AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #1 Del Skrevet 22. juli 2021 Hvis man har flørta og chatta en god stund og ønsker å møtes for sex. Så man avtaler at i helga møtes vi. Han kommer til meg på fredag kveld. Aldri gjort dette før. Så håper noen kan forklare. Hvordan går man frem? Klemming ved ankomst? Kyss? Hopper vi rett inn på soverommet og pulings? Prate i sofaen først? Netflix? Hjelp! Steg for steg og all info settes høyt pris på. Anonymkode: 04cee...48e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #2 Del Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis man har flørta og chatta en god stund og ønsker å møtes for sex. Så man avtaler at i helga møtes vi. Han kommer til meg på fredag kveld. Aldri gjort dette før. Så håper noen kan forklare. Hvordan går man frem? Klemming ved ankomst? Kyss? Hopper vi rett inn på soverommet og pulings? Prate i sofaen først? Netflix? Hjelp! Steg for steg og all info settes høyt pris på. Anonymkode: 04cee...48e Pass på å hold igjen følelsene da. Ikke godt å få følelser for en som kun er ute etter sex. Been there. Anonymkode: 516e4...e1a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 22. juli 2021 #3 Del Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis man har flørta og chatta en god stund og ønsker å møtes for sex. Så man avtaler at i helga møtes vi. Han kommer til meg på fredag kveld. Aldri gjort dette før. Så håper noen kan forklare. Hvordan går man frem? Klemming ved ankomst? Kyss? Hopper vi rett inn på soverommet og pulings? Prate i sofaen først? Netflix? Hjelp! Steg for steg og all info settes høyt pris på. Anonymkode: 04cee...48e Hjelp selv!!😂😂😂..Gjør det du/ dere føler for.....!! Dine 10000 formødre bare siden mennesket oppsto klarte oppgaven fint😂...ikke en av de feilet..noe du er et levende bevis for!! Ro ned og ta ting som de kommer...du skal absolutt Ikke planlegge det som ikke kan planlegges!!!!!!!🌹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #4 Del Skrevet 22. juli 2021 ABM skrev (20 minutter siden): Hjelp selv!!😂😂😂..Gjør det du/ dere føler for.....!! Dine 10000 formødre bare siden mennesket oppsto klarte oppgaven fint😂...ikke en av de feilet..noe du er et levende bevis for!! Ro ned og ta ting som de kommer...du skal absolutt Ikke planlegge det som ikke kan planlegges!!!!!!!🌹 Wtf er dette for et råd liksom?? 😝 Hvorfor er det kun sex da, ts? Hvem kom på ideen om at dere ikke kan være mer? Må si jeg blir litt skeptisk hvis en fyr jeg prater med uttaler seg sånn - har ikke nødvendigvis hindret meg fra å møte han hvis jeg er gira nok men... Finnes ingen alternativ til han der? Jeg ville gått for normal høflig distanse når dere møtes, slik du ville gjort ellers første gang du treffer noen. Dere har chattet og det kan være greit å komme raskt inn på noen av de samtaleemnene dere har hatt der - sånn for å connecte to verdener chat - > rl. Han kommer nok raskt til å styre dere i den retningen dere har tenkt uansett... Go with the flow liksom 😏 Anonymkode: 1af52...b34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 22. juli 2021 #5 Del Skrevet 22. juli 2021 Om du er usikker på dette.. Snakk med ham, om hva dere begge forventet.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #6 Del Skrevet 22. juli 2021 Hils som vanlig, snakk sammen, se an situasjonen. By på noe å drikke/spise. Å møtes IRL kan være ganske så anderledes fra å "møte" noen på nett. Det kan hende at den personlige/seksuelle kjemien mellom dere kun eksisterer på nett og at begge eller én av dere får avsmak på den andre e.l. når dere endelig møtes IRL. Det er derfor greit å møtes face to face først (og gjerne på en åpen arena; en kafé e.l.) for å se an kjemien osv. Anonymkode: a9386...00c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #7 Del Skrevet 22. juli 2021 Ta en runk, så slipper du alt stresset. Anonymkode: feeba...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 22. juli 2021 #8 Del Skrevet 22. juli 2021 Nå burde du kanskje tenke litt sikkerhet å alliere deg med en venn som kan sjekke hvordan det går om dere ikke har møttes før. Dere burde ha møttes offentlig først. Sånn ellers har han langt å dra trenger han kanskje noe mat og drikke først og da kan dere jo prate litt om dere liker det dere ser😊 Lykke til. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 22. juli 2021 #9 Del Skrevet 22. juli 2021 ABM skrev (1 time siden): Hjelp selv!!😂😂😂..Gjør det du/ dere føler for.....!! Dine 10000 formødre bare siden mennesket oppsto klarte oppgaven fint😂...ikke en av de feilet..noe du er et levende bevis for!! Ro ned og ta ting som de kommer...du skal absolutt Ikke planlegge det som ikke kan planlegges!!!!!!!🌹 Liker svaret ditt godt jeg, men det er nok fordi vi kanskje er halvbrødre på mange vis😂🤞 Man skal ikke ødelegge den fantastiske idyllen med å gjøre alt etter boka... den usikkerheten er så utrolig sjarmerende og sexy. Jo mere man knoter ting til, jo mere har vi noe å le og prate om. Det blir et artig minne å fortelle under bryllupsmiddagen. Sånn dønn seriøst opplegg har jeg aldri prøvd, der er jeg utrolig dårlig på... Det eneste jeg vil foretrekke å forberede seg på er maten, dekket bord, romantisk atmosfære og en liten overraskelse for kvelden er jo bestandig bra. En klem i trappa tyder på vennlighet, et kyss på trappa når han går tyder på en vellykket kveld. Et kyss på trappa om morgenen tyder på forelskelse... et kyss langt utpå neste dag tyder på mye seng gymnastikk🧡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #10 Del Skrevet 22. juli 2021 Åpne døren med et lurt smil. Spill litt sjenert i begynnelsen. Tilby noe å drikke og kanskje ha noe lett snacks tilgjengelig. Går seg nok til ☺️ Anonymkode: c5073...aeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 22. juli 2021 #11 Del Skrevet 22. juli 2021 Synes du bør møte ham ute først, offentlig. Du har aldri møtt han før. Dessuten kan det være du ikke liker ham IRL, så kommer han inn og forventer sex. Kan bli en vanskelig situasjon. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 22. juli 2021 #12 Del Skrevet 22. juli 2021 CorvusCorax skrev (2 minutter siden): Synes du bør møte ham ute først, offentlig. Du har aldri møtt han før. Dessuten kan det være du ikke liker ham IRL, så kommer han inn og forventer sex. Kan bli en vanskelig situasjon. Ja alle menn er vel skumle og har bestialske baktanker...?😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 22. juli 2021 #13 Del Skrevet 22. juli 2021 ABM skrev (4 minutter siden): Ja alle menn er vel skumle og har bestialske baktanker...?😂😂😂 Ja, fordi det er det jeg skriver. 🤦🏼♀️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 22. juli 2021 #14 Del Skrevet 22. juli 2021 Jeg skjønner ikke at du tørr! Invitere en vilt fremmed hjem for å ha sex? Du aner ikke hvilke intensjoner han har. Kanskje er han en galning? Ville også møtt han i offentligheten først. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 22. juli 2021 #15 Del Skrevet 22. juli 2021 Gjenferdet skrev (7 minutter siden): Jeg skjønner ikke at du tørr! Invitere en vilt fremmed hjem for å ha sex? Du aner ikke hvilke intensjoner han har. Kanskje er han en galning? Ville også møtt han i offentligheten først. Eller kanskje han rett og slett vil pule ts...?😂..hvordan får man et liv hvis man aldri skal ta en eneste sjanse?? Du vet at selve livet er dødelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 22. juli 2021 #16 Del Skrevet 22. juli 2021 (endret) ABM skrev (1 minutt siden): Eller kanskje han rett og slett vil pule ts...?😂..hvordan får man et liv hvis man aldri skal ta en eneste sjanse?? Du vet at selve livet er dødelig? Noe bør man la være å ta sjansen på. Å invitere vilt fremmede hjem til seg for sex er en av de tingene. Det handler om å være litt kritisk til hva man drar inn i hus. Endret 22. juli 2021 av Gjenferdet 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 22. juli 2021 #17 Del Skrevet 22. juli 2021 Gjenferdet skrev (10 minutter siden): Jeg skjønner ikke at du tørr! Invitere en vilt fremmed hjem for å ha sex? Du aner ikke hvilke intensjoner han har. Kanskje er han en galning? Ville også møtt han i offentligheten først. Enig!!! ABM skrev (1 minutt siden): Eller kanskje han rett og slett vil pule ts...?😂..hvordan får man et liv hvis man aldri skal ta en eneste sjanse?? Du vet at selve livet er dødelig? Ta en sjanse? Skader ikke å møtes offentlig først. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 22. juli 2021 #18 Del Skrevet 22. juli 2021 CorvusCorax skrev (12 minutter siden): Ja, fordi det er det jeg skriver. 🤦🏼♀️ Det hjelper ikke å møte en sosiopat i offentlighet først..livet er en risikosport...en kan rett og slett ikke forsikre seg mot alle tenkelige og utenkelige problemer som aldri dukker opp.. Jeg sier ikke at en skal være blåøyd..men vil en ha et liv må en noen ganger hoppe i det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #19 Del Skrevet 22. juli 2021 ABM skrev (1 minutt siden): Det hjelper ikke å møte en sosiopat i offentlighet først..livet er en risikosport...en kan rett og slett ikke forsikre seg mot alle tenkelige og utenkelige problemer som aldri dukker opp.. Jeg sier ikke at en skal være blåøyd..men vil en ha et liv må en noen ganger hoppe i det Det må man. Men det er lov å tenke Anonymkode: a9386...00c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 22. juli 2021 #20 Del Skrevet 22. juli 2021 Gjenferdet skrev (2 minutter siden): Noe bør man la være å ta sjansen på. Å invitere vilt fremmede hjem til seg for sex er en av de tingene. Det handler om å være litt kritisk til hva man drar inn i hus. Og hvor mange kvinner lever de siste 30 år av livene sine alene...og uten sex..ved å bruke den taktikken??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå