Gå til innhold

Møte kun for sex

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

ABM skrev (Akkurat nå):

Det hjelper ikke å møte en sosiopat i offentlighet først..livet er en risikosport...en kan rett og slett ikke forsikre seg mot alle tenkelige og utenkelige problemer som aldri dukker opp..

Jeg sier ikke at en skal være blåøyd..men vil en ha et liv må en noen ganger hoppe i det

Du synes ikke det er risikabelt å invitere en vilt fremmed fyr på overnatting for å ha sex? Hva om han voldtar henne? Jeg ville heller latt en sjanse gå forbi enn å risikere å få livet ødelagt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å avtale et møte der målet er sex med en du ikke har truffet før høres ikke så voldsomt gøy ut.

Du vet jo ikke om du tenner på denne fyren når du treffer han? Kan vær han lukter gamle sokker og bare gir deg en bad feeling. Kanskje alt virker perfekt men du har ikke lyst men føler du må siden han er der? 

Hvorfor kan dere ikke møtes å ta en kaffe eller noe ute for å se om kjemien er der i virkeligheten før du har han i stua?

Endret av FrøkenMånestråle
Skriveleif
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overskriften sier jo "møte kun for sex" så intensjonen er vel klar. Skal de møtes kun for sex, er det mere risikosport. I et slik eksempel kunne hun ha hyret meg som bodyguard på soverommet, så skulle jeg ha knipset balla hans hvis han ikke oppførte seg...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (8 minutter siden):

Overskriften sier jo "møte kun for sex" så intensjonen er vel klar. Skal de møtes kun for sex, er det mere risikosport. I et slik eksempel kunne hun ha hyret meg som bodyguard på soverommet, så skulle jeg ha knipset balla hans hvis han ikke oppførte seg...

😂😂 Den jobben hadde jeg klart og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (16 minutter siden):

Du synes ikke det er risikabelt å invitere en vilt fremmed fyr på overnatting for å ha sex? Hva om han voldtar henne? Jeg ville heller latt en sjanse gå forbi enn å risikere å få livet ødelagt.

Visst er det risikabelt! Men jeg går nå ut ifra at TS har chattet litt med mannen og iallefall forsøkt å finne ut hvem han er?...

Jeg ser det kanskje litt for mye fra mitt manneståsted?..jeg frykter jo ikke noe fysisk fra folk jeg møter..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ABM skrev (3 minutter siden):

Visst er det risikabelt! Men jeg går nå ut ifra at TS har chattet litt med mannen og iallefall forsøkt å finne ut hvem han er?...

Jeg ser det kanskje litt for mye fra mitt manneståsted?..jeg frykter jo ikke noe fysisk fra folk jeg møter..?

Ja, mulig du tenker slik fordi du er mann. Vi kvinner må hele tiden ta forholdsregler for å beskytte oss. Aldri i livet om jeg hadde invitert en vilt fremmed mann på overnatting!!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjenferdet skrev (1 minutt siden):

Ja, mulig du tenker slik fordi du er mann. Vi kvinner må hele tiden ta forholdsregler for å beskytte oss. Aldri i livet om jeg hadde invitert en vilt fremmed mann på overnatting!!

Jo jeg forstår...og jeg forstår ikke...😉

Jeg søker ikke trygghet...faktisk ville jeg uten å blunke byttet de siste 5 årene av livet mitt mot 2 uker nå....der jeg velger kvinne...land/by..og hotell!!!...

Eneste kravet var at jeg hadde følt meg himmelsk forelsket og lykkelig de 2 ukene....hadde trolig byttet bort 10 år også..om jeg visste de kom etter fylte 75..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det står ingenting om han skal overnatte i den tekst TS. Er det planen? Siden det nevnes i tråden? Skal han bare innom deg for å ha sex og dra igjen? Bor han i nærheten, eller kommer han langveis ifra?

Anonymkode: 28eeb...1e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts her.

Har funnet hans fb profil og sett vi har en felles venn. Nær kompis av meg, mer bekjent studiekamerat av han. 

Gitt beskjed til to venninner at han kommer kl xx i morgen. Og at han drar nok i xx tiden da han skal være sjåfør for en kamerat og dama.

Han bor like ved meg. Par kilometer unna.

Anonymkode: 04cee...48e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
ABM skrev (53 minutter siden):

Og hvor mange kvinner lever de siste 30 år av livene sine alene...og uten sex..ved å bruke den taktikken???

