AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #1 Skrevet 22. juli 2021 I denne sammenhengen: Jeg informerer min leder om at det er liten endringsvilje og mye dårlig stemning, fokus på negative ting i avdelingen. Sjefen sier at jeg er suveren. Hva betyr egentlig dette ordet i denne sammeng? Anonymkode: db041...bbf
Fufu Skrevet 22. juli 2021 #2 Skrevet 22. juli 2021 Betyr at du er den eneste som ser dette og at lederen din ikke er interessert i å ta denne kampen med alle de du klager på.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #3 Skrevet 22. juli 2021 Fufu skrev (19 minutter siden): Betyr at du er den eneste som ser dette og at lederen din ikke er interessert i å ta denne kampen med alle de du klager på. Det tror jeg ikke, siden han sa at mange har sagt akkurat det samme som meg. Anonymkode: db041...bbf
Fufu Skrevet 22. juli 2021 #4 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det tror jeg ikke, siden han sa at mange har sagt akkurat det samme som meg. Anonymkode: db041...bbf Men gjør han noe med situasjonen?
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #5 Skrevet 22. juli 2021 Eller som at "så her kommer du og er så god?" Har leder prøvd å ta tak i problemet? Anonymkode: 5209c...075
Ananas. Skrevet 22. juli 2021 #6 Skrevet 22. juli 2021 Er du arbeidstaker på lik linje med de andre, eller har du en mellomlederfunksjon e.l.?
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #7 Skrevet 22. juli 2021 Ananas. skrev (20 minutter siden): Er du arbeidstaker på lik linje med de andre, eller har du en mellomlederfunksjon e.l.? Jeg er ansvarlig for et område, og det er her vi har gjort en del (både pålagte og frivillige) endringer, som ikke faller i god jord hos de som har vært her siden tidenes morgen. Det er sure miner hver gang noe foreslås. De "nye" (ikke vært her mer enn ti år) er veldig positive og arbeidsvillige, og de har også ytret frustrasjon til min leder om at det må gjøres noe Anonymkode: db041...bbf
Realverdien Skrevet 22. juli 2021 #8 Skrevet 22. juli 2021 Suveren betyr vel best i sitt felt. Men det kan også bety "enerådende", altså slik stater er suverene. Dvs at ingen bestemmer over dem.
Knoot Skrevet 22. juli 2021 #9 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er ansvarlig for et område, og det er her vi har gjort en del (både pålagte og frivillige) endringer, som ikke faller i god jord hos de som har vært her siden tidenes morgen. Det er sure miner hver gang noe foreslås. De "nye" (ikke vært her mer enn ti år) er veldig positive og arbeidsvillige, og de har også ytret frustrasjon til min leder om at det må gjøres noe Anonymkode: db041...bbf Han kaster deg til ulvene. Han gir deg ros for at du skal fortsette med de endringene som er igangsatt er slik jeg tolker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå