg og all info settes høyt pris på.

Kan gi deg kurs

Anonymkode: f9c11...bfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29_j skrev (8 timer siden):

Ts, hva har du igjen for dette egentlig? Et glemt bruk og kast er hva du blir. Såret kan du sitte igjen med at han i puler nabokvinnen uken etter. 

Forhåpentligvis, god sex.. Han blir jo også brukt. Kanskje hun puler naboen neste uke? 

Jeg skjønner ikke poenget ditt.. Ts ville ha sex, ser det ut til. Og skaffet seg det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hore fra Røros?

Anonymkode: 844d7...4a6

Fikk du også besøk? 

Anonymkode: bd87b...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med han om det.....

Det er forskjellig hvordan forskjellige mennesker ønsker det ... Noen liker å slå av en prat først, noen har man egentlig fått så god kjemi med i chat at man knapt kan vente med å møtes og behovet for small talk først er ikke der 🤭

Noen nevnte behovet for kjemitreff først, det kjenner du best selv om det er behov for. Noen gjør alltid det tidlig før de gidder å gå videre, andre gjør det ikke men finner ut av kjemien i chat.

Gjør det som føles bra for deg, det å innrømme ovenfor fyren at man er litt nervøs er null stress. Er det en okay fyr så takler han det.

Jeg var ærlig om det selv, og fyren var helt topp. Null stress, han skulle ta godt vare på meg. 🤞 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hvis man har flørta og chatta en god stund og ønsker å møtes for sex. Så man avtaler at i helga møtes vi. Han kommer til meg på fredag kveld. 

Aldri gjort dette før. Så håper noen kan forklare. Hvordan går man frem? Klemming ved ankomst? Kyss? Hopper vi rett inn på soverommet og pulings? Prate i sofaen først? Netflix? 

Hjelp! Steg for steg og all info settes høyt pris på.

Har møtt en fyr for å ha kun sex. Vi gikk rett på sak. Vi gikk inn på badet der han kledde av meg og vi gikk inn i dusjen. Etterpå så fingret han meg. Han vasket meg. Vi avtalte hva vi skulle gjøre inne på soverommet når vi dusjet. Når vi var ferdige med det så gikk vi inn på soverommet. 

Anonymkode: 8a0ba...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plommetre

Noen ganger så spurte han meg hva jeg ønsket og noen ganger så sa jeg med en gang hva jeg ville 😏😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Har møtt en fyr for å ha kun sex. Vi gikk rett på sak. Vi gikk inn på badet der han kledde av meg og vi gikk inn i dusjen. Etterpå så fingret han meg. Han vasket meg. Vi avtalte hva vi skulle gjøre inne på soverommet når vi dusjet. Når vi var ferdige med det så gikk vi inn på soverommet. 

Anonymkode: 8a0ba...4c4

En dusj er jo både sosialt og hyggelig når det i et slikt tilfelle er målrettet på sex, da får man også tid til å kose seg stående, Ren og pen blir man også, også er det jo så deilig å legge seg i nyvasket sengeklær🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plommetre
Bamseklemmer skrev (3 minutter siden):

En dusj er jo både sosialt og hyggelig når det i et slikt tilfelle er målrettet på sex, da får man også tid til å kose seg stående, Ren og pen blir man også, også er det jo så deilig å legge seg i nyvasket sengeklær🥰

Det er veldig sosialt spesielt når han ville såpe meg inn også 😛 :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plommetre skrev (3 minutter siden):

Det er veldig sosialt spesielt når han ville såpe meg inn også 😛 :P 

Jaa, det synes jeg hører med, bare sørg for å ha god sklifri matte... (klok av skade)😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plommetre
Bamseklemmer skrev (Akkurat nå):

Jaa, det synes jeg hører med, bare sørg for å ha god sklifri matte... (klok av skade)😇

Er også sosialt når han knepper opp blusen osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (På 2021-7-22 den 17.23):

Ja, mulig du tenker slik fordi du er mann. Vi kvinner må hele tiden ta forholdsregler for å beskytte oss. Aldri i livet om jeg hadde invitert en vilt fremmed mann på overnatting!!

Det er direkte uansvarlig og stort sett tvilsomme menn som synes at dette er en god ide, så sitter de og syter om det blir problemer og noen anklager de for voldtekt i verste fall om de drar det for langt og kvinnen egentlig ikke vil. Har man så dårlig tid at man ikke kan treffes et par ganger og bli litt bedre kjent og avvente? Da blir det hele deretter i de aller fleste tilfellene ender det slik. Kvinnen blir lurt, og dumpet rimelig raskt etter et par ganger med sex. Man legger faktisk opp til at dette kommer til å skje. Jadda masa :) til dere som sier at "jeg lykkes" for hver som lykkes og skytes gullfuglen med sex på første date, er det 10000 vis som ender opp skuffet og med såre følelser. At de aldri lærer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Fikk du også besøk? 

Anonymkode: bd87b...049

A?

Anonymkode: 844d7...4a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...