Har aldri invitert vilt fremmede menn hjem for sex, men har heller aldri måttet leve alene av den grunn. Jeg spaserer ikke på motorveien heller. Det er lov å bruke vett. Hadde jeg måttet invitere vilt fremmede menn hjem for å få sex, så hadde jeg nok heller valgt å kjøpt meg noe i plast.

Anonymkode: feeba...865

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Har aldri invitert vilt fremmede menn hjem for sex, men har heller aldri måttet leve alene av den grunn. Jeg spaserer ikke på motorveien heller. Det er lov å bruke vett. Hadde jeg måttet invitere vilt fremmede menn hjem for å få sex, så hadde jeg nok heller valgt å kjøpt meg noe i plast.

Anonymkode: feeba...865

En plastmann?😂

1ae8309bd872fd92764c7b64f3d82230--old-cartoons-classic-cartoons-2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ABM skrev (2 timer siden):

Ja alle menn er vel skumle og har bestialske baktanker...?😂😂😂

Nei, men det er vanskelig å vite hvem av mennene dette gjelder. Og da et det greit å ta forhåndsregler. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har aldri invitert noen over for kun sex, men jeg har dratt hjem til noen for sex. Det har startet med standard hilsing, deretter har vi pratet på sofaen og blitt litt bedre kjent med hverandre. Jeg har også blitt tilbudt drikke/alkohol. Samtalen har utviklet seg nokså naturlig, og vi har havnet på soverommet i løpet av kvelden. 

Anonymkode: 4fd87...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SlemUlv skrev (2 timer siden):

Nei, men det er vanskelig å vite hvem av mennene dette gjelder. Og da et det greit å ta forhåndsregler. 

Nettopp. Det er helt idiotisk å latterliggjøre forhåndsregler. Da graver man sin egen grav - eventuelt er man veldig høy på seg selv ("skjer aldri noe galt med meg"). 

Liker man hverandre, så er det ikke noe problem å møtes igjen senere.  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har bare gjort noe sånt 1 gang, og hun kom hjem til meg.  Vanlig høflig hilsing, og en klem da hun kom. Så bød jeg henne på litt mat, siden hun hadde kjørt et par timer, og litt småprat, for å finne roen for begge to.  Etter å ha spurt om hun fortsatt var med på dette, så gikk vi over på litt tafsing og klining, før vi gikk i dusjen.  

Alt i alt fungerte det fint,  og det var sånn passe spennende hele veien, også uten alkohol.  Hun skulle kjøre videre etterpå. M50 

Anonymkode: bd87b...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Har det falt dere som er så redde inn at ts kanskje VIL ha sex? Å møte noen offentlig har jo lite for seg, han kan jo drepe henne når de kommer hjem uansett. Kos deg med ligget ts

Anonymkode: e390c...d8f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cisne
CorvusCorax skrev (9 timer siden):

Synes du bør møte ham ute først, offentlig. Du har aldri møtt han før. Dessuten kan det være du ikke liker ham IRL, så kommer han inn og forventer sex. Kan bli en vanskelig situasjon. 

Dette! Galskap å møtes hjemme uten å engang kjenne, og så skal dere ha sex???? what? 

Ham kan ha dårlig ånde, han kan ha hiv, han kan ha gebiss, lukte fælt, ha pose på magen, eller andre handikapp, han kan ha skabb eller lus, dårlig hygiene, han kan være kriminell, han kan være voldsmann, tidligere straffedømt, han kan være ekstremt,t irriterende, eller ikke se ut noe som på bildene, hvoran i all verden kan du tenke at dette er en ok ting å gjøre? han kan voldta… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har bare gjort noe sånt 1 gang, og hun kom hjem til meg.  Vanlig høflig hilsing, og en klem da hun kom. Så bød jeg henne på litt mat, siden hun hadde kjørt et par timer, og litt småprat, for å finne roen for begge to.  Etter å ha spurt om hun fortsatt var med på dette, så gikk vi over på litt tafsing og klining, før vi gikk i dusjen.  

Alt i alt fungerte det fint,  og det var sånn passe spennende hele veien, også uten alkohol.  Hun skulle kjøre videre etterpå. M50 

Anonymkode: bd87b...049

Hore fra Røros?

Anonymkode: 844d7...4a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...