AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #1 Skrevet 22. juli 2021 Har en tidligere kollega som jeg ble veldig betatt av. Han vet dette, og gjorde det klart at han ikke var på utkikk etter et forhold her og nå. Jeg vet han liker meg som person. Vi holder kontakten selv om vi ikke lenger jobber sammen, og har også tatt noen turer ut for å spise sammen. Jeg har akseptert at det ikke blir oss, men blir forvirret når han fortsetter å flørte med meg. Hva er greia? Synes nesten det er litt respektøst ovenfor en han vet sitter med følelser for ham, men mulig han bare er av den flørtete typen? Har noen andre her inne stått i lignende situasjoner? Enten vært den som blir flørtet med, eller kanskje dere selv har fortsatt å flørte med noen dere har avvist? Anonymkode: 48fb0...f45
Fufu Skrevet 22. juli 2021 #2 Skrevet 22. juli 2021 Han vil ha bekreftelse. Bare kutt ut kontakten med ham. 8
Milky Skrevet 22. juli 2021 #3 Skrevet 22. juli 2021 Han vil nok bare ha oppmerksomhet og han vet han får det hos deg. Kutt han ut 4
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #4 Skrevet 22. juli 2021 Han vil ha oppmerksomhet, og håper kanskje på at dere kan ha noe uforpliktende. Kutt kontakten. Du gidder ikke å holde han varm mens han leter etter den han egentlig vil ha. Anonymkode: 0ebf9...a23 4
Scoops Skrevet 22. juli 2021 #5 Skrevet 22. juli 2021 Jeg opplevde dette med en,han visste jeg hadde følelser for han og sa til meg at han følte ikke noe for meg, men alikavell fortsatte han med litt flørting og ville ha sex med meg. Det var forferdelig ondt og forvirrende å bare bli brukt for at han skulle få den oppmerksomheten han ville, heldigvis mistet jeg alt av følelser og respekt for han etterhvert . Han prøver seg med jevne mellomrom enda på og få bekreftelse fra meg men jeg svarer ikke. 4
avent Skrevet 22. juli 2021 #6 Skrevet 22. juli 2021 Enten dropp kontakten med han eller ikke gidd å flørt tilbake! Behandl han som en venn, ikke kyss, kos, sex, hold henner ol. Tipper han har fått i pose å sekk hos deg så derfor fortsetter han jo bare for han vet at han kan, du har følelser å dette utnytter han. Mulig han også ser hva han er i ferd med å miste når han inser at du ikke gidder å gå på gress😉 Du kan jo også slenge på at du skal på date å håper at han er like bra som han virker! Menn som egentlig er interesert pleier å få ut fingeren når de inser at dama ikke kommer til å henge rundt de i evig tid. 4
Fufu Skrevet 22. juli 2021 #7 Skrevet 22. juli 2021 avent skrev (18 minutter siden): Menn som egentlig er interesert pleier å få ut fingeren når de inser at dama ikke kommer til å henge rundt de i evig tid. Men hvem vil ha slike menn?
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #8 Skrevet 22. juli 2021 Scoops skrev (2 timer siden): Jeg opplevde dette med en,han visste jeg hadde følelser for han og sa til meg at han følte ikke noe for meg, men alikavell fortsatte han med litt flørting og ville ha sex med meg. Det var forferdelig ondt og forvirrende å bare bli brukt for at han skulle få den oppmerksomheten han ville, heldigvis mistet jeg alt av følelser og respekt for han etterhvert . Han prøver seg med jevne mellomrom enda på og få bekreftelse fra meg men jeg svarer ikke. Jepp har en sånn en jeg holder på å få mer en nok av han .. veldig vondt at noen skal dra fordeler av dine følelser men ikke gi noe tilbake. Egoistisk er kanskje rette ordet Anonymkode: a49e8...1d7
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #9 Skrevet 22. juli 2021 Fufu skrev (2 timer siden): Men hvem vil ha slike menn? De kan kanskje skjerpe seg hvis de vil eller kan de ikke det ?? Anonymkode: a49e8...1d7 1
Scoops Skrevet 22. juli 2021 #10 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jepp har en sånn en jeg holder på å få mer en nok av han .. veldig vondt at noen skal dra fordeler av dine følelser men ikke gi noe tilbake. Egoistisk er kanskje rette ordet Anonymkode: a49e8...1d7 Håper du snart får virkelig nok av han da,og får kuttet han helt ut. Ja,de er virkelig noen egoister, jeg hadde aldri klart og gjort slikt mot en person jeg visste hadde følelser for meg
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #11 Skrevet 25. juli 2021 Scoops skrev (På 22.7.2021 den 15.59): Håper du snart får virkelig nok av han da,og får kuttet han helt ut. Ja,de er virkelig noen egoister, jeg hadde aldri klart og gjort slikt mot en person jeg visste hadde følelser for meg Ikke jeg heller.. iskalde personer som holder på sånn. Har bestemt meg for ikke bry meg mer og skulle vi møtes ved tilfeldighet og det blir spørsmål så kommer jeg til å si at jeg vil meg ikke selv så vondt å gå føle på at man er mindre verd enn 0 til en slik person. Lykke til videre i livet. Er planen å si😂 Anonymkode: a49e8...1d7
Scoops Skrevet 25. juli 2021 #12 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke jeg heller.. iskalde personer som holder på sånn. Har bestemt meg for ikke bry meg mer og skulle vi møtes ved tilfeldighet og det blir spørsmål så kommer jeg til å si at jeg vil meg ikke selv så vondt å gå føle på at man er mindre verd enn 0 til en slik person. Lykke til videre i livet. Er planen å si😂 Anonymkode: a49e8...1d7 Det er bra, heier på deg🤗 Det er så godt når man klarer å stå opp for seg selv slik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå