Gå til innhold

Posten sender ikke hentelapp/melding


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Virker som om dette blir mer vanlig. Rart da det ikke har vært noe problem før senere tid. 

Ofte må jeg gå inn å sjekke sporinga for å se om den har kommet, og noen ganger går det 14 dager før jeg gjør det også sender de det i retur. 

 

Har registert riktig tlf nummer, har posten appen og alt det der. 

 

Og de i hent i butikk sier det skjer hele tiden.  Hvorfor?

 

Må også si de nye rutetidene til postbudet er jævlig irriterende... 

Anonymkode: 845e9...730

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får alltid melding på tlf her eller hentelapp i postkassen. 

  • Liker 3
Skrevet

Jeg får både varsling på eposot og sms så er ikke noe problem å hente pakkene til riktig tid. 

Du får sjekke hva som ligger inne i profilen din. 

Får jo som regel varsling fra stedet jeg har bestilt om at de har sendt pakken og da er det jo bare å følge sporingsnummeret og strengt tatt trenger man ikke varsling heller. 

Hvis ikke du bestiller veldig mange pakker bør du jo kunne klare å følge med direkte i appen/postens sider

  • Liker 2
Skrevet

Samme her. Forrige pakka  ble av en eller annen grunn sendt først fra asia, ankom oslo, så sendt til birmingham, england for å så bli sendt tilbake til norge igjen...  Mye rot med de nye import reglene og

AnonymBruker
Skrevet

Du må nesten bare følge med på sporingen, eventuelt si ifra til postkontoret/post i butikk at du har problemer med at de ikke scanner varene og at du ikke får beskjed. Postbudet leverer selve hentelappen om den kommer i butikken, post i butikk/postkontoret scanner varen som ankommet som gjør at du får beskjed. Enten via sms/mail umiddelbart, eller dagen etter via postbudet. 

Kanskje de har sommervikarer eller noe sånt, men jeg hadde uansett gitt beskjed.

Anonymkode: 57e2d...8f9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Må også si de nye rutetidene til postbudet er jævlig irriterende... 

Hvilke rutiner er dette?
Du får kanskje snakke med ditt lokale postbud, da

Anonymkode: 22b05...93c

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvilke rutiner er dette?
Du får kanskje snakke med ditt lokale postbud, da

Anonymkode: 22b05...93c

Rute tider.  De leverer post mandag ons og fredag en uke og tirsdag og torsdag nest eller noe sånt.

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ofte bare påminning. Det er litt kjedelig.

Anonymkode: 0138c...a68

AnonymBruker
Skrevet

Send e-post til kundesenteret på posten.no. Høres ut som noe er galt

Anonymkode: d9ab8...aa5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Send e-post til kundesenteret på posten.no. Høres ut som noe er galt

Anonymkode: d9ab8...aa5

Virker jo som mange har hatt lignende problemer i lang tid, så ser ikke for meg at det vil hjelpe mye.

Anonymkode: 845e9...730

AnonymBruker
Skrevet

Skjer meg også med jevne mellomrom. Ser på sporing at den er fremme. Og så får jeg hentemld sånn 2 dager etter at jeg har hentet ut pakken 🤨

Anonymkode: ccf6a...d89

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får sms, epost og appvarsling innimellom også på digipost. Så her tror jeg du må sjekke at alt ligger rett inne

Anonymkode: 28fa8...2fd

AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Må også si de nye rutetidene til postbudet er jævlig irriterende... 

?

Anonymkode: 28fa8...2fd

AnonymBruker
Skrevet

Det hender jeg får hentesms for pakker som ikke er til meg… Vanligvis fra Båtsfjord, jeg bor på Østlandet.

Anonymkode: f0363...78d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Send e-post til kundesenteret på posten.no. Høres ut som noe er galt

Anonymkode: d9ab8...aa5

Å nei, du. Man skal ikke kunne sende e-post, nei, det ville vært alt for enkelt. Man må enten kommunisere med en ubrukelig chatbot, eller sette av god tid til å komme gjennom på telefon.

Anonymkode: 218e1...97a

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, forskjellige leveringsdager hver uke er kjedelig

Anonymkode: 845e9...730

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat en sak gående hvor to pakker plutselig ble sendt i retur. Skjønner ikke hvorfor det skal være vanskelig å opplyse med hentelapp. Må nesten søke erstatning. Det var pakker fra Kina og kineserne vil ikke komme til å innrømme retur så da har jeg betalt for ingenting.

Anonymkode: fa12a...48c

Skrevet

Får alltid varsling fra Posten-appen, SMS eller gjerne begge deler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...