AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #1 Skrevet 22. juli 2021 Jeg har traumereaksjoner og prøver å date. Dette er noe jeg informerer om tidlig, da jeg vet det er veldig uattraktivt for noen, for å spare alles tid. Samtidig så er jeg interessert i å se reaksjonen deres, da man kan få inntrykk av hvordan de reagerer på egne og andres følelser. Det som slår meg likevel er at når jeg avviser noen, så legger de det automatisk på traumet, uten å reflektere over seg selv. At de veier 50 kg mer enn på bildene, ikke har egne meninger eller er usosialiserte blir irrelevant. Jeg mener ikke at man må påpeike feil, og at manglende kjemi holder. Men gjerne for begge. Jeg har ikke prøvd å ikke si noe, og lurer på hvordan andre blir møtt når du sier at du ikke vil møte noen igjen? Anonymkode: 25ed8...49e
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #2 Skrevet 22. juli 2021 Jeg sier aldri det, jeg bare trenerer litt. Så har du en bank av middels til lite attraktive beilere når det kniper om. Anonymkode: d8f44...82b
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #3 Skrevet 22. juli 2021 Haha, takk for tips! Anonymkode: 25ed8...49e
Antiviruset Skrevet 22. juli 2021 #4 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har ikke prøvd å ikke si noe, og lurer på hvordan andre blir møtt når du sier at du ikke vil møte noen igjen? Sier alltid i fra på en hyggelig måte. Er det ikke noen interesse der fra min side så sier jeg i fra. Og har aldri opplevd annet en at det har blitt akseptert uten noen videre surmuling eller stygge kommentarer andre veien. Det hadde jeg ikke respondert på noe videre uansett. Så vær voksen og ærlig, og ikke vær en drittsekk. Det vil i alle fall ikke hjelpe på dine traumer. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå