Duff Skrevet 22. juli 2021 #1 Del Skrevet 22. juli 2021 Som AnonymBruker ønsker jeg å kunne følge opp tråder jeg har svart i eller evt som jeg har opprettet. Jeg husker av for å følge tråden, jeg ønsker ikke mail ang dett så der huker jeg nei takk men jeg vil ha tråden inn under "mine favoritter og mine innlegg" lista. Det skjer ikke. Jeg må skrive under nick for å finne trådene igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løsning TSP Skrevet 27. juli 2021 Løsning #2 Del Skrevet 27. juli 2021 Det kan nok være litt forvirrende, men det å følge tråder er en annen type funksjonalitet som er ment å gi deg varsler i varslingssenteret ditt og/eller e-post. Dette er innebygget funksjonalitet i forumprogramvaren. «Mine innlegg» er egenutviklet og ment for å gi en oversikt, fra en egen side, over de trådene man har svart i og favorisert. Følg tråd-knappen like ved «Send inn svar»-knappen er altså noe som bare har betydning for følgefunksjonaliteten til e-post/varslingssenter. Det skal være en annen knapp på siden der det står «Favoriser». På mobil er den lagt et lite stykke under svar-feltet. Mens på PC skal du finne den oppe ved tittelen på tråden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå