AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #1 Skrevet 22. juli 2021 Hei! Jeg fødte for 14 dager siden med haste keisersnitt.. Jeg lurer på hvordan det er med orgasme etter dette? Jeg har lystene der men tør ikke prøve for er så redd det skal gjøre vondt mtp at livmoren trekker seg så sammen ved en orgasme. Nå tenker jeg kun orgasme på egenhånd, ikke samleie. Samleie har jeg forstått man burde vente med til man har sluttet å blød, ca 6 uker Noen som har erfaring her? Anonymkode: 48372...7a0
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #2 Skrevet 22. juli 2021 Husker ikke om det var så tidlig som etter 14 dager, men sikkert innen tre uker i hvert fall. Det var null problem, hadde ingen smerter. Anonymkode: 759d1...9e4
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #3 Skrevet 22. juli 2021 Hatt to hastekeisersnitt og fikk gode orgasmer ganske snart etter uten at jeg tenkte over at det gjorde særlig vondt. Kanskje bare litt ømt rundt stingene:) Anonymkode: 23561...10c
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #4 Skrevet 22. juli 2021 En organer etter utvendig stimuli er nok bare positivt! Kan hjelpe på smertene 😊 Anonymkode: 6a79f...caf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå