AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #1 Skrevet 22. juli 2021 Virker som om dette blir mer vanlig. Rart da det ikke har vært noe problem før senere tid. Ofte må jeg gå inn å sjekke sporinga for å se om den har kommet, og noen ganger går det 14 dager før jeg gjør det også sender de det i retur. Har registert riktig tlf nummer, har posten appen og alt det der. Og de i hent i butikk sier det skjer hele tiden. Hvorfor? Må også si de nye rutetidene til postbudet er jævlig irriterende... Anonymkode: 845e9...730
trøndermann38 Skrevet 22. juli 2021 #2 Skrevet 22. juli 2021 Får alltid melding på tlf her eller hentelapp i postkassen. 3
punkyB Skrevet 22. juli 2021 #3 Skrevet 22. juli 2021 Jeg får både varsling på eposot og sms så er ikke noe problem å hente pakkene til riktig tid. Du får sjekke hva som ligger inne i profilen din. Får jo som regel varsling fra stedet jeg har bestilt om at de har sendt pakken og da er det jo bare å følge sporingsnummeret og strengt tatt trenger man ikke varsling heller. Hvis ikke du bestiller veldig mange pakker bør du jo kunne klare å følge med direkte i appen/postens sider 2
334 Skrevet 22. juli 2021 #4 Skrevet 22. juli 2021 Samme her. Forrige pakka ble av en eller annen grunn sendt først fra asia, ankom oslo, så sendt til birmingham, england for å så bli sendt tilbake til norge igjen... Mye rot med de nye import reglene og
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #5 Skrevet 22. juli 2021 Du må nesten bare følge med på sporingen, eventuelt si ifra til postkontoret/post i butikk at du har problemer med at de ikke scanner varene og at du ikke får beskjed. Postbudet leverer selve hentelappen om den kommer i butikken, post i butikk/postkontoret scanner varen som ankommet som gjør at du får beskjed. Enten via sms/mail umiddelbart, eller dagen etter via postbudet. Kanskje de har sommervikarer eller noe sånt, men jeg hadde uansett gitt beskjed. Anonymkode: 57e2d...8f9
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #6 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Må også si de nye rutetidene til postbudet er jævlig irriterende... Hvilke rutiner er dette? Du får kanskje snakke med ditt lokale postbud, da Anonymkode: 22b05...93c
334 Skrevet 22. juli 2021 #7 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvilke rutiner er dette? Du får kanskje snakke med ditt lokale postbud, da Anonymkode: 22b05...93c Rute tider. De leverer post mandag ons og fredag en uke og tirsdag og torsdag nest eller noe sånt. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #8 Skrevet 22. juli 2021 Jeg får ofte bare påminning. Det er litt kjedelig. Anonymkode: 0138c...a68
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #9 Skrevet 22. juli 2021 Send e-post til kundesenteret på posten.no. Høres ut som noe er galt Anonymkode: d9ab8...aa5
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #10 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Send e-post til kundesenteret på posten.no. Høres ut som noe er galt Anonymkode: d9ab8...aa5 Virker jo som mange har hatt lignende problemer i lang tid, så ser ikke for meg at det vil hjelpe mye. Anonymkode: 845e9...730
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #11 Skrevet 22. juli 2021 Skjer meg også med jevne mellomrom. Ser på sporing at den er fremme. Og så får jeg hentemld sånn 2 dager etter at jeg har hentet ut pakken 🤨 Anonymkode: ccf6a...d89
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #12 Skrevet 22. juli 2021 Jeg får sms, epost og appvarsling innimellom også på digipost. Så her tror jeg du må sjekke at alt ligger rett inne Anonymkode: 28fa8...2fd
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #13 Skrevet 22. juli 2021 10 hours ago, AnonymBruker said: Må også si de nye rutetidene til postbudet er jævlig irriterende... ? Anonymkode: 28fa8...2fd
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #14 Skrevet 22. juli 2021 Det hender jeg får hentesms for pakker som ikke er til meg… Vanligvis fra Båtsfjord, jeg bor på Østlandet. Anonymkode: f0363...78d
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #15 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Send e-post til kundesenteret på posten.no. Høres ut som noe er galt Anonymkode: d9ab8...aa5 Å nei, du. Man skal ikke kunne sende e-post, nei, det ville vært alt for enkelt. Man må enten kommunisere med en ubrukelig chatbot, eller sette av god tid til å komme gjennom på telefon. Anonymkode: 218e1...97a 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #16 Skrevet 23. juli 2021 Ja, forskjellige leveringsdager hver uke er kjedelig Anonymkode: 845e9...730
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #17 Skrevet 23. juli 2021 Jeg har akkurat en sak gående hvor to pakker plutselig ble sendt i retur. Skjønner ikke hvorfor det skal være vanskelig å opplyse med hentelapp. Må nesten søke erstatning. Det var pakker fra Kina og kineserne vil ikke komme til å innrømme retur så da har jeg betalt for ingenting. Anonymkode: fa12a...48c
Jdz Skrevet 23. juli 2021 #18 Skrevet 23. juli 2021 Får alltid varsling fra Posten-appen, SMS eller gjerne begge deler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå