Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I denne sammenhengen:

Jeg informerer min leder om at det er liten endringsvilje og mye dårlig stemning, fokus på negative ting i avdelingen.

Sjefen sier at jeg er suveren. Hva betyr egentlig dette ordet i denne sammeng?

Anonymkode: db041...bbf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betyr at du er den eneste som ser dette og at lederen din ikke er interessert i å ta denne kampen med alle de du klager på.

AnonymBruker
Skrevet
Fufu skrev (19 minutter siden):

Betyr at du er den eneste som ser dette og at lederen din ikke er interessert i å ta denne kampen med alle de du klager på.

Det tror jeg ikke, siden han sa at mange har sagt akkurat det samme som meg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det tror jeg ikke, siden han sa at mange har sagt akkurat det samme som meg.

Men gjør han noe med situasjonen?

AnonymBruker
Skrevet

Eller som at "så her kommer du og er så god?" 

Har leder prøvd å ta tak i problemet? 

Anonymkode: 5209c...075

Skrevet

Er du arbeidstaker på lik linje med de andre, eller har du en mellomlederfunksjon e.l.?

AnonymBruker
Skrevet
Ananas. skrev (20 minutter siden):

Er du arbeidstaker på lik linje med de andre, eller har du en mellomlederfunksjon e.l.?

Jeg er ansvarlig for et område, og det er her vi har gjort en del (både pålagte og frivillige) endringer, som ikke faller i god jord hos de som har vært her siden tidenes morgen.

Det er sure miner hver gang noe foreslås. De "nye" (ikke vært her mer enn ti år) er veldig positive og arbeidsvillige, og de har også ytret frustrasjon til min leder om at det må gjøres noe

Skrevet

Suveren betyr vel best i sitt felt.

Men det kan også bety "enerådende", altså slik stater er suverene. Dvs at ingen bestemmer over dem.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er ansvarlig for et område, og det er her vi har gjort en del (både pålagte og frivillige) endringer, som ikke faller i god jord hos de som har vært her siden tidenes morgen.

Det er sure miner hver gang noe foreslås. De "nye" (ikke vært her mer enn ti år) er veldig positive og arbeidsvillige, og de har også ytret frustrasjon til min leder om at det må gjøres noe

Han kaster deg til ulvene. Han gir deg ros for at du skal fortsette med de endringene som er igangsatt er slik jeg tolker det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...