Gå til innhold

Hva tenner deg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Småbiting i nakken.

Store grove hender på puppene mine.

Anonymkode: 26e0e...306

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen kjæreste, men jeg så overskriften. Og da må jeg bare si at følgende setter litt fart i følelsene mine når jeg ser hos en mann:

en mann som har littegranne muskler i overarmer og skuldre. Ikke bodybuilder mengde, men litt sånn passe

t-skjorte på

lener seg bakover, løfter armene og folder hendene bak hodet

Synet av en mann som lener seg sånn bakover sakte, strekker seg litt, i t-skjorte og med trimmet kropp.... 😍

Det er noe med det når man ser skuldre, overarmer og brystkasse spenne seg. Sexy og mandig.

Just my 5-cents opinion!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.7.2021 den 16.14):

Med den rette mannen så er det nok med litt intens kyssing, så er vi i gang.

Anonymkode: ada11...111

Holder med den.

• 2 år senere...
Skrevet

Jeg blir sinnsykt kåt når klærne mine blir våte ;) Det er så sinnsykt deilig, at jeg får ikke sagt det! 

Hender seg, eller det hender ganske ofte at jeg dusjer eller bare hopper uti vannet med klærne jeg har på meg! Som oftes i jeans og skjorte 💦 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Elsker dirty talk. 

Anonymkode: b380e...41f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Trolltunge skrev (På 22.7.2021 den 20.56):

Jeg er enkel slik. At han tuller og flørter, viser at han synes jeg er tiltrekkende og kjærtegn/seksuelt initiativ. God stemning gjør dessuten at jeg gjerne tar initiativ. 

Det minst tiltrekkende jeg vet om, og garanti for at jeg ikke har lyst på ham, er urimelig furting og surhet. Guffen mann er særdeles avtennende.

Det motsatte av enkel…

Anonymkode: f8c51...981

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det motsatte av enkel…

Anonymkode: f8c51...981

Ikke om man faktisk liker sin partner. Dette faller liksom helt naturlig begge veier, fordi vi er glade i hverandre og trives sammen. Det er bare å vise det liksom, at man setter pris på og tenner på sin partner. Hvilket burde være selvfølgelig når man har valgt å dele livet. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Veltrente, kjekke unge menn på 18/19

Anonymkode: 553c6...d9f

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg ser på en kvinne og hun borer øynene sine i meg, og holder det! Av og til er ord verdiløse og overflødige, og dette er et slikt øyeblikk. De sekundene der tenner meg voldsomt, jeg kan kjenne det i hele kroppen. 

M-43

Anonymkode: 4a38a...1f5

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

….og puppene som beveger seg når hun rir meg, at hun sier jeg har deilig pikk, at hun annonserer at hun kommer, når hun spruter meg i munnen eller ansiktet, når hun legger seg i doggy og sprer rumpeballene uten å si noe, herregud - denne listen kan bli sykt lang! Jeg tenner på så mye! 😀

Anonymkode: 4a38a...1f5

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.7.2021 den 14.59):

Liker at hun viser seg fram. At hun gjør noe slik at jeg kan få en liten titt under et kort skjørt, eller vandrer liksom tilfeldig naken rundt etter en dusj feks, bare fordi hun vet hun gjør meg helt gal etter henne 😍 

Anonymkode: 050f9...914

Samme her. Dette er det aller viktigste for meg, at hun er modig og liker å vise seg for meg, gjerne også for andre med meg. Kvinner som er frekke, og elsker menns, og spesielt min, besettelse for kroppen hennes og ikke minst fitta, og leker med denne primitive lysten, er utrolig attraktive. 

Anonymkode: 018d3...a45

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Veltrente, kjekke unge menn på 18/19

Anonymkode: 553c6...d9f

Gifte/sambo utro damer på 45+, med "kom og ta meg"-blikk.  Fullstendig utsultet på nærhet og seksuell oppmerksomhet. Du ser det i øynene deres når du har litt "trening".

Anonymkode: 9e127...ad1

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.7.2021 den 16.27):

Småbiting i nakken.

Store grove hender på puppene mine.

Anonymkode: 26e0e...306

Det er noe der ..... se på de store grove nevene som kommer.  Så beveger den ene hånda seg sakte nedover..... åååhh.. 🤩

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kåt «jeg vil ha deg» blikk, tungpust/orgasme-stønn og rykninger i kroppen hennes, orgasmeansikt, vippe litt på tynn sommerkjole og hun tar undertøyet litt til siden. Kjæling og kos. At hun er våt, pupper, underliv. Det er ganske mange ting som tenner meg, merker jeg. Jeg syns kvinnekroppen er fantastisk flott.

M40

Anonymkode: 89ada...92a

• Nyttig 2
Gjest Medelsvensson
Skrevet

Jeg elsker å se kona min naken. Vil helst ha henne med på en nudiststrand, men det vil hun dessverre ikke. Tenner også på tanken at andre menn ser henne naken og helst får ereksjon av å se på.

AnonymBruker
Skrevet

Dame som tør å  leke

Anonymkode: b7735...431

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...