AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #1 Skrevet 22. juli 2021 Jeg har møtt en jeg liker. Fin å snakke med, fysisk god kjemi. Men jeg er ikke forelsket. Er det noe å bygge på som kjæreste, eller bør jeg gå mot FF? Anonymkode: 84944...70b
Scoops Skrevet 22. juli 2021 #2 Skrevet 22. juli 2021 Jeg vil nå si at det kommer litt an på den andre personen og,er den hodestups forelsket i deg f.eks så er det jo dumt og satse på ff da det kan bli verre for den andre da. Så jeg tenker kommunikasjon med den det gjelder 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #3 Skrevet 22. juli 2021 Jeg har også møtt en mann jeg liker, men ikke er forelsket i. Velger å bare ta det som det kommer, har ikke hastverk. Anonymkode: 3cccc...077 2
Antiviruset Skrevet 22. juli 2021 #4 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har møtt en jeg liker. Fin å snakke med, fysisk god kjemi. Men jeg er ikke forelsket. Er det noe å bygge på som kjæreste, eller bør jeg gå mot FF? Anonymkode: 84944...70b Forskning sier at forhold som baserer seg på heftig forelskelse som oftest ikke fører frem. Liker du han og har mye til felles? Så er kjærlighet noe som velger og vokser frem av viljen din, og ikke som en kortvarig rus som forelskelse er. Så jo selv om man ikke er forelsket så kan det ende i et godt forhold så lenge man har de andre tingene du nevner. Men det krever at du også tar vare på forholdet, og ikke løper rundt som en forvirret vegglus om du skulle begynne og føle forelskelse mot noen andre menn. Det kan man dessuten gjøre uansett når den første forelskelserusen er borte litt ut i et forhold 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå