Gå til innhold

Stavanger - kan pakken rekke fram i dag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har bestilt en bærbar PC som hadde vært kjekt å fått med meg offshore i kveld.

Pakken kom fra Oslo og ble sortert på Stavanger terminalen i morges - jeg bor 10 min med bil fra byen. Er det et lite håp om at den leveres til mitt utleveringssted i dag, klar til henting? Det står ennå forventet levering 23 juli ser dere

Anonymkode: d7aef...180

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tviler 

Anonymkode: 6bda8...b7b

AnonymBruker
Skrevet

1.png

Skrevet

Kommer nok ikke idag. Butikken må også scanne den inn og deretter sende hentemelding, så du får sikkert ikke det før imorgen. Du kan jo spørre posten

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på butikken tydeligvis. "Min" butikk på Randaberg får den inn rundt 13-14 når den er sortert i Stavanger samme dag og jeg får hente melding ganske raskt etterpå. Jeg ville forventet at den kom i dag ettersom den er sortert i Stavanger nå. 

Anonymkode: 9f810...55a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det står ennå forventet levering 23 juli

Jeg har erfart å få pakker en dag tidligere enn forventet levering, så det er håp for at det også er slik med din pakke :) 

Anonymkode: 9c9dd...007

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Milky skrev (2 minutter siden):

Kommer nok ikke idag. Butikken må også scanne den inn og deretter sende hentemelding, så du får sikkert ikke det før imorgen. Du kan jo spørre posten

Er da ikke butikken som sender hentemelding. Dette går automatisk så fort pakket er scannet

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er da ikke butikken som sender hentemelding. Dette går automatisk så fort pakket er scannet

Ja men de må jo scanne den! De scanner ikke pakker med en gang den kommer inn døra. Hvis de mottar det senere idag blir det nok ikke klart før imorgen

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, og jeg bruker å få både sms og epost med hentekode straks pakken er scannet, og kan samtidig se hentekoden på mine sider på Posten.no.

Skrevet

Hvis du er registrert med telefonnummer, får du en melding når pakken er scannet på butikken. Så den var kommet inn ganske sent idag. Mulig bilen allerede var blitt lastet og kjørt.

AnonymBruker
Skrevet
Milky skrev (2 minutter siden):

Ja men de må jo scanne den! De scanner ikke pakker med en gang den kommer inn døra. Hvis de mottar det senere idag blir det nok ikke klart før imorgen

I min post-i-butikk blir pakkene scannet samme dag som de ankommer butikken.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hei, jeg har bestilt en bærbar PC som hadde vært kjekt å fått med meg offshore i kveld.

Pakken kom fra Oslo og ble sortert på Stavanger terminalen i morges - jeg bor 10 min med bil fra byen. Er det et lite håp om at den leveres til mitt utleveringssted i dag, klar til henting? Det står ennå forventet levering 23 juli ser dere

Den kommer nok til utleveringsstedet i ettermiddag. Så det regner jeg med skal gå bra 👍😃

Anonymkode: 41e48...bd5

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg har erfart å få pakker en dag tidligere enn forventet levering, så det er håp for at det også er slik med din pakke :) 

Det har jeg også erfart. De fleste gangene får jeg pakkene tidligere enn forventet 

Endret av Traktorlesba96
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg venter på en pakke, den ankom Bergen i dag og skal videre til nabobygda, høyst sannsynlig vil jeg få den, og det selv om forventet leveringsdag ikke er før på mandag! Så jeg tror sjansen din er stor for at du får pakken i ettermiddag!

Anonymkode: ecef2...1e5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar folkens! Krysser alt for at den kommer i dag da :) Slenger med en oppdatering når jeg vet noe mer!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Der kom hentekoden! Just in time! 😄 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Der kom hentekoden! Just in time! 😄 

Så fint! ♥️ Takk for oppdatering! :klemmer:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